Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
2 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Jinak byl štedrý a přidal vše co měl-montážní stojánek, novou řetězovku, další rozetu 48z, ještě nezalitou baterku pro jízdu po městě, manuál na CD, Clymera, nový vzduchový filtr, sadu páček a pár dalších serepetiček, včetně pečlivě vyplňěné servisky. Takže s nákupem v zahraničí jsem moc spokojen.
Jen se divím dovozcům-podnikatelům, že mně nikdo nechtěl 650R dovézt, páč kdybych ji tady chtěl teď střelit, tak jsem v balíku. A 400km cestování s felicií 1.3 a vozíkem jsem v té euforii bral jako pěkný výlet :lol:
Joraell: Důvod k oslavě to je. Já jsem WR začal říkat zdivočelý pionýr ;) Motorka je to pěkná, jede taky dobře, musí se točit (ale na to je stavěná) Ale třeba můj krátký poznatek z 650R. Brzdy! O tom si může WR jenom zdát. Při přechodu z XR600 se mi zdálo že WR brzdí výborně, ale taky jsem jezdil krapet rychleji a při festovním dobržďování předek hodně rychle vadl. Výměna desek, kapaliny nepomohla, kotouč OK. A kamarád říkal, že je to normálka. Pomůže jen oversize kotouč. 650R brzdí jak čert. Podvozek 650R se jeví také výborně, ale to až po návštěvě na trati. Každý jak vidí neobrácené vidle, tak říká, že to netlumí. Ale to asi pravda nebude. Předek i zadek jsou plně stavitelné a průměr trubek stejný jak na wr.
Faktem je, že WR byla stavbou velice šíhlá motorka. XR je oproti tomu mamut :lol: Co mě ale hooodně vadilo, byly technické nedokonalosti soudruhů z Yamahy... Hlavně tři věci: Při výměně oleje je přístup ke všemu na posrání. Což u motky, kde se mění oil co 10Mth, je dost blbé. Pro výměnu oil filtru je třeba nejprve demontovat koleno výfuku :rolleyes: Pro vyčištění rámového sítka je třeba mít velmi silné nervy, páč je tam přístup jak do pr... Boční plast u laufu se při položení na pravou stranu propaloval. Pomohlo až dodatečné přidání nehořlavé textilie. A co mě sralo nejvíc: Po umytí vapkou bylo třeba rozdělat akcelerační pumpičku, páč byla vždy plná vody *no* Sice v manuálu na obrázku bylo psáno, že se má karb zakrývat jakýmsi sáčkem či co, ale i po zakrytí to stejně nepomohlo. A to jsem si dával majzla abych tam tu vodu nevalil. Takže po nastartování sice jela, ale po přidání zdechla. Rozborku, zborku už jsem měl zvládlou asi za 40min, ale byl to opruz...
Trawnikar: První pocity? Běhá mně mráz po zádech, když to slyším nastartované :lol: 61koní na volnoběh jenom tak brblá, ale jak otočíš plynem, je to hrozný hukot.Ale chod motoru je prostě 1A. Žádné cinkání, chrastění či tvoření jiných pazvuků, tak jak je tomu u "jiných" výrobců. Navíc při nízkém kompresním poměru 10:1 a nízkých otáčkách (6500) kdy má dosahovat maxima výkonu, ten motor bude opravdu držák. Jo, nedokážu si tu motorku představit s laďákem... Zatím jsem to projel fakt maličko, jenom párk km po polňačce. Oproti WR fest brzdí motorem. Ale to je pochopitelné. Zavřít plyn na dvojku či nedejbože na jedničku a je skoro o hubu :lol: Jinak to jde neskutečně za plynem. Odspodu to pořád zrychluje plynule s otáčením zápěstí. WR se dole sbírala, uprostřed jela, ve třech čtvrtinách peklo a nakonci velice nic. Ale zas od toho je tam řadička...
Já bych ani XR nekupoval, páč by nebyly prachy a byla WR. Jenže před 14dny se oval maník, který si mě našel tady na DBmoto a prý jestli neprodám. Já mu říkám, že ani ne. No a on na to, že mně za ni dá 100jablek. No a bylo rozhodnuto, když jsem ji před měsícem koupi za 75 :lol: I to byl důvod, proč jsem nejel na váš sraz, páč jsem byl momentálně bez motky. Tak jsem tu laboroval s dovozem a až jsem se nasral, podíval se na ebay, domluvil s maníkem prodej mimo ebay+slevu:) a motorka je doma...
Mirek12: I když už HQV dostala rozum a dělá motky v původní červeno-bílé barvě, tak ti můžu říct, že u mě doma tato značka nikdy nebude. Ani na plakátu :lol:
Vespa: Je je to leštěnečka. A hlavně honda :lol:
Uuuuf, to jsem se rozepsal... Ale je mně po včerejšku všelijak, tak toho dnes na svátek práce moc nepodělám :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
No vypadáš spokojeneě :thmubup:
A 10:1 a 6500 otáček, kde tam kua vzali 61 koní? Já mám 12,5:1 a nějakých 48 při 9000..? Nevím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Možná tam maníka na mojí bývalé WR budete potkávat, páč je někde z okresu Blansko.
Technicky velmi vyspělý model XR650R se opírá o neunavitelný čtyřtaktní motor nejnovější konstrukce, jehož výkonový potenciál a ostrý zátah umožňuje celodenní jízdu pouští či horským terénem v závodním tempu. High-Tech rám z hliníkové slitiny je lehký a kompaktní, a navíc dostatečně pevný, aby umožňoval ten nejagresivnější styl jízdy. Plně nastavitelné zadní odpružení Honda Pro-Link dokáže dlouhodobě absorbovat jakoukoli porci nárazů bez úbytku účinnosti.
MAX. VÝKON (kW/ot.za min.) (95/1/EC) 45/6750 (DIK)
MAX. KROUTÍCÍ MOMENT (Nm/ot. za min.) (95/1/EC) 64/5500 (DIN)
No fakt dobry *yes* *yes*
MAX. VÝKON (kW/ot.za min.) (95/1/EC) 45/6750 (DIK)
MAX. KROUTÍCÍ MOMENT (Nm/ot. za min.) (95/1/EC) 64/5500 (DIN)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Ale já bych DRko neměnil, na moje terénní ježdění není nic lepšího, zrovna předevčírem sem se ho docela nazvedal a jsem za tu muší váhu rád :)
a že je příjemný mít něco pružnějšího? ;)
1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Jinak ja osobne si do terenu nikdy nekoupim neco vetsiho jak 450 .. proste nemam na to abych to ovladal a jak si napsal to XR je proti WR hroznej mamut..
Teleskopicke vidle nejsou zadny problem mam taky teleskop. Marzochi 45mm a v pohode zvladaji i velke skoky.. spise jde o to ze to Xr vypada ze bude dost tezke na predek a celkove ty vidlicky vypadaji proti velikosti te motorky jako paratka :) Taky si myslim ze MX na tom jet nepude .. ale treba se mejlím.
Ale asi to je moto kterou jsi hledal no :)
Tak pokud udela Trawa jeste nejakou jazdu tak se tam snad setkame a poreferujes ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Sám jsem překvapený, že šestpade i přes svůj mamutí vzhled je velice dobrá na manipulaci. Jak pojížďky tak tlačení je v poho. V terénu jsem s ní ještě nebyl. Musím ji nejprve odmašlit a dát nové botičky podle mého gusta :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Měl jsem možnost se na ní taky trochu povozit a byl jsem nadšený. Samo, že na ostrý enduro to není. Na druhou stranu jestli vůbec někdy využiješ v lese těch 61 koníků :P
Na těch fotkách vypadá skvěle *yes* malinko závidím :shy:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Já ten výkon asi nevyužiju ani v sérii, ale prostě ta motorka mně učarovala hned jak jsem jí prvně viděl kdesi na internetu a pak se na ní dokonce taky svezl. No a když je člověk zapálený, není co řešit. Navíc k ní mám i civilnější sadu kol, takže by se eventuálně dala využít i víc, ale zatím to k vůli nedostatku volného času nemám v plánu...
Ale jedno vím, ta motorka u mě nějaký ten pátek pobude ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Za měsíc s ničím novým přijít nehodlám. 650R byla meta, které jsem chtěl ve svém "enduro životě" dosáhnout ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Jsem rád, že to v mém případě dopadlo jak to dopadlo. Do Vídně to mám 200km, takže pohůdka a spokojenost ;)
1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Tak jsme se se ted s Hankou a Vlastíkem dohodli,že II.srazu se tuty zucastníme! Pokud nás teda budete chtít.... :)
Dcera tvrdí,že ji ten sraz naprosto změnil a že chce jezdit už jen hard enduro... :)