Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:
1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Tak s tímto bohužel musím souhlasit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
RadiXS píše: Autor> Stejné je v podstatě jen označení XR :lol: Základní rozdíly jsou jasné-> Hliníkový rám z obdélníkového profilu, vodou chlazený motor.
Ale jinak taky: ve předu plně stavitelné vidle Kayba 48mm, zadní kyvka z CR 25O(2000), centrál ProLink je asi 2x bytelnější, taky plně stavitelný. Zapalování je suché, ne v oleji. Karburátor 40mm, ne 38 jak u 600, spojka má víc lamel, jiný výfuk atd. atd.atd. Je to prostě úplně jiná motorka. Motor má 61koníků, což je teda peklo, ale jeho průběh je asi jediné, co mě XR600 připomíná. Asi je to tím, že točí jen max6000ot/min. Opravdu se s tím dá jet krokem a ten motor si spokojeně chrochtá :lol: Po přidání plynu je to ale raketa. Tam srovnání s XR600 hledat nelze :lol:
Tyhle veci jsou celkem jasny,ale zajimalo by me spis podobnost s XR600r co se tyce oladatelnosti,posezu atd
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Víc mě nenapadá... Když tak se ptej ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
RadiXS píše: trawnikar> No můj osobní pocit je takový, že se mě to ovládá líp, ale byla to teprve první ostrá vyjížďka. Jak něco najezdím, budu vědět víc. Akorát je třeba dávat bacha na plyn, páč každé prudší vrknutí znamená kopanec :lol: Ovladatelnost úzce souvisí s posazem. XR600 na mou postavu 185cm,95kg mně přišla taková malá. Při jízdě ve stupkách jsem byl nahrbený jak stařena. Nástavce řidítek by byly prd platné, páč to by musely mít tak 10cm :lol: Na 650R je to jiné kafé, tam zas pilot musí mít min 180cm a zároveň být trochu chlap, protože ta motorka opravdu moc tahá za ruce. Kamarád, co na ní seděl nemohl dostat nohy dolů ani za boha (na jeho DRZ dostane v poho), takže v terénu by měl dost problémy. Je to opravdu mohutná motorka, přičemž rozvor je ještě menší jak u XR 600... Ale nádrž není zas nijak extrémně široká (až na řídítka, ty jsou na můj vkus až moc široké-neprojedu 90kama futrama :lol: ), sedí se vzpřímeně, víc u řídítek. Ale při potřebě přeskočit potůček není třeba nijak zvlášť přenášet těžiště dozadu. Stačí jen otočit plynem a hned jde předek do luftu...
Víc mě nenapadá... Když tak se ptej ;)
Zajímavé info,skoro mě mrzí,že jsem si objednal CRF... :)
Jaký to má intervaly pro ventily a pro olej?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
RadiXS píše: ....Opravdu se s tím dá jet krokem a ten motor si spokojeně chrochtá...
...WR od 3/4 plynu už nejede a odspoda to taky není sláva, chce to včas řadit...
...WR se nelíbila jízda krokem..
a před 2 měsícama :
RadiXS>>
Haha, no vidíš že to taky má něco do sebe když se to pěkně sbírá odspoda :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Nevím, jak to myslíš servisem, ale výměna oilu+filtru a kontrola ventilů je po 1600km jak u staré XR600. Samo že vzduchový filtr, řetězovku,desky,kotouče atd čistit či měnit dle potřeby jak u každé motorky. Vůle ventilů nejsou přes podložky, ale klasicky, takže kontrolu a případné seřízení zvládneš doma ;) Přístup k nim je supr, páč ty 4 kulaté víčka jsou nahrazeny 2 oválnýmy a krásně se tam leze s měrkama. Prostě je to dělané pro lidi. Holt honda *yes* :lol: Jinak nevím no. Přední vidle jsou pěkně kryté ve futrálu, tam problém jen tak nebude...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Vim ze si to asi myslel jako vtip :) ale vazne to pobavilo :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Super vše není, v rámci objektivnosti jsem tu mínusy zmiňoval také. Ale pro můj styl jízdy jsou to mínusy druhořadého charakteru. Ale co se týká technického provedení celého stroje, troufám si tvrdit, že precizněji zpracovaný motocykl budeš těžko hledat. Vše je orientováno pro dosažení co největší životnosti a jednoduchosti. To je holý fakt ;)
Ty v XR vidíš neohrabaný krám, já v tom vidím své ;)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Spíš mě zarazila jedna věc, že bez baterky nejde DRZ kicknout. To tam ta páka vlastně ani nemusí být...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
No to je fakt divný, já měl za to, že pákou to nahodíš když je baterka hyn. Pak to opravdu postrádá smysl :( já tam páku nemám, takže sehnat dva maníky a tlačit a tlačit :P
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Nezbylo než použít mého tahače a kamaráda, který se mě držel za ruku, dovléct do dědiny :) Opravdu štěstí, že se to nestalo někde v pořádném lese, ale na relativně rovném úseku :lol:
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
No, např. soudruzi z maďarský Hondy ji v nabídce mají: *yes*
http://motor.honda....dellek-enduro-xr650r
v přepočtu vyjde na cca 186 tis.Kč bez TP nebo cca 207 tis.Kč na papírech :thmubup: