Naposledy editováno 15.05.2009 21:05:08
4 reakcí na tento příspěvek Struna do výfuku (nebo za výfuk)
servisní souprava
Naposledy editováno 15.05.2009 22:12:44
2 reakcí na tento příspěvek Struna do výfuku (nebo za výfuk)
Aby se dosáhlo jakýhokoliv zvku, tak se tam něco musí chvět - o tom žádná. Možná to jsou membrány nějakýho plíšku, nebo něco co funguje na proncipu struny. Nic jinýho tam podle mě být nemůže, tak myslím že je 50% šance že tam máte struny všichni co kupujete za tisíce korun značkový laďáky.
Naposledy editováno 16.05.2009 09:55:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Struna do výfuku (nebo za výfuk)
Ale ikdyby to pres vsechny argumenty neco delalo, tak to nebude ani slyset. Vysledny efekt by byl o 0,5-1dB vyssi oproti originalu, nehlede na to, ze bys tim zkurvil lauf nebo svod a udelal vetsi skodu nez za novy ladak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Struna do výfuku (nebo za výfuk)
jetam>weebo> to je jasný u wrc a jinejch záovodných aut de hlavně o zvuk
Přesně Antilag System má taky přece jenom tu funkci, aby to hezky střílelo z výfuku ne?
1 reakcí na tento příspěvek Struna do výfuku (nebo za výfuk)
Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Struna do výfuku (nebo za výfuk)
Naposledy editováno 16.05.2009 12:04:16
Hujer>rraol> Tak si kup nějakýho akrapa a vykuchej ho Uvidíš že žádný takový píčovinky nepoužívaj. Výslednej efekt ladáku, jak z hlediska výkonovýho tak zvukovýho, závisí na tvaru , na rozměrech(šířka, délka), na průměru či tvaru děrovaný roury uvnitř, na tom jak moc je tam napěchovaná vata. Pak na celkovým uspořádání výfukový soustavy, počet svodů jejich svedení dohromady apod, to má velkej vliv. Průměr svodů je samozřejmě taky důležitej. Prostě to je tisíc faktorů ovlivňujících konečnej výsledek a je věda něco takovýho vymyslet a spočítat aby to fungovalo
Naprostej souhlas
A největší srandu z toho musí mít ten co mu tyhle krávoviny navyprávěl
S laděným výfukem je to jak píše Hujer, jde o nižší útlum hluku než u sériovýho výfuku, kterej závisí na tom, kolik je v tý průběžný trubce děr, jakej maj tvar, jak jsou uspořádaný (třeba do spirály, nebo jen do kruhů, atd.) na kvalitě útlumovýho materiálu, atd. Žádná struna nikde není ani rezonanční membrány z plíšků
Výfuk je na motorce/autě ze dvou důvodů - tlumí hluk (je asi zbytečný vysvětlovat proč) a vytváří určitěj protitlak nebo spíš odpor, protože když se otvírá sací ventil a válec nasává palivo, tak ještě chvilinku zůstává otevřený i výfukový ventil, aby nasávaná směs dokonale vytlačila zbytky spalin. A proto výfuk musí vytvářet určitý odpor, aby zároveň neuteklo ještě trochu nového paliva. Když si někdo na auto namontuje otevřený výfuk, způsobí většinou jen to, že sníží tenhle protitlak a paradoxně mu výkon může i klesnout. Závodní auta mají většinou výrazně zlepšený plnění - jde tam mnohem víc paliva, je k tomu načasovaná vačka, lepší zapalování, jinej kompresní poměr a další úpravy, o kterých netřeba psát, a aby k tomu stíhal i odvod spalin, může být výfuk otevřenej, protože tam nikdo neřeší ani spotřebu ani hluk.
Karf si z Tebe dělal srandu, to jsi nepochopil?
Naposledy editováno 16.05.2009 15:21:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Struna do výfuku (nebo za výfuk)
rraol>Hele, když se všichni tak výborně baví - řekněte mi čím se upravuje zvuk ve značkovým laďáku? Co je ve vnitřku takovýho akrapoviče a spol?
Aby se dosáhlo jakýhokoliv zvku, tak se tam něco musí chvět - o tom žádná. Možná to jsou membrány nějakýho plíšku, nebo něco co funguje na proncipu struny. Nic jinýho tam podle mě být nemůže, tak myslím že je 50% šance že tam máte struny všichni co kupujete za tisíce korun značkový laďáky.
si delas prdel nebo si este nevidel rozebrany lauf...podle tebe tam nic jineho byt nemuze jo? je 50% šance ze tvoje dedukce o konstrukci cehokoliv je diametralne odlisna od reality
2 reakcí na tento příspěvek Struna do výfuku (nebo za výfuk)
PS: pÍčovina se píše s měkkým I ty hrdino!!!
Naposledy editováno 17.05.2009 16:46:07