Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?
Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.
Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky
3 reakcí na tento příspěvek 4V do V
přes 10tis. nevadne, ale točí se ochotně dál, jako řada. V4 prostě spojuje to dobré
z obou motorů, zátah zespod jako V2 a ochotu se točit jako řada. Navíc v nízkých otáčkách
necuká, pokud to není pod 2tis. S laďákem má i pěknej hlubokej zvuk. Rozhodně to stojí
za vyzkoušení
Na R2 pěkný zvuk zátah až někde od hora vicrace minimální
Na R4 zátah v ot se oproti R2 snížil jízda je hodně plynulá žádné vibrace apod. myslím že zlatý střed při výběru motoru
Na V2 no nepřišel jsem tomu nachuť zvuk brutální zátach kolosální vibrace jsou znát ale plynulost hrozná já prakticky za cca 3tis km na VTR nevyužil 5tku a 6tku v nižších rychlostech se chovala "divně"
Na 4V no luxus! zátach prakticky v celém otáčkovém poli zvuk naprosto luxus a vibrace minimální jízdní vlastnosti na 1dničkum jak cesty tak sport jízda
Takže až budou prachy tak VFR 800 ;) zlatá motorka s "nezničitelným" motorem a maximální flexibilitou
PS: ale myslím že každý bude preferovat to na čem se mu jezdí a z čeho má dobrý pocit
Naposledy editováno 21.05.2009 12:36:56
2 reakcí na tento příspěvek 4V do V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
hluska>Mel jsem VFR800 a ted mam litrouvou K4. Je hrozne tezky to srovnavat,ale K4 ma spodek uplne nekde jinde a v otackach to ani nemluvim. Ale VFR jelo hodne dobre,spodek tam urcite byl a i okolo 8 tis to leste trochu zabralo. Na motor jsem udelal kamaradovu R6 99" docela v pohode. Celkove pusobilo VFR hodně silně myslim ze kdyby se trochu poladilo,tak by to bylo docela zajimavy. Jinak si myslim ze V4 v litru a v nejakym sportovnim ramu by byl celkem masakr Uz se tesim na nejakej test ty novy Aprilky,jenom doufam ze bude objektivni.
Přesně, a jestli udělají VFR 1000, už vím, jakou motorku budu chtít příště
1 reakcí na tento příspěvek 4V do V
1 reakcí na tento příspěvek 4V do V
Jinak když jsem jel poprvé na řadovém čtyřválu (Yamaha FZR) tak mi bylo hned od začátku jasné že nic takovýho bych nechtěl ani za nic, a měl jsem úplně stejný pocity jaké popisuješ ty, prostě mrtví, nudný, voničem, ale jelo to rychle, i když na druhou stranu všechny rejže přeměřujou oproti Ducati průměrně o 20 - 30 Km/h, takže si vem že to taky nebylo rovných 200 co si tam měl, ale i tak mě by to taky nebavilo jezdit na čtyřválu, a jak říká jeden můj známej co si teď nedávno pořídil Monstera 750: "kdyby sme to chtěly mít jednoduchý, tak bysme si koupily ty rejže co?" protože ten krouťák mu dělá v zatáčkách docela problémy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
Ahoj, ti dám že TL jsou nudný , jinak už máš novej stroj??
2 reakcí na tento příspěvek 4V do V
Desmosedici si asi nikde neprojedu, ale udivuje mě že když je V4 taková bomba "to nejlepší s obou" , že má ten motor tak málo motorek...
edit: pismena
Naposledy editováno 21.05.2009 14:05:03
dewwil>GRASSEL> Tohle je všechno o pocitu, svez se na 60 stupňovým véčku RSV a pak zjistíš že i monster, TL, atd. jsou nudný. Vím o čem mluvím.
Ahoj, ti dám že TL jsou nudný , jinak už máš novej stroj??
Zdarec, v sobotu pro něj letím jak splašenej kůň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
2 reakcí na tento příspěvek 4V do V
BTW: Jakej je pocitove rozdil mezi 60°a 90° dvouvalcem?
pylot>
BTW: Jakej je pocitove rozdil mezi 60°a 90° dvouvalcem?
90 stupňový véčko má míň vybrací a je takový uhlazenější, většinou daleko dřív uvadá než RSV. Já měl například RSVčko který zabralo v 3,5tis. a táhlo to jak kráva až do konce. Vzal si za plin a fakt ses musel držet zuby nehty aby tě to neshodilo. Ostatní RSV do roku 03 nejeli tak jako ta moje ale i tak to bylo takový surovější než 90° - nemluvím o rychlosti ale o celkovým pocitu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
ZdeněkS>hm nechápu, že sou všichni tak udělaní do rsv
Je to tak, je to hrozně nahypovaný, a 99% těch lidí papouškuje informace co kde slyšeli. a díky tomuhle tlachání ta informace to přežívá věky. aktuální to bylo před nějakejma deseti rokama, to věřim že rsv byla bomba.
tím zas nechci říct, že by RSV byla špatná mašina, to vůbec, naopak je to i na dnešní poměry velice dobrá motorka, podvozkově, brzdama, ovládáním apod. akorát ten motor už výkonově nestíhá SOUČASNOU konkurenci.
mělo by se to uvést na pravou míru, když jsem si RSV kupoval, tak mi všichni říkali ať neblbnu, že mě to shodí než dojedu do první zatáčky. a pak jsem byl akorát zklamanej, když se žádná brutalita nekonala, RSV mě neskopala (i když mi připravila pár horkých chvilek, jako horizonty po zadním, a díky blbejm gumám i pár driftíků nebo prokluz zadního kola při prudký akceleraci... )
btw, koukám že máš SVčko... Tak se jen chci zeptat, splňuje EURO 3? Tady se to nakouslo a člověk se tu nic nedoví
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
2 reakcí na tento příspěvek 4V do V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
illMedvědGuzzin>rsv je jebka a každý kdo tvrdí opak se jen nechce shodit před ostatníma
Možná, ale aspoň pěkně vypadá Myslim že zrovna TY bys to měl chápat