jednu z6 sem ojel na sv, výdrž 8500 a ještě tam bylo.
teď je mám na báwu předek i zadek. vpředu cenťák od kraja, zadek pr mm od kraja(slon pod chobotem).na báwu nemožu říct jedinou výtku, drží jak židovská víra.
na sv to klouzalo, na báwu tak neprasím s odřazováním, takže to byla prča, na druhou stranu sv je o 70kg lehčí takže by to tak sedělo.
a výdrž super. ode mě doporučení, ale zkusím roadsmarty dvousměs, přeci jen 100nm gumku celkem papká
co se tu tak různě řeší, tak ty dvou a tří směsovky nejsou zas tak rozdílný co se opotřebování středů a kraje týká, tak nevím..
2 reakcí na tento příspěvek Metzeler roadtec Z6 interact
Dojíždim M3ku, uvidíme, asi to bude změna, ale jezdí se už více ve 2 :-/ a vejletově ...
ra.rasch.ek>Z6 Interact by měla být 2 směs. Já teď zvažuju BT021, ale jak to tu čtu, možná ji testnu.
Dojíždim M3ku, uvidíme, asi to bude změna, ale jezdí se už více ve 2 :-/ a vejletově ...
021cku doporucuju Na zadku uz slouzi pres 12,6kkm, a lize prvni znacku Takze tak 14 pojezdi a jeste bude mit vzorek.
A na predku teda vydrzela jen 10500 :( Ale prej se soudruzi s bridgestone poucili, prze nejsem jedinej komu se stalo ze v sade odesel predek driv nez zadek, a neco s predkem udelali aby vydrzel stejne. Kazdopadne i 10500 je hezkej najezd
1 reakcí na tento příspěvek Metzeler roadtec Z6 interact
ten interact jsem ještě nazutej neměl, ale myslím že je to taky jednosměs, už se to tu taky někde řešilo, ale fakt nevim.
dva_hrnce>mě teda na gsx-f vydržely gumy tak zhruba nastejno a někdy předek taky míň, záleží jak člověk jezdí a brzdí..
No, jde o to, ze predchozi Bt021 se mi sjeli na zadku driv nez na predku :) A ze bych od ty doby min tahal, a vic brzdil predkem se mi nezda. Ne, fakt myslim ze spis udelali soudruzi u bridgestonu drobnou chybu, proc by jinak nove predky teze gumy zacali znacit "s prodlouzenou zivotnosti" ze ano :)
Ale i tak, vazne spokojenost. Jezdili i v mrazu, i se svezli na okruhu, vsechno suverenne. Na mokru jsem si s nima po ceste na yamahaden taky dovolil celkem dost a nestezovali si
PS: A jak rikal pepa srsen, na to nase jezdeni staci kdeco
Naposledy editováno 20.05.2009 22:33:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler roadtec Z6 interact
ra.rasch.ek>Z6 Interact by měla být 2 směs. Já teď zvažuju BT021, ale jak to tu čtu, možná ji testnu.
Dojíždim M3ku, uvidíme, asi to bude změna, ale jezdí se už více ve 2 :-/ a vejletově ...
Z6 Interact je jednosmes s jinou (lepsi) smesi, nez klasicke Z6
1 reakcí na tento příspěvek Metzeler roadtec Z6 interact
Výsledky:
1. Points 19: Metzeler Roadtec Z6 Interact 2. Points 18: Pirelli Angel ST, and Michelin Pilot Road 2, and Dunlop Sportmax Roadsmart 5. Points 16: Conti RoadAttack, and Bridgestone BT021 7. Points 14: Conti Motion 8. Points 12: Dunlop D218
Výsledky vyhodnotily že přilnavost a stabilita při vysokých rychlostech je cestou k úspěchu. Specielně při jízdě na mokrém povrchu komentář pro první místo:"Z6 Int ukazuje neskutečnou sílu s 12metry kratší brzdnou dráhou než originální obutí motocyklu"
(SUZUKI BANDIT 1250)
Další pozitiva:
"Nejrychlejší čas kola a nejkratší brzdná dráha se nedají oddiskutovat, zkušební jezdci byly u vytržení!"
Metzeler je plně ochráněn proti konkurenci, stabilita při zatáčení, stabilita v přímém směru a vysoký rozsah kontrolovatelnosti jsou na samé špici.
1 reakcí na tento příspěvek Metzeler roadtec Z6 interact
Takze jde jen o to co lip sedne dane motorce, a nebo jizdnimu stylu toho ktereho uzivatele, jinak je uplne jedno jestli si koupis Z6, andilky, PR2, Roadsmart, RoadAttack nebo Bt021 .....
Naposledy editováno 21.05.2009 19:47:58
Metzeler doslova vyplétá svou patentovanou technologii 0° ocelového radiálního pásu. Stručně řečeno, vnější vrstva ocelového "závitu" pneumatiky - “část pneumatiku pod gumou která je v kontaktu s vozovkou” – je stále konstrukcí 0°pásu kde ocelové nitky běží, či přesněji jsou vinuty , ve stejném směru jako je směr otáčení pneumatiky. Hlavní přínos této konstrukce je ve vysoké úrovni stability při vysokých rychlostech. Metzeler patent v tomto procesu je, že vinutí je prováděno jediným ocelovým vláknem zabaleným do formy pásu.
Jaký je tajemství INTERACT technologie ocelového pásu ? :
Ocelové vlákno samotné. Závit jako stočený kabel, podobně spíše struně kytary než pevnému drátu. Tato konstrukce umožňuje kontrolovat napětí vlákna v určitých oblastech pneumatiky, a tím dosáhnout požadované teploty směsy v každé oblasti profilu. Jedná se o přibližně 120 ocelových vláken, která tvoří ocelový pás. Počtem vláken a jejich uspořádáním je dosaženo postupné snižování napětí ve vinutí z centra na okraj kostry, s větší hustotou vláken o vysokém napnutí v centru a menší hustotou vláken v tahu na hraně. Tato metoda přispívá k ideálnímu rozložení styčné plochy a ideálnímu výkonu při přechodu do zatáčky či zatáčení.
[img]