Nejvíc se mi líbí i cenově nějaká ktm sx 250
2 reakcí na tento příspěvek Jak moc se serou krosky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak moc se serou krosky?
1 reakcí na tento příspěvek Jak moc se serou krosky?
Díky všem za rady, opravdu jste mi solidně vysvětlili jak to s kroskama je
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak moc se serou krosky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak moc se serou krosky?
jinak pekne CRo
YZF 400/426 u nás kluci jezdí, ale nepočítej s tím, že ti něco na mých stránkách napíšou. Jsou to PC barbaři :lol:
Nevím jaké motokrosové ambice máš, ale já bych pro 100%využití na trati nic jiného než 250/2T nechtěl ;) Co se týče životnosti, je to prakticky nastejno, akorát že u 2T tě GO motoru vyjde v klidu do 10jablek. O tom se ti u 4T může jenom zdát ;) Klukům u nás se nic nekazí, ventily je třeba hlídat a sežizovat. Sledovat mth a pravidelně měnit oil. Ale každou zimu rozborka minimálně po píst ;) Jinak to jede pěkně.
Ale na trati je to stejně v první řadě o jezdci, pak až o technice. Byl u nás kluk na KX125 a ten těm našim "závodníkům" naděloval i čtvrt kola :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak moc se serou krosky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak moc se serou krosky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak moc se serou krosky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak moc se serou krosky?
a ten zvuk to je jak vcelka .. a reakce na plyn snad jeste lepsi jak u motorove pily :D
1 reakcí na tento příspěvek Jak moc se serou krosky?
No neměnil sem skoro nic - všechno sem to tak poslepoval aby zase chvilku drželo (nejsou zlaťáky).
Např. přední levej tlumič má prasklou vnitřní trubku - moc to nevadí takže sem to tak nechal, centrál má vydřeno tu osku nebo co to z toho čum, ale až dole, takže taky ok.
Jinak komplet repas tlumičů, centrálu, přepákování, vodní pumpy, a motoru (tam teda jenom píst a pár drobností), Pak nová řetězovky šponováky a vodítka.
Dál levej chladič je na šrot - mám ho slepenej nějakým epoxidem, ale zatim drží, pak sem ještě musel nechat posvařovat zadní brzdu a pár úchytů. Jinak bylo tam hromada vytrhanejch šroubů a i vymlácenejch uložení -) například na přepákování sou čepy 10,04, 10,05 a tak. Jinak už chybí asi jenom plasty - zadní blatník byl zlomenej tak ten sem měnil jinak zbytek je neuvěřitelně vodrbanej (tak to zatim maskuju samolepkama). Teď budu ještě měnit osku předního kola (byla vydřená) a všechny střeva co tam sou, pač mi praskla klec na ložisku a všechno se to rozemlelo tak doufám že střed kola je ok.
Takže když si někdo špatně vybere je to docela radost :D
Ale beru to s tý lepší stráky jednou to skončit musí a já už budu jenom jezdit :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek Jak moc se serou krosky?
ty tvoje zaslepky low cost reseni - no moc nechápu, ale nechám to ratši bejt
- jinak k novější 125 - do toho bych asi nešel bejvaj strašně volítaný a oproti 250 je to strašnej rozdíl, hlavně pokud člověk jezdí hoby tak mu 250 vydrží podstatně dýl, i když na druhou stranu jí můžeš vzít a za rok vyměnit - pak je skoro jedno co koupíš - pokud se to teda nerozsype
1 reakcí na tento příspěvek Jak moc se serou krosky?
No myslel jsem to tak, že se divim, žes tu motorku takle ,, levně " opravil, jelikož vzhledem k té námaze motocyklu mi přijde, že to nemůže nijak držet a bude se to jen srát
125 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak moc se serou krosky?
1 reakcí na tento příspěvek Jak moc se serou krosky?
No uznej sám nový přední tlumiče, centrál, chladič a pár blbostí - to by bylo snažší to zahodit a koupit něco jinýho
Každopádně výsledek je takovej že se mi volej dostává i do tý druhý trubky, kde by údajně bejt neměl -) pak se stane že chodí každej tlumič jinak
Zatim to vipadá ok, ale musim přiznat že když doskočim do zatáčky tak se to občas zachová prapodivně, ale ještě je dole vytržená oska a ten střed taky není ok tak začnu zase opravovat a pak se uvidí.