zajímá mě srovnání těchto dvou mašin. Já mám TLR a kolega má SV1000S, rok 04 .On možná půjde do pohodlí V-Stroma a já bych uvažoval o jeho biku. TLR miluju, jen je prostě starší...navíc jeho SVS je v krásným stavu,neboli voňavka Dají se tyhle mašiny srovnat ? včem je lepší SV S proti TLR ? kromě váhy Jak se cestuje na SV S ? Kámoš jí má chvilku tzakže tyhle info mi zatím sám sdělit nemůže.
Díky za reakce
Jináč max.rychlost není priorita moje ani Teelka.
Pro mě by byla volba jasná,TL vs. SV-jedoznačně TL
Jestli jsi už na TL něco najezdil věř mi,že SV v litru by tě celkem brzo omrzelo.Je to spíš cestovněji naladěná motorka.
Ale nechci se tady s nikým přít,každý má jiný vkus.
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. SV 1000 S
Dencoy - tohle je asi fakt... SVS mi přijde cestovnější. to jo.
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. SV 1000 S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S
HonzaSV>RSV je krásná nadupaná mašina a proto jí chci...
Asi jako každej normální člověk včetně Bubráka, kterej si to jen zatím nechce přiznat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S
FiZzeR>HonzaSV>RSV je krásná nadupaná mašina a proto jí chci...
Asi jako každej normální člověk včetně Bubráka, kterej si to jen zatím nechce přiznat
Nemá cenu řešit....
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. SV 1000 S
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. SV 1000 S
Naposledy editováno 09.03.2009 12:31:50
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. SV 1000 S
jinak s tim ze vsichni chteji mille... nesouhlasim... ma vetsi vykon, podovzek je jinde a stejne bych ji za TL nevymenil:) ten motor jede az v tockach do 8mi to jde jako rozbitej traktor:)
TLR daji kolem 300na tachu, ale dost jich jezdi s jinym prevodem a pak to keca jeste vic nez origo...
TLS kolem 260 max, bez uprav se ji pres 9 k cervenemu poli moc nechce... Rko tam ma jeste hezkejch par koniku navic ve spici....
jo a SV je prijemnej cestak ale ten motor je vyrazne jinej, tam je mozna tak 10procent stejnejch dilu s TL... ale je tu clovek na foru kterej ma SV motor v TLku a rika ze to jede jak streleny... takze pochybuju ze i v SV ramu to jede spatne... jen uz SV prislo v dobe kdy nemelo cim ohromit n rozdil od TL ve sve dobe... mozna je lepsi nez TL ale to uz nestaci...
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. SV 1000 S
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. SV 1000 S
Sefo>Jako TL je fakt legenda i bomba mašina....na druhou starnu SV se mi taky líbí, nechápu proč d něj každej pičuje...asi proto že o něm někdy někdo napsal že nejede tak jako TLko, no a co? Mě se líbí a pojede asi taky dobře. Nic proti těm vašim TLkům ale už stárnou s tim se smiřte
souhlasim, na SV funguje nejspis vsechno lip nez na TL, ale je to proste jen "zdokonaleny" TL a to ve smeru snazsi pouzitelnosti... a prislo v dobe kdy uz to co umi bylo malo... takze se z nej nestala "legenda" .... a dneska uz stary TLka kupujou lidi ktere laka ta "brutalni povest" TLka kterou uz SV nema...
poladit par veci a bude z toho o dost lepsi bike nez je TL, ale nebude mit tu povest no... komu nejde o tu pozu, ze ma bajk "co zere maly deti" tak at klidne jde do SV, je novejsi a dokonalejsi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S
assassin>fizzer: hele jestli ti mille da 280 tacho tak bych do ni asi uz moc nevrtal ti to jede jako prase:)
jo, ale než se to rozmotalo ze dvou kil, tak bych si mohl číst noviny
beztak mám teď vpředu mínus dva zuby. co mě teda sere je to že od těch dvou kil vejš je to stejně líný jako předtím né že bych takovej fofr potřeboval, to jen velmi výjimečně, ale už pro ten pocit, no znáš to
a pokud jsi narážel na ten PC III jaxme se bavili, tak ten chci spíš kvůli tomu, že v budoucnu plánuju menší úpravy, např. sériovej aixbox je dost malej, a za pár peněz se dá sehnat 57 mm klapka z RSV04+, mám v plánu i úpravy svodů apod. tak ten PC III by to jen doladil a vyhladil. teď tam mám nějakej P-Line čip, dole je až moc bohatá směs a je to takový žmolkovitý, a pak až teprv od nějakejch sedmi a půl to letí jak střelený.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S
FiZzeR>assassin>fizzer: hele jestli ti mille da 280 tacho tak bych do ni asi uz moc nevrtal ti to jede jako prase:)
jo, ale než se to rozmotalo ze dvou kil, tak bych si mohl číst noviny
beztak mám teď vpředu mínus dva zuby. co mě teda sere je to že od těch dvou kil vejš je to stejně líný jako předtím né že bych takovej fofr potřeboval, to jen velmi výjimečně, ale už pro ten pocit, no znáš to
a pokud jsi narážel na ten PC III jaxme se bavili, tak ten chci spíš kvůli tomu, že v budoucnu plánuju menší úpravy, např. sériovej aixbox je dost malej, a za pár peněz se dá sehnat 57 mm klapka z RSV04+, mám v plánu i úpravy svodů apod. tak ten PC III by to jen doladil a vyhladil. teď tam mám nějakej P-Line čip, dole je až moc bohatá směs a je to takový žmolkovitý, a pak až teprv od nějakejch sedmi a půl to letí jak střelený.
jasny, ale nakej vykon tam bejt musi kdyz se to nakonec rozmota na takovej fofr, u me do 220jakz takz, do 240 uz lenost a od 240-260max uz je to takovy sledovani rucicky jestli popoleze nebo ne... to ze necejtis rozdil kdyz mas vepredu kolecko o 2 zuby mensi celkem nechapu... ja mam ted origo prevod, na mensi kolecko sem cekal, stary je KO a celkem je znat ze se to rozjizdi dyl a na moc velkej fofr, ke dvoum kilum to leze uz na trojku, driv sem to mel na ctyrku, takze na okreskach nedavam vic jak 3 kdyz jedu "rychlejs" coz je takovy no.. nic moc...
ten PC - no kdyby se to podarilo nejak "zamotat" byl by OK... ale zatim se mi nepodarilo overit ze jsou vsechny stejny... upravy schvaluju, to je nuda jezdit na serii:)
ono co jsem ja jel na RSV tak mi prisla taky dole nic moc a ze leti az v tockach.. melo to filtr, ladak arrow + chip arrow a proste asi RSV dole neni tak silna jako TL (ktere ji zas nestiha v tockach)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S
assassin>FiZzeR>assassin>fizzer: hele jestli ti mille da 280 tacho tak bych do ni asi uz moc nevrtal ti to jede jako prase:)
jo, ale než se to rozmotalo ze dvou kil, tak bych si mohl číst noviny
beztak mám teď vpředu mínus dva zuby. co mě teda sere je to že od těch dvou kil vejš je to stejně líný jako předtím né že bych takovej fofr potřeboval, to jen velmi výjimečně, ale už pro ten pocit, no znáš to
a pokud jsi narážel na ten PC III jaxme se bavili, tak ten chci spíš kvůli tomu, že v budoucnu plánuju menší úpravy, např. sériovej aixbox je dost malej, a za pár peněz se dá sehnat 57 mm klapka z RSV04+, mám v plánu i úpravy svodů apod. tak ten PC III by to jen doladil a vyhladil. teď tam mám nějakej P-Line čip, dole je až moc bohatá směs a je to takový žmolkovitý, a pak až teprv od nějakejch sedmi a půl to letí jak střelený.
jasny, ale nakej vykon tam bejt musi kdyz se to nakonec rozmota na takovej fofr, u me do 220jakz takz, do 240 uz lenost a od 240-260max uz je to takovy sledovani rucicky jestli popoleze nebo ne... to ze necejtis rozdil kdyz mas vepredu kolecko o 2 zuby mensi celkem nechapu... ja mam ted origo prevod, na mensi kolecko sem cekal, stary je KO a celkem je znat ze se to rozjizdi dyl a na moc velkej fofr, ke dvoum kilum to leze uz na trojku, driv sem to mel na ctyrku, takze na okreskach nedavam vic jak 3 kdyz jedu "rychlejs" coz je takovy no.. nic moc...
ten PC - no kdyby se to podarilo nejak "zamotat" byl by OK... ale zatim se mi nepodarilo overit ze jsou vsechny stejny... upravy schvaluju, to je nuda jezdit na serii:)
ono co jsem ja jel na RSV tak mi prisla taky dole nic moc a ze leti az v tockach.. melo to filtr, ladak arrow + chip arrow a proste asi RSV dole neni tak silna jako TL (ktere ji zas nestiha v tockach)
Hele...a co všechno může ovlivnit "nášup" ve vysokejch otáčkách?Jsou to třeba vyšší/nižší sací hrdla?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S
Dr.Ďuričko22>assassin>FiZzeR>assassin>fizzer: hele jestli ti mille da 280 tacho tak bych do ni asi uz moc nevrtal ti to jede jako prase:)
jo, ale než se to rozmotalo ze dvou kil, tak bych si mohl číst noviny
beztak mám teď vpředu mínus dva zuby. co mě teda sere je to že od těch dvou kil vejš je to stejně líný jako předtím né že bych takovej fofr potřeboval, to jen velmi výjimečně, ale už pro ten pocit, no znáš to
a pokud jsi narážel na ten PC III jaxme se bavili, tak ten chci spíš kvůli tomu, že v budoucnu plánuju menší úpravy, např. sériovej aixbox je dost malej, a za pár peněz se dá sehnat 57 mm klapka z RSV04+, mám v plánu i úpravy svodů apod. tak ten PC III by to jen doladil a vyhladil. teď tam mám nějakej P-Line čip, dole je až moc bohatá směs a je to takový žmolkovitý, a pak až teprv od nějakejch sedmi a půl to letí jak střelený.
jasny, ale nakej vykon tam bejt musi kdyz se to nakonec rozmota na takovej fofr, u me do 220jakz takz, do 240 uz lenost a od 240-260max uz je to takovy sledovani rucicky jestli popoleze nebo ne... to ze necejtis rozdil kdyz mas vepredu kolecko o 2 zuby mensi celkem nechapu... ja mam ted origo prevod, na mensi kolecko sem cekal, stary je KO a celkem je znat ze se to rozjizdi dyl a na moc velkej fofr, ke dvoum kilum to leze uz na trojku, driv sem to mel na ctyrku, takze na okreskach nedavam vic jak 3 kdyz jedu "rychlejs" coz je takovy no.. nic moc...
ten PC - no kdyby se to podarilo nejak "zamotat" byl by OK... ale zatim se mi nepodarilo overit ze jsou vsechny stejny... upravy schvaluju, to je nuda jezdit na serii:)
ono co jsem ja jel na RSV tak mi prisla taky dole nic moc a ze leti az v tockach.. melo to filtr, ladak arrow + chip arrow a proste asi RSV dole neni tak silna jako TL (ktere ji zas nestiha v tockach)
Hele...a co všechno může ovlivnit "nášup" ve vysokejch otáčkách?Jsou to třeba vyšší/nižší sací hrdla?
jj naladeni sani na to ma vliv... tzn i dylka hrdel, v tovarnim kitu yoshimura pro superbike TLR byly spesl hrdla a byly velice kratky, tak par lidi z US s tim delalo pokusy, ale zadne vetsi prinosy to neprineslo, takze teoreticky to vliv ma, ale prakticky u TL nema smysl kratit hrdla a predelavat pak airbox, zmeny vykonu za tu praci nestoji. u me se pro to jak to maka ve vysokejch tockach opravdu osvedcilo to vykuchani airboxu, predtim mi to jelo jako tobe.. od deviti do omezovace uz spis jen dotocilo... co jsem zjistil (treba od toho anglicana z tl1000s.com) tak jeste vykonu v tockach pomuzou TLR vacky(jsou ostrejsi, pripadne jeste radikalnejsi jako jsou tornado nebo yoshimura, ale to je kupa penez), v kombinaci s novejsi hlavou - 98a vyse sice to ztrati vespod a tu "agresivni" reakci na plyn co ma 97ka, ale daj se z toho vydupat kone v tockach... ale ja sem spokojenej s tim jak to jede ted- co mam zmeneny sem ti rikal, asi bych uz do vnitrnosti nesahal, tech 140Ps co takhle upraveny motory maj je sice pekny, ale bal bych se ze to ten "starickej" motor nezkousne:)
Dr.Ďuričko22>
Hele...a co všechno může ovlivnit "nášup" ve vysokejch otáčkách?Jsou to třeba vyšší/nižší sací hrdla?
Obecně platí čím kratší sací hrdla = větší výkon ve vršku, delší jsou zas na krouťák vespod a ve středu. to samý výfuk, kratší je na výkon ve vršku, delší je na střed a spodek... chce to na "civilní" ježdění najít nějakej rozumnej kompromis...
P.S.:Sousloví "stařičkej motor" prosím ve spojení s TL nepoužívat
Fizzer>...dankešén
Naposledy editováno 24.04.2009 18:22:51
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. SV 1000 S
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R | Wanislav | 35 | 7.5.2023 v 16:09 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S | misan26 | 13 | 1.11.2022 v 09:49 StB |