1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?
No, tak to skoukni...u ČZ jeden nikdy neví :lol: máš 516ku?
http://cz-motokros.wz.cz/
2 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?
kdyz nakopavam,tak chcije z karbecu benal a z vejfuku taky...no ja zejtra mrknu do karbecu,do filtru...jak se nastavuje bohatost smeny to je jen triskou na pevno ne?Jenom tam je vzduch ne?Mam tam trysku 145 a je to po vybrusu tesne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyzná se někdo ČZ 125 kros?
Pozor ,volnoběh by téměř neměl být,protože se Ti to pak opravdu ve sjezdech může ulejvat.
Pokud Ti karbec jde jak píšu,tak zkoukni předstih,ale u 516 se zapalováním moc velké problémy nebývali..
1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?
Pokud je to tak jak píšeš,že zastavíš benzín jen uzavřením kohoutu,jinač že se přeplavuje,tak jinde než ve ventilu nebo v plovácích chyba není.
1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?
Nezbývá Ti nic jiného než doladit správnou výšku hladiny,přihýbáním plíšku na ramenech plováků.
To vše za předpokladu,že nemáš problém s hlavní tryskou,že je správně namontovaná,nebo Ti v karbci nechybí některý z dílů,kde by mohl benzín unikat do difuzoru jinudy než přes hlavní trysku.
1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?
1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?
1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?
516 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?
Když se podíváš do plovákového víčka je tam nálitek,tam má být seřízena hladina
1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?
1:20 proto ze je to psany v manualu a ze je to po vybrusu no.Jasny pak tam maj nejakej lepsi olej a ten 1:40,mozna ze ten mogul TSF by to mohl takle zvladat,no to je asi vazne moc,jenze mi nerikejte ze to bude mit takovej vlil na to,ze to pekne bezi a pak to najedou zhasne...jak kdyby prestala slapat svicka
Já v době mého závodění jsem s mícháním benzínu a oleje a otryskováním míval taky někdy problémyJak už totady někdo psal záviselo na počasí.
Z Holic jsem odjížděl s fungující motorkou ,ale v místě závodu kolikrát nešla ani natočit nebo nešla tak jak bych potřeboval a už se tryskovalo.
S benzíny to bylo to samé.Trochu vody a už byl problém.
1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyzná se někdo ČZ 125 kros?
1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?
Taky mě napadlo že seřizovat hladinu plováku bych měl ve vodorovné polozy?Ony tam sou takový výstupky,jenže ten karbec je pak nakloněnej....každopádně metodou v průhledné lahvy mi je teoreticky známa...ale v otm snad problem neude
Tak jí máš dost žalostném stavu.
Takže začni od základu.Ten výfuk a sání je u dvoutaktu to nejdůležitější co může v ladění motoru být.
Druhá věc důležitá ČZ 125/516 je závodní stroj,tudíž má kopresní poměr cca 12:1 a to nemůžeš zapalovat obyčejnejma svíčkama,jinač po chvilce svíčka odejde.
Jezdil jsem svíčky Champion 15 nebo i 17,nevím jaké dneska mají svíčky pro tyto dvoutakty označení,ale je na to nějaká tabulka.Ještě jsem jezdíval svíčky se schovanýma elektrodama.
Ale rozhodně nemůžeš očekávat od svíčky která je dělaná pro cestovní motorku ne-li čtyřtakt výkony v nadupaným dvoutaktu.
Ty výše mnou uvedené svíčky stály od 50kčs do 120kčs podle typu a obyčejné Pal stávali kolem 10kčs.
To jen na porovnání cen před dvaceti lety.Tak že dnes tyto svíčky nebodou stát kolem stovky ale počítej cifru postatně vyšší.
Tu svíčku N8 Ti tam původní majitel mohl dát z těchto uvedených důvodů,ale určitě na ní nejezdil.
Ten karbec se seřizuje v rovině.V provozu se sice naklání,ale z toho důvodu tam jsou ty dva plováky,aby tryska měla stále stejnou hladinu.
Těžko Ti poradit jak velkou trysku máš dávat,protože je vše odvislé od sání,tvaru výfuku(protikužele) a dalších jinejch věcí,které asi na motorce už dávno nejsou standartní(originální)Vše je pokus omyl,jinač to dobře neseřidíš.
Ale znovu opakuji těsnost sání,před i za karburátorem a výfukové soustavy je u dvoutaktů základem správného chodu motoru.
1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?
Se svíčkama je vubec problem,ze nekdo tvrdi ze tam ma N15c brisk, nekdo ze 17c, nekdo ze je to moc teply a ze tam musi bejt nejaka jina, nekdo zase ze tam ma Y, nekdo zase ze to v zadnym pripade.Hm to si asi jeste uziju