nepohorsim si ??? nejsou tam drazsi spotrebni veci ? jake jsou jizdni vlastnosti oproti Fazeru rok99, neni to uz moc stary stroj ? kazdej ma najeto alespon 50 000 neni to pred smrti ?
slysel jsem ze Kawa drive nemela dobre stroje atd mam proste tedka v hlave rozruch help za kazdou radu dekuji
ps:jeste je krasna ZX7R
Co se týká mých doplňků oproti origu jsou to v podstatě dva kousané kotouče od Tenaxu na ně jsou osazené přední desky Lucas - racing. Pak na řízení je polohovatelný tlumič řízení. Je tam několik poloh na nastavení tuhosti řízení. Dál jsou kompletně laděné svody s laděným výfukem IXIL. Vše vyladěné na brzdě. Opravdu hezký zvuk. Na řídítkách jsou upravené závažíčka jak jinak než zelené . Co se týká motoru je tam sportovní filtr KN a Dynojet.Jinak nové náplně včetně brzdových kapalin,nový olejový filtr. Před 4 000km tam byly vyměněny všechny svíčky, nová baterka, nové ložisko na zadním kolem byly tam udělané rozvody, podtlaky a ventily. Vše mám dokladované od servisu, včetně telefonního kontaktu na servis. Co se ten servisák díval na motor, tak říkal že vše v pořádku a ještě toho dost najezdí. Já jsem tu motorku měl tehdá půjčenou,ale podjelo mi to na výjezdu na rychlostku ( nezahřáté sliky ) a tím se svezla po kapotách, tak jsem ji koupil a nechal celkově projít a seřídit co je na tom možné, protože jsem si to chtěl nechat dlouho,ale za čas jsem zjistil, že mých 65 kg není ideálních na takovou mašinu, takže proto prodávám. Jinak co možná za čas bude chtít jsou lamely na spojku. Jako zatím dobrý a jezdím a v pohodičce.I jak jsme jezdili nedávno na buchlech tak bez problémů, jen je hlučnější,ale na ty roky zase odpovídající. Jinak jak je psáno v inzerátu kosmetické vady, tím je myšleno právě škráblá kapotáž, jak jde vidět i na foto.Jinak nazadu Metzteler D208 Sportmax zhruba 80 procent vzorku. Olej do motoru k tomu bych dal k mašině.
Takze jestli je masina v dobrem stavu a dokonce dolozene veci, tak neni co resit. Aktualni stav je nejdulezitejsi, hledet na rok nebo km nema smysl.
1 reakcí na tento příspěvek Zamiloval jsem se Kawasaki ZXR 750 Help
hans.kawa>Whistler>hans.kawa>Kazdy rika,ze Kawa je srot.Ale nikdo nevi,ktery model ji tu povest ziskal! Kdyz ji milujes,neni co resit!!
kawa získala pověst nespolehlivý mašiny díky prvním ZXR z roku 88-89, hrozně často se přidíraly na klice
Tak ta měla motor z GPX750 a to je držák!!Kamarád ji kdysi měl a lítala jak utržená!Dokonce ji po dlouhém přemlouvaní nechal změřit..a měla 100k na zadním kole-jediná uprava byl ladák!
někde jsem to na foru četl, že za pověst si kawa zkazila prvníma nespolehlivejma ZXR, druhá řada(hadicák) už byla OK, ale stejně těm motorům nevěřím, jsou náchylná na olej, stačí jedno prase majitel a dalšímu se přidře klika :\
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamiloval jsem se Kawasaki ZXR 750 Help
V neposledni rade jsem jeste nevidel ladeny svody ktery jsou na koncovku na prirubu!! Dal se radeji uz nebudu rozepisovat a kazit ti nadseni
Naposledy editováno 08.04.2009 21:57:32
2 reakcí na tento příspěvek Zamiloval jsem se Kawasaki ZXR 750 Help
Naposledy editováno 08.04.2009 21:57:56
ludanek>mfence> Ja teda nechci nikomu hanit motorku a treba bude na zivo lepsi nez vypada,ale ani ten rozpis prace by me nepresvedcil,ze ta motorka je proste lepsi nez ta prvni,ktera je cela origo,vcetne laku,samolepek na plastech,nadrzi a td.. A u tehle "kultovnich" motorek jde hlavne o stav co nejvic v originalu!! Dynojet,klidne full Akrapovice a td,to vsechno muzes dokoupit sam... (to vse pokud neni spatnej motor samozrejme)
V neposledni rade jsem jeste nevidel ladeny svody ktery jsou na koncovku na prirubu!! Dal se radeji uz nebudu rozepisovat a kazit ti nadseni
jen se rozepis proto jsem to zde zalozil rad si necham poradit opravdu klidne pis :)
1 reakcí na tento příspěvek Zamiloval jsem se Kawasaki ZXR 750 Help
no chtěl bych vidět kde bys sháněl Akrapoviče svody na ZXR. A pokud vůbec někde něco podobnýho seženeš, tak to bude stát nechutnej ranec. Na tyhle motorky jsou tuningový díly dost drahý a špatně se sháněj, takže pokud už třeba zadního Ohlinse má, je to veliký plus stejně jako laděné svody, lehčí kola,...
největší raritou jsou asi plochý karbce z verze RR od Keihinu, stojí malé jmění, stejně jako na ZX7RR. Kdybych měl kliku, koupil bych verzi s jedním postraním nasávačem vzduchu (verze bez hadic). Jeden man ji u nás má v racing provedení RR verzi, ale neprodá , stála raketu, má na tom Akrapa, jiný kola, maxim. odlehčíno a jezdí s tím jen závody.
V německu a pod. je zachovalý exeplář 2x dražší než v ČR !!!
1 reakcí na tento příspěvek Zamiloval jsem se Kawasaki ZXR 750 Help
mfence>no ja vim ze ta 1vni je origo ale ja nejsem zase tak ovatovanej abych prehledl to vse co je tam udelano pokud to dolozi doklady tak to bude rozhodujici udelat pak na moto lak a polepy bude na dlohe zimni vecery me tedka prvotne jde o to jestli je tam udelane to co pise ze je a jestli je to pravda
No já jsem tu svojí taky chtěl lakovat do originálu. British racing green, alpin pearl white a tu modrou ale nevím. Jenže kdo se ti bude s*át s tím aby nádrž dělat na třikrát a to samý podsedlovku. Kór s těma dnešníma vodou ředitelnýma barvama. Od toho ti každej rozumnej lakýrník uteče a když ne tak ti desedt tisíc na lak nebude stačit. I když to bude známej.
A ty polepy? Nevím kde je sehnat pěkný v replice, ale když jsem se ptal na originální tak jsem se zděsil u ceny. Jenom jedna samolepka na nádrž 2300 a ty jsou tam dvě. Odhadem z origo samolepek 15 000. A na neorigo musíš mít vzor a ten z tý zelený nezískáš. Ani na netu jsem je nenašel, ale nejsem zase tak zběhlej v i schopech. Takže ti nechci brát iluzi, ale lak na ZXR je pěkně drahá sranda. Proto tu svojí udělám ala ZX7R. Je to nesrovnatelně levnější.
edit: překlep
Naposledy editováno 09.04.2009 09:23:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamiloval jsem se Kawasaki ZXR 750 Help
Stev>já bych se šel teda kouknout ještě na tu první. Vypadá o dost líp a ten servis co jsi psal jako svíčky, rozvody, podtlaky, ventily a olej je běžná údržba kterou bych udělal na každý motorce kterou bych koupil. KN filtr, dynojet a laďák je u starý motorky spíš mínus, nikdo neví jestli se filtr pravidelně čistil a jak se to celkově projeví na životnosti. Tyhle starý motorky maj hezkej zvuk i bez laďáku.
přesně tak
ZXR má s origo vejfukem(s přepážkou)krásnej zvuk, dole bublá a nahoře řve. Já jí koupil s vykuchaným origo(průchoďák a vatou) a byl to řev na volnoběh a běs v otáčkách, vůbec se to nedalo poslouchat. Sehnal jsem origo za 900korun, úplně bez škrábnutí a krásnej zvuk, silnej, ale oproti předchozímu "kultivovanej" podle mě na ZXR laďák netřeba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamiloval jsem se Kawasaki ZXR 750 Help
Já chci taky origo vejfuk! Neprodáš mi ho? Pls moc prosím. Nebo kdokoliv jinej?
Až bude hotová tak si ji určo hodim do profilu, ať se pokochaj i ostatní. Už se ji nemužu dočkat !
Laďákem si u ZXR k ničemu nepomůžeš, spíš uškodíš, origo je co se týče výkonu nedostižná.
Jízdní zkušenosti zatim nemám, páč jsem ji přivezl a hned šla na repas. Snad jen, že podvozek je kor na tu dobu super ! Oproti FZS si stopro polepšíš ! Motorově se to již s mou ZX10R zas tak srovnávat nedá, ale jsou to prostě takove jiné koně, prostě si je užiješ - pocity bomba !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamiloval jsem se Kawasaki ZXR 750 Help
Poggy>Whistler>
Já chci taky origo vejfuk! Neprodáš mi ho? Pls moc prosím. Nebo kdokoliv jinej?
bohužel mám už doma jen ten vykuchanej origo, zkus mrknout na netu, na firmy co prodávají díly z bouraček, něco se najde
1 reakcí na tento příspěvek Zamiloval jsem se Kawasaki ZXR 750 Help
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamiloval jsem se Kawasaki ZXR 750 Help
Hele já mám taky černej rám. A je to náporová verze.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamiloval jsem se Kawasaki ZXR 750 Help
Poggy>DevilZXR>
Hele já mám taky černej rám. A je to náporová verze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamiloval jsem se Kawasaki ZXR 750 Help
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamiloval jsem se Kawasaki ZXR 750 Help
Hele jukni sem. Tady je historie modelu ZXR 750. Sice v AJ, ale všimni si, že je tam modrá verze (sice hadicák, ale je) s černým rámem i kyvkou. Zatím ještě zapátrám a třeba něco najdu.
Tak jsem ještě juknul na mobile.de a tam je s černým rámem i kyvkou každá verze v barevnej kombinaci černo-modro-fialová. Jukni sem Ale pochybuji, že by všechny rámy byli přelakovaný. Takže se asi s černým rámem a kyvkou dělala.
Naposledy editováno 09.04.2009 18:50:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZXR 750 za tepla nestartuje [1, 2] Kawasaki ZXR 750 | Lukyszx6r | 39 | 26.7.2024 v 11:07 SOUSEDRH9 |
Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit ... [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZXR 750 | Hovnotsuts | 93 | 27.5.2024 v 22:02 Hovnotsuts |
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 | Georg_moto | 4 | 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto |
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 | Grambldouch | 10 | 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak |
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 | virgilm | 1 | 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf |