sháním praktické zkušenosti s Mousse nebo Tireballs - žádný slyšel jsem atd. - jaký systém je lepší a proč, výhody/ nevýhody, kde nejlevněji koupit, životnost atd.
Četl jsem nějaké recenze, ale tam všechno vychvalují...
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Mousse vs. Tireballs
je to třeba nějak preventivně mazat nebo tak něco? Přezouvání je stejný jako u duše nebo potřebuju nějakej spešl vercajk? Až to odejde, tak se asi vrátim spátky k duším, ale když už to mam tak by bylo dobrý, aby chvilku vydrželo.
Kde a za kolik se dá případně sehnat ten sprej na mazání - fulltext mě při hledání vyhazuje pořád nějaký spreje na mouchy :\
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mousse vs. Tireballs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mousse vs. Tireballs
jsem vocas, ve fulltextu stačilo přidat jedno "s" do slova Mousse a bylo po problému.
Našel jsem tohle, jestli je to ono tak to neni zas tak drahý:
gel na mousse
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mousse vs. Tireballs
mikulas-JJ>mikš>
jsem vocas, ve fulltextu stačilo přidat jedno "s" do slova Mousse a bylo po problému.
Našel jsem tohle, jestli je to ono tak to neni zas tak drahý:
gel na mousse
Je to drahe jako krava jestli to je original Michelin Mousse gel tak to je tubicka jako zubni pasta.... a ta ti staci na jedno namazani predniho mouse, na zadni potrebujes aspon 2
Metzeler pasta se prodava po 1 litru a vyjde neco kolem 35 éček
1 reakcí na tento příspěvek Mousse vs. Tireballs
http://www.motorkari...nky-mitas-13550.html
Slyšel jsem, že to má stát kolem 3.000,-Kč ,aby byli konkurence schopní Michelinu.No,na to,že jde o český produkt,tak cena teda moc česká není... A hlavní otázka zní,jestli to bude fungovat podobně jako Moose od Michelinu...?
Ale tak předpokládám, že to museli důkladně testovat,než s tím přišli.
1 reakcí na tento příspěvek Mousse vs. Tireballs
Tak nějak jsem zoufalý z nabídky značek a jejich kvalit mousse a máme sezónu s Tireballs za sebou.Motorky 250 XC/2013 + TE 125/2013
Plášť 140/80/18" a po zmenšení moussu pak do 120/90/18"(michelin,metzeler,mitas)
Tak prvně moussy:
Pireli-20mth a je na prach.
Michellin-10mth a je na cáry podélné s vydrolením.
Technomouss-70 mth a je z něj patvar s nevratným stavem(zdeformován a menší),ale drží plocha,jeho chování je ale divné s rostoucí teplotou měkne více a naopak ,což je protiklad použití v terénu.Ony sračky a potřeba měkšího "nahuštění" bývá právě v chladnějším počasí.
Mefo-30mth a je na cáry praská podélně i příčně s výdrolem.
GoldenTyren-20mth a je zdeformovaný a začíná se podélně trhat,uvnitř je jakoby prázdný,udělá takovou odlouplou vrchní centimetrovou slupku jak duše.
Podtrženo sečteno vše je do 30mth na sračky a na vyhození,což je při jejich ceně značně neekonomické.Samozřejmě byly nasazovány vždy na novou gumu s úplným namazáním gelem(plášť),vždy byla obměna pláště do 8mth max(dva víkendy závodů) a vždy bylo gelu pořád dost uvnitř,motorka stojí na zvedlém stojanu a uvnitř mám vždy dva haltry proti posuvu,na slunci jsou gumy jen během jízdy.Reklamace neuznány z důvodu nemožnosti potvrzení zacházení a času odjetých hodin,tak jsem je už poslal doprdele a nekupuji tyto značky.
Po té následoval zoufalý krok na změnu a nakoupil jsem Tirebally předek + zadek
Koupeny sady dvouvrstvých endurových tireballů kde jsem foukal po konzultacích s těmi co je jezdí na 0,6BAR a po naolejování je nastrkal do plášťů a začlo se jezdit.V předním bez haltru a vzadu zase dva.Je docela mazec narovnat jednotlivé tirebolly do pláště v patřičném počtu ,ať není kolo podhuštěné moc, nebo naopak tvrdé.No a přišlo první dobré zjištění a to váha motorky klesla výraznou měrou i oproti duším(tenkým) natoš oproti mousse.Ale po dvou závodech zjišťuji,že balónek je prostě balónek a ten se buď cvakne nebo píchne jako duše.Na dojetí to zatím vliv nemělo ,ale po pár závodech najednou ze sady už není co doplňovat a nákup další je mi proti srsti při ceně 4700Kč!!!(30ks)na jedno kolo,jednotlivě jsou po 200Kč!!!Takže ač se s tirebally jezdí super tak mají své proti a to výdrží vůči ceně a montáží.Nedovedu si představit přezutí na čas na klasickém enduru!!
Tak tady máme závěr,nevím o mousse ,který by držel aspoň 80mth pokupě do 3000Kč a to už i včetně předních!!!Teoreticky zbývá jen metzeler,který jsem neměl.Tireballs je absolutně neekonomický,dát do třech celých sad na sezónu 27000Kč na dvě motorky to opravdu né.A na duších se dojet prostě nedá!
Přední kolo jsem už zřejmě vyřešil díky něčemu co je jako mouss a tireballs dohromady a zatím to funguje parádně(zatím zkouším),ale do zadní 140/80/18" opravdu krom metzeleru nezbývá nic.
CO MÁTE ODZKOUŠENO LETOS VY? BAVME SE ALE O ZÁVODNÍM JEŽDĚNÍ PROSÍM
Naposledy editováno 16.12.2013 11:24:57
takže teď jen duše a defekt řeším odhadem co 20-30 hodin.
Naposledy editováno 13.02.2014 17:59:16
Naposledy editováno 03.07.2014 21:24:18