celkem zajímavá cena oproti Zumo..
Používal bych jí 80% v autě a 20% na moto. Abych to upřesnil, používám gps tak všehovšudy 15x ročně, takže zase nepotřebuju kdejakou vymoženost, ale zároveň nechci aby mě to tahalo po silnici 6. třídy
Ted mám MIO C520 a jsem spokojenej, ale na motorku to není. diky za postřehy
Garmin Nuvi 550
1 reakcí na tento příspěvek Garmin Nuvi 550
http://www.touratech.cz/html/zumo_550.html
Držák TT neřeší napájení, musíš použít originál zádíčka od Garminu. Je to vidět třeba tady:
Takže použiješ ten kabel, který jsi měl v balení.
Naposledy editováno 31.03.2009 23:22:53
1 reakcí na tento příspěvek Garmin Nuvi 550
T.
http://www.touratech.cz/html/zumo_550.html
1 reakcí na tento příspěvek Garmin Nuvi 550
ale když prší: tak nejedu, nebo jí schovám do kapsy.
Otřesy z mého veterána za tu dobu s navigací nic neudělaly a to jezdím svižně přes dvě kila!
No a v autě je max spokojenost.
Jsem pouhý uživatel stylu "zapni a naviguj"
A cena cca 2990,- je nepřekonatelná+cca 200 za garmin držák na kolo.
Viz moje fotky
Počet waypointů
500, každý s popiskou do 30ti znaků a poznámkou do 255ti znaků a uživatelskou ikonou waypointu
Trasy
50 tras, každá s maximálně 250 odbočkami na trase. Název omezený na 30 znaků u každé trasy.
Stopy
10 záznamů stop, každý záznam může mít 250 trackingových bodů. Aktivní záznam má až 99999 trackingových bodů. Uložené archivní záznamy nejsou přístupné bez počítače.
Co se týká volby 550 a 660, psal jsem to několikrát a píšu o tom i v blogu. Mám tady jak poslední prototyp 660, tak finální hardware, tak, jak jde do výroby a můžeme to srovnávat. Marketing je jednoznačný - 660 má oslovit ty, kteří touží po vyšším komfortu, především po stereo BT hudbě. Majitelé cruiserů, tourerů apod. Konstrukce 660 a 550 nejde srovnávat, jeden z důvodů, proč začal vývoj nové hw platformy byla právě příliš vysoká výrobní cena 550. Co k tomu dodat? Ano, určitě jakmile bude na trhu 660, nebudou marketingově podporovat 550, kromě modelů, které se dělají jako OEM pro H-D a BMW apod. Ale soustředí se na to, co má vydělávat peníze a to jsou nové navigace. Software se vyvíjí pořád i pro řadu let staré modely, takže o co ti jde? Abys viděl v reklamách tvůj přístroj? Tak to si kup nový a počítej, že tak za rok až za dva bude potřeba ho změnit, protože budou zase propagovat nějaký novější. Ale jestli ti jde o funkčnost a nepotřebuješ kriticky nutně stereo hudbu bezdrátově a s tím spojené výhody komunikace, tak mě vyhovuje víc Zumo 550 a považuju ho za kvělitnějí HW.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Nuvi 550
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Nuvi 550
Meli>aifel202> tak pocitej s tim ze si co nevidet pujdes pro novy, protoze jestli tohle nekde cestou neztratis to bych se fakt divil... Lidi ztraceli i TomTom Rider 1 - a to byl ten drzak delanej pro motorku....
Za ty roky si zasloužím nový a do ceny ZUNA si jich mohu koupit ještě 4kusy
Nevím čemu se divíš, že jsem ho nestratil?(Ty mi přeješ)
Holt jsem šikovný nebo mám štěstí, ale tři roky v poho!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Nuvi 550
Multi destination NUVI 550
V manuáli na strane 16 sa píše citujem:
Supported File Types:
Maps, routes, and waypoint files from Mapsource
Manual NUVI 550
z toho vyplýva, že NUVI 550 podporuje plánovanie trás v Mapsource a to je dôležité.
chci si ted pořídit BMW 1150 GS, moje cestování bude víceméně po silnicích, případně šotolinové cesty, lehky offroad - rád bych se podival na ukrajinu, do rumunska atd... ale né žádný extrém.
váhám jestli pořídit Zumo nebo právě Nuvi s tím, že bych měl odpružený držák TT. Co by pro moje užití bylo nejlepší? (měl jsem PDA ve slídě... a jak to tu všichni píšou - je to kompromis a dost nepohodlný) vím, že zumo je úplně jinde co se ergonomie a všeho týče... ale chci slyšel názor zasvěcených :)