tak vcerejsek pro me nedopad moc dobre.
Zacalo to tim, ze si ze me vsichni delali prdel... komplet nova vybava, nove strikla motorka, novy prepacko to bys to mel dneska pokrtit, ne?! No a taky, ze jo...
Na rychlo jsme prehazovali reverzni prepakovani, ktere samozrejme nebylo odzkousene. V pulce prvniho kola treningu mi upadlo tahlo radici paky, ktere nebylo dotazene a stupacky jsem mel tak vysoko, ze jsem na tom skoro nemohl sedet. Sjel jsem teda nasranej do boxu a kluci mi to nastesti dali hned do kupy. Najizdim znovu na drom a v pulce prvniho kola cervena vlajka, nekdo to tam zahodil pred ceckem a nevypadal vubec dobre. Kurevsky nasranej si za velky love kupuju dalsi trening a najzdim na drom. Stupacky dobry, jen to reverzni razeni si porad pripominam a soustredim se na nej, rikam si vzpomen si na fichtla a bude to ok! Celkem to jde tak pomalu zrychluju a zkousim naklony bez omezeni originalnich stupacek. Slusny, krasne se to poklada, gumy drzej, stupacky nebrousim, mam komplet novou vybavu za nehorazny love tak se citim i krasne bezpecne, nooo vypada to dneska na osobni rekord a mozna i slusny umisteni! Zrychluju at pak na kvalde neudelam ostudu! Najizdim na C, jeden venkem, druhy venkem, prava, vyjezd na rovinku, pridavaaaam a je to v p.ciiii! Bohuzel jsem jeste v moc velkem naklonu a guma se uz nechyta... nedobrovolne vysedam hlavou dolu a napred, celou vahou dopadam na patu a na zada, par kotrmelcu vedle motorky a jen cekam kdy zacnou krupat kosti. Asi 3x jsem zahlid nebe-asfalt-nebe, vpominam na nedavny pad LEKA a promyslim co reknu manzelce az ji budu prosit o novou plinku, ale neslysim a necitim zadne krupani tak si rikam snad to bude ok! Lezim na zadech a koukam na supy co se nade mnou vznasi... Zkousim hybat vsema koncetinama. Jde to! A celkem to ani neboli, asi to bude ok! Odhanim supy, dnes se jeste nenazerete sfine, sedam si, to uz dobihaji trataci a zvedaji me... jsi OK? Jsi OK? Rikam, ze jo, ze vpohode, boli me kotnik a zada, ale neni to tak strasny. Jdu sbirat houby do kacirku a kouknout na moto. Moto je relativne ok jen slo pres nadrz, ktera ma ted 1/2 objem, urvany riditko a leseni s predni maskou, zadek OK jen domlacena RP koncovka. Lamina v prdeli vsechny, ale padaky krasne podrzely ram, kyvku i motor. Aktualne si tak 14 dnu na moto nesednu pac mam pochroumanej kotnik, ale uz ted vymyslim jak se bude opravovat a tesim se na pristi zavod, kde si snad uz i zazavodim...
Jinak Diky teamovemu kolegovi Vldousovi, ktery odzavodil cele 2 hodiny sam!
Diky nasim mechanikum Jarkovi a Misovi za skvelou praci!
Diky SIDI, AGV, Alpinestars a PSIkovi za to, ze jsem celej!
Gratulace vitezum a nasim kolegum z Drnovic, kteri doleji na skvelem druhem miste!
Gratulace NoFearovi za skvely vykon!
no a tady to je...
Naposledy editováno 29.04.2009 17:10:35
1 reakcí na tento příspěvek CEC2 a ne moc vydařený den...
1 reakcí na tento příspěvek CEC2 a ne moc vydařený den...
hele hlavně že jsi OK
alespoň si zase zašroubuješ !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 a ne moc vydařený den...
Mike.46> jj alespon tak... nevite co ten kluk kvuli kteremu se rusil druhy trening? Je ok?
Krajinkar> tusim kolem 2:40 +-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 a ne moc vydařený den...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 a ne moc vydařený den...
2 reakcí na tento příspěvek CEC2 a ne moc vydařený den...
Akorat mi vcera Premek trosku povolil vidle, uz je mi jasne proc me tak bolely ruce :D.
Honziss> nemuzes se o kamosovi stou VTR trosku rozepsat? :) Upravy atp. :)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 a ne moc vydařený den...
Naposledy editováno 29.04.2009 14:57:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 a ne moc vydařený den...
babynek>Krajinkář>Jeste nebyl cas :)... ted mi zas kupu casu zabrala 4kolka (a penez), ale v nejblizsi dobe hodim do batohu nejakou "dobrou vodu" a vypravim se za klukama ;).
Akorat mi vcera Premek trosku povolil vidle, uz je mi jasne proc me tak bolely ruce :D.
Honziss> nemuzes se o kamosovi stou VTR trosku rozepsat? :) Upravy atp. :)
Aha ja to pochopil blbe, myslel jsem ze to je tvoje, akorat v kapotach, tak jsem se mylil.
No ja to mam stejne podobne, z penez me zdime druhy bike a auto .
Ale letos to SP doufam po okruhu prozenu, jsem na neho hodne zvedav .
4 kolky me neberou, spise chci motarda/enduro, nejake kladivo . Az to poridim, tak hledam veskere lidi z okoli kdo jezdi, protoze o tom nevim nic, nevim anikde se jezdi jak se co dela, jsem proste amater co se tyce crosek atd.
Honziss>babynek> On tady urcite neco odpoledne pisne az prijde z prace... jinak tohle je jeho profil SP1
Bylo by fajn, aby prisel, zajimali by me ty namery tech padaku !!
Kazdopadne 145k a 120 Nm nooooooooo nevim nevim . To bys spise veril babynkove SP2...a to tak tak, ale tak uvidime co vymerime z te moji...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 a ne moc vydařený den...
Prohnat to po okruhu, je ale taky muj maly sen letos ;).
Jinak ohledne toho endura (pac motarda do terenu asi tezko) neni problem se domluvit a muzu ti ukazat kde se da vsude jezdit. Jinak v havru je taky pocetna skupina lidi, se kteryma se potkavame.
Ja zacal prave u ctyrkolek, me zase moc netahli endura(at cestovni nebo terenni), ale zacinam uvazovat o male 125 2T crossce :). Na ni je ale jeste cas. Jinak myslim, ze dobry trenink pro okruhove zavodniky prez zimu a spatne pocasi. Zapesti a ruce umiraji strasne rychle :).
Padaky me hodne zajimaji, ale potrebuju nejdriv ty laminaty :(.
Na jakem druhem bajku jeste litas? Poitam, ze je to asi nacivilni jezdeni a SPcko si chystas na okruh ;).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 a ne moc vydařený den...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 a ne moc vydařený den...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 a ne moc vydařený den...
babynek>Krajinkář> nene to ja takovy strelec este nesu, ja jsem vlastne na silnici zatim panic :).
Prohnat to po okruhu, je ale taky muj maly sen letos ;).
Jinak ohledne toho endura (pac motarda do terenu asi tezko) neni problem se domluvit a muzu ti ukazat kde se da vsude jezdit. Jinak v havru je taky pocetna skupina lidi, se kteryma se potkavame.
Ja zacal prave u ctyrkolek, me zase moc netahli endura(at cestovni nebo terenni), ale zacinam uvazovat o male 125 2T crossce :). Na ni je ale jeste cas. Jinak myslim, ze dobry trenink pro okruhove zavodniky prez zimu a spatne pocasi. Zapesti a ruce umiraji strasne rychle :).
Padaky me hodne zajimaji, ale potrebuju nejdriv ty laminaty :(.
Na jakem druhem bajku jeste litas? Poitam, ze je to asi nacivilni jezdeni a SPcko si chystas na okruh ;).
Ale myslim, ze cas by jsi zajel podobny .
Kazdopadne lepsi blbnout na okruhu, nez na ceste!
S tim motardem, jsem to myslel tak, ze ho chci koupit a potom k nemu samozrejme kola, abych mohl pres zimu do terenu.
No vim, ze tady je hodne lidi, co jezdi....kazdopadne se mnou by se asi nikdo nebavil , ja chci poridit Husaberga Fe 650... rikam si kdyz uz tak uz poradne nejvetsi hardcore co jde....na nejake 125, nebo 250 4T opravdu jezdit nehodlam, mam 90kg v trenkach a navic i 450 maji jen 4 prevody a to bych na ceste uvaril.... Husar je 650, 5 kvaltu a i pojede celkem a v tom terenu....no bude chtit akorat vice sily, kazdy porad strasi, ale ma je na parku, proste do toho jdu. Je hodne lidi co na tom jezdi v pohode, a potom jsou ti kteri jen mluvi ze strachu a nikdy na tom nejeli. Ja sice taky ne, ale tak co, laka me to neskutecne .
Trenink to je nejlepsi! To tvrdi kazdy. Jo to bych byl rad, uvazuju, ze to poridim na pristi rok, proste ke konci roku, nebo v zime, letos si chci taky trosku uzit ty dve motorky co mam a nekde se podivat.
Jo SP na okruh... CBR 600 na cestu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 a ne moc vydařený den...
Krajinkář>Honziss> Kazdopadne jak se divam, taky jsi na te R1 mel padaky ne ? A karbon vika atd... a podle fotky, jak to vezes domu tak to vsechno vydrzelo !! A co kombi? To by me taky zajimalo, skoda ze jsi nedal foto .
padaky mam na vsech soucastech mimo predni vidle (ty jsem nikde nesehnal).. vsechno mimo lamin, leseni, pomackane nadrze a zlomeneho riditka je snad OK. Na kombi jsem letmo cucel a snad neni ani moc podrena... prisla mi spis spinava nez podrena.. uvidim az ji umyju... ale vim, ze uz jinou nechci PSI=kvalita. Myslim, ze taky hodne pomohly ty ocelove chranice co ma ted PSI na novych kombi. Jen skoda, ze byla uplne nova a nejeta... co uz
Naposledy editováno 29.04.2009 15:33:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 a ne moc vydařený den...
Honziss>Krajinkář>Honziss> Kazdopadne jak se divam, taky jsi na te R1 mel padaky ne ? A karbon vika atd... a podle fotky, jak to vezes domu tak to vsechno vydrzelo !! A co kombi? To by me taky zajimalo, skoda ze jsi nedal foto .
padaky mam na vsech soucastech mimo predni vidle (ty jsem nikde nesehnal).. vsechno mimo lamin, leseni, pomackane nadrze a zlomeneho riditka je snad OK. Na kombi jsem letmo cucel a snad neni ani moc podrena... prisla mi spis spinava nez podrena.. uvidim az ji umyju... ale vim, ze uz jinou nechci PSI=kvalita. Myslim, ze taky hodne pomohly ty ocelove chranice co ma ted PSI na novych kombi. Jen skoda, ze byla uplne nova a nejeta... co uz
Jo vsiml jsem si, ze delaji uz tu ocel a vypada to dobre ! Kazdopadne jim roste konkurecne. A co se tyce moto, vyplati se na nej nasypat vse co jde...potom jak spadnes, tak jsi jen rad.
Na predku nemas? A jdou tam dat vubec ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 a ne moc vydařený den...
Na predku nemas? A jdou tam dat vubec ? [/quote]
konkurenci PSI vidim jen v Dainese a Alpinestars jinak si myslim, ze u nas konkurenci zdaleka nemaji... 4SR, M-B-W, Padana a jim podobne kombi vyrabene v Pakistanu se s nimi nemuzou vubec rovnat... kvalita kuze a vsech ostatnich materialu je uplne nekde jinde...
mno uz jsem je videl na fotkach, jsou to takovy venecky, ktery jsou na ose pridelany jako podlozka a jsou vytazeny ven od osy. Proste takovej kornoutek, ale nikde jsem je nesehnal... tak nevim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 a ne moc vydařený den...
Ja mam jasno. Jinak tech kvalitnich znacek je taky hodne a nevi se o nich.
Ja tu SR4 ani nedrzel v ruce...natoz ji mel na sobe, ale vedla se tady ostra debata co vim... ohledne tehle zalezitosti.
To musi nekdo mit, vzdyt R1 ma temer kazdy .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 a ne moc vydařený den...
No uz jsem videl par takovych "blaznu" dokonce i na ruznych enduro soutezich a nevedli si vubec spatne :). jedine z ceho bych mel vitr je ta tiha motorky.
co tak nejake 450 enduro s 6ti kvaltem (KTM EXC, nebo Yamaha WR?) dostatecne pohodlne a neni tak "neobratne" v terenu?
Je skoda se pripravit o nektere krasne vyjezdy :).
Kazdopadne se urcite ozvi, myslim, ze tam kde projedu ja na 4k se ty prosmyknes jedna radost. No jeste ktem kvaltum, 4kvalty maji vetsinou jen cistokrevne crossky, endura zavodni jsou na tom lepe, ti maji bud 5 nebo 6. Myslim ze neni problem se domluvit a jak budem nekde trenovat v okoli, tak muzes dojet a kluci by ti to mohli pujcit na vyzkouseni ;).
Ted hodne lidi prechazi zpatky na 2T a a to hlavne na KTM 300 EXC, coz je taky enduro stroj.
jo a sam vis, ze kdyz se clovek necha zviklat kamosema a neda na srdce, tak ho to pak mrzi ;). Takze kupuj co ti vlastni jest!
No ja jsem videl jen tady na motorkarich par profilu. A nikdo si nejak extra nestezoval. Abych byl presnejsi ( to me mozna lepe pochopis ), tak na 1 miste chci poridit ostreho motarda, kdyz nepocitam Husku, tak to jsou vsechny 450 japonske ostre krosky = po predelani ostre motardy, ktere maji jen 4 kvalty, takze to je spise jen na motardove trate ( motokaroave ), ale ja s tim chci jezdit i normalne po ceste, takze je pro me 5 kvalt nutnosti a husaberg je idealni "ostre" nacicni.
A to ze je tam alternativa to ( = motarda ) vzit do terenu je vec druha a pro me "podradna", coz ovsem neznamena, ze to nechci zkusit, taky me to laka. Duvod je taky ten, kdyz clovek si chce potom zajed na okruh, mel by mit fyzicku ok, a to prvni hodinu vubec rozdychavat, okruh je drahy, tak je treba byt ready.
Co se tyce te vahy, tak pro me problem neni...to mas to same jak na silnici, nebo na okruhu...zkus jed na hrane s SPckem, nebo nekde na useku zatacek, a potom si sedni na 6-tku...budes mit pocit ze jsi na kole...a to je prave ono, clovek na tom SP musi vynalozit mnohem vice sil, aby ho dobre ovladal...to skrz jeho vahy ( je tezke, ma pres 200kg ) a potom samozrejme motorove, protoze tam pusobi zpetne sily....takze secteno podtrzeno...na SP potrebujes mnohem vice zkusensoti, lepsi fyzicku a cit. To same bude urcite v blede modrem s tema kroskama ( motardama ).
Ja jsem dokonce videl, ze ve svete se kdysi jezdili crossy i motardy 450+ a pilnik to byl taky solidni .
Pripravit se o nekter krasne vyjezdy ? to nechapu )))).
Me 2T vubec nebere, mam rad buchary, char. motory V2, jednovalce atd... . Take mam jasno, a to co jsi napsal jako posledni vetu...mluvi za vse!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 a ne moc vydařený den...
Co ty? Jezdis letos neco?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC2 a ne moc vydařený den...
Takze ja s tebou plne souhlasim, kdyz to tak spocitam ze vsim vsudy, tak jsem obleceny mozna draze nez stoji ta moje motorka a to uz je mazec .
Spadl jsem uz tolikrat, ze uz bych to ani nespocital...takze jsem si to hodnekrat pripomenul, ze bezpecnost a ochrana an prvnim miste !!
Ja letos nic, loni diky nejakemu sympatakovi co me trefil v trencine ( na podobne zavody uz nikdy !!! ) tak jsem to "promarodil" s komplikovanou zlomeninou zapesti.
Letos mam zkousky 3.6. na Bc...pokud zitra dam posledni zkousku ....tak do 4.6. minimalne nedelam nic, jen se ucim... a potom to budu vsechno resit. Nastesti toho neni moc... laminaty, hadice, PC, seridit a gumy... s civilni toho bude vice.
Takze potom uvidim, co bude volne, kde se svezu atd...urcite nekdo neco pusti, nebo pujdu s agenturou, ze se tady banda domluvime, hodne kluku od nas jezdi na okruhu.
Co ty? VY ?