1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšění ventilových vůlí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšění ventilových vůlí
je to tak...
Ken:při seřizování ventilových vůlí jsi asi udělal někde chybu,provozem se vůle zmenšuje.Jen v případě opotřebení vačky,nebo podložky se zmenší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšění ventilových vůlí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšění ventilových vůlí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšění ventilových vůlí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšění ventilových vůlí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšění ventilových vůlí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšění ventilových vůlí
Je fakt, že Virago má trochu jinou koncepci, než současné motory. Je to vzducháč a má vahadla, a to dokonce pravá, která se jinak moc nevyskytují (tj. osa vahadla je mezi vačkovým hřídelem a ventilem a vačka na ně tlačí zespodu). Ale na změnu vůlí by uspořádání vliv mít nemělo, nebo se mýlím?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšění ventilových vůlí
1 reakcí na tento příspěvek Zvětšění ventilových vůlí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšění ventilových vůlí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšění ventilových vůlí
Ale treba mas na to jinej nazor, rad si ho poslechnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšění ventilových vůlí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšění ventilových vůlí
1100 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšění ventilových vůlí
1 reakcí na tento příspěvek Zvětšění ventilových vůlí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšění ventilových vůlí
1 reakcí na tento příspěvek Zvětšění ventilových vůlí
Ale jak píše Rutan - setkal se s tím,ale jaký je to procento pravděpodobnosti?Nejspíš vyjímka,která potvrzuje pravidlo.
Nejspíš jsi viděl a 45 let šteluješ ventily jenom na své motorce a bereš to jako dogma.
Snazil sem se zjistit jaky material se pouziva na vyrobu podlozek, tak sem se bud dozvedel ze to je "cemented and hardeness steel" nebo "special steel" :D ale predpokladam, to bude asi podobna ocel jako na ventilova sedla - ledeburicka s 12% Cr s HB 400-425. Jeste se pouzivaji CrMo oceli, taky sintrovane kobalt-molybdenove a kobalt-molybdenove s primesi medi :rolleyes: Muj nazor je, ze by postacila nastrojova 115CrV3 (1.2210 neboli 19421), tvrdost se pohybuje nekde kolem 57-63HRC ( http://www.vitkovic...din-en-iso-18265.php - Brinell uz na tohle ponekud nestaci). 400-425HB odpovida zhruba 43-45HRC.
Mam uz ji doma pripravenou ale jeste sem se nedokopal k aplikaci :D
Abych se jeste vratil, k tem zvetsujicim se vulim. Vazne se mi to nejak nezda. Pokud neni nejak poskozena vacka, hrnicky nebo konce driku ventilu - tak sazim na podlozky. Karbon se na stycke plose talire ventilu / sedla neusazuje. Kdyby tam skutecne byly nejake necistoty (cemuz neverim), tak by ti ventily vubec netesnily, strilelo by ti to do vyfuku, do sani, mel bys spatne starty, prd vykon, atd. Jinak 10 000km to je tak prumerna doba pro kontrolu vuli a 25000km to uz je mez a serizovat rozhodne budes.
Nak