Naposledy editováno 14.05.2009 22:43:42
1 reakcí na tento příspěvek Café Racer / Retro - může to být i rejže???
No přece uznejte sami lidi, copak by něco takhle úžasnýho dokázal někdy někdo v Ásii vytvořit??? Proti tomu jsou všechny ty přestavby rejží nebo dokonce původní rejžovské plagiáty jen k smíchu nebo k pláči... Tohle umí jedině v Evropě...
1 reakcí na tento příspěvek Café Racer / Retro - může to být i rejže???
Kawa W650 je daleko poctivější konstrukce a pokud nejsi totální zaslepenec, měl bys to uznat. Vyčítáš japoncům mj. příliš hladkej běh bez emocí... No, když srovnáš běh motoru W650 a novýho bonneville, tak "elektromotorovější" je ten angličan.
Podobně vynášíš desmo u Ducati jak je unikátní (což v motocyklové produkci je) a bezporuchové (což není). Pohon vačky královským hřídelem u Kawy je také dnes unikátní (použitý naposledy u Ducati v 70. a u Jawy v 50. letech), navíc velmi spolehlivý a na rozdíl od desma bezúdržbový, ale to nepřiznáš. Takže ta zaslepenost tam asi bude...
A nechápu tvůj odpor k japonským motorkám ...sám uvažuju o tom, že bych si postavil nějakyho kafáče a volba nejspíš padne na nějakyho staryho japonce. Je to jen o tom udělat si radost a postavit si pěknou motorku vlastníma rukama a je jedno z čeho.
Sancho> No chápu tě, v tvojich finančním možnostech asi není pořídit si na přestavbu do Café Racera něco pořádnýho, tak šáhneš jako spousta jiných lidí po rejži, a když ti to udělá radost tak proč né, důležité ale je si to dokázat přiznat, a né jako hodně lidí tvrdit, že mají Japonce proto, že to byl třebas jejich sen! Jo a k těm Nortonům, nikde se nebudou mít lépe než u nás, to mi věř, ale chce to prachy a čas...
Naposledy editováno 23.05.2009 18:39:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
Raptor.1> Kawa W650 je daleko poctivější konstrukce a pokud nejsi totální zaslepenec, měl bys to uznat. Vyčítáš japoncům mj. příliš hladkej běh bez emocí... No, když srovnáš běh motoru W650 a novýho bonneville, tak "elektromotorovější" je ten angličan.
Podobně vynášíš desmo u Ducati jak je unikátní (což v motocyklové produkci je) a bezporuchové (což není). Pohon vačky královským hřídelem u Kawy je také dnes unikátní (použitý naposledy u Ducati v 70. a u Jawy v 50. letech), navíc velmi spolehlivý a na rozdíl od desma bezúdržbový, ale to nepřiznáš. Takže ta zaslepenost tam asi bude...
Ale já to uznávám, o technice to ale není, je to prostě napodobenina Angličana, a i když může být v něčem lepší, tak je to pořád jen ubohá napodobenina, jako když třeba programátor ukradne zdroják, vylepší ho tak že funguje mnohem lépe než originál, ale pořád je to jen sprostá krádež, a tahle tvoje vysněná Kawa je a navždy bude jen nemorální napodobenina Agnlických motorek bez špetky soudnosti a proto je to nehumální stroj, a stejně i kdyby to bylo sebe lepší, tak s nápisem "Kawasaki" na nádrži to nikdy nebude pořádná Retro mašina, technickou stránku ale bez problémů uznám, daly do toho víc než v UK, asi proto že tím věčným kopírováním všeho co někde zahlídnou mají ti rejžožrouti mnohem více peněz na vývoj... Jen když si zkusím představit jak to tam ta parta čongů plácá, a jaký maj asi průsery když někdo blbě vyvolá fotky, nebo něco někde blbě naměří a ono jim to pak nevychází, tak je mi z toho úplně blivno! No proč myslíš že má každej Japonec na krku foťák a proč se snaží až tak moc zdokonalovat záznamovou techniku??? Protože bez foťáků, metru a tužky by ještě dneska jezdily na kolech dovezených z Evropy!
Jo a dodatek k tomu Desmu, srát se může všechno, i ten královský hřídel, ale obecně je Desmo minimálně stejně spolehlivé jako normální OHC, nebo snad chceš říct že není možné aby se ti přetrhnul řetěz? Takže když Desmo servisuješ tak jak se má, je stejně spolehlivé jako všechny ostatní ventilové rozvody...
1 reakcí na tento příspěvek Café Racer / Retro - může to být i rejže???
Ale doufám že mi uděláš radost a nahodíš mi sem i nějaký ty skvělý Angličáky...
Naposledy editováno 23.05.2009 19:29:13
DMC.motobiker>nebo snad chceš říct že není možné aby se ti přetrhnul řetěz? Takže když Desmo servisuješ tak jak se má, je stejně spolehlivé jako všechny ostatní ventilové rozvody...
Teoreticky to možné je, ale v praxi jsem se přetrženým rozvodovým řetězem nesetkal. Jo, vytahanej začne bejt hlučnej, tluče do vodítek, ale aby se přetrhl, to si nedovedu představit, jakej bys musel bejt necita, abys to nechal dojít tak daleko, že by došlo až k jeho destrukci. Oproti tomu řemen je furt krásně potichu, až jednoho krásnýho dne... A můžu ti prozradit, že jsem viděl motor po karambolu díky řemenu PŘED uplynutím lhůty pro výměnu. Sice těsně, ale před. Ten chlapec si prostě liboval ve vytáčení motoru - tak moc, že to bylo za hranicí opotřebení řemenu s jakou výrobce počítal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
Já vím, že má - jak říkáš - kvůli tomu motoru "nečistou rasu", ale dokáže tohle tvůj italskej desmodromickej chudokrevník čisté rasy?
Naposledy editováno 23.05.2009 20:46:38
1 reakcí na tento příspěvek Café Racer / Retro - může to být i rejže???
Né sranda. Záleží co, ale co jsem se tak díval na moto.it, tak je to pro mě bohužel zatím nemožné. Třeba starý SSko, za to bych měl novýho monstera.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
Raptor.1>DMC.motobiker> Jinak ti můžu říct, že jsem se právě vrátil z projížďky na raptorovi. Mám tady v Krušnejch horách najetou takovou trasu, krásná zatáčkovitá silnice s relativně novýnm povrchem a malým provozem. Když ten velkej japonskej dvouvál v italským rámu vystřelí z utažený zatáčky do kopce na dvojku a motocykl jde na zadní za řevu anglickejch otevřenejch vejfucků - to je nirvána!
Já vím, že má - jak říkáš - kvůli tomu motoru "nečistou rasu", ale dokáže tohle tvůj italskej desmodromickej chudokrevník čisté rasy?
A dokáže to Raptor 650??? Jinak až na to zadní kolo mám na Monsteru úplně stejné pocity, akorát že já mu dávám většinou až na trojku, ale ten zvuk a výjezd ze zatáčky je i na M600 pocitově úplně super, věřím ale že když to srovnáme s Monsterem S4 a nebo S4R (s čím jiným od Ducati bych mohl tvého čtyřventilového litrového vodníka srovnávat že?), tak podle mě takovej S4R ti to natře úplně jak nic a pocitově bude ještě 100krát lepší, a klasická S4 tě už asi nesmázne, ale podle mě ani tomu, a ani S2Rku v zatáčkách ani na rovince už jen tak snadno neujedeš...
DMC.motobiker>Raptor.1>DMC.motobiker> Jinak ti můžu říct, že jsem se právě vrátil z projížďky na raptorovi. Mám tady v Krušnejch horách najetou takovou trasu, krásná zatáčkovitá silnice s relativně novýnm povrchem a malým provozem. Když ten velkej japonskej dvouvál v italským rámu vystřelí z utažený zatáčky do kopce na dvojku a motocykl jde na zadní za řevu anglickejch otevřenejch vejfucků - to je nirvána!
Já vím, že má - jak říkáš - kvůli tomu motoru "nečistou rasu", ale dokáže tohle tvůj italskej desmodromickej chudokrevník čisté rasy?
A dokáže to Raptor 650??? Jinak až na to zadní kolo mám na Monsteru úplně stejné pocity, akorát že já mu dávám většinou až na trojku, ale ten zvuk a výjezd ze zatáčky je i na M600 pocitově úplně super, věřím ale že když to srovnáme s Monsterem S4 a nebo S4R (s čím jiným od Ducati bych mohl tvého čtyřventilového litrového vodníka srovnávat že?), tak podle mě takovej S4R ti to natře úplně jak nic a pocitově bude ještě 100krát lepší, a klasická S4 tě už asi nesmázne, ale podle mě ani tomu, a ani S2Rku v zatáčkách ani na rovince už jen tak snadno neujedeš...
To je snad ale o jezdci,nemyslíš?
1 reakcí na tento příspěvek Café Racer / Retro - může to být i rejže???
2 reakcí na tento příspěvek Café Racer / Retro - může to být i rejže???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
RomanSS>Hergot to je teoretik.
Ale jinak líbí se mi na tobě jak se směješ všemu čemu nerozumíš!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
DMC.motobiker>RomanSS>Hergot to je teoretik.
Ale jinak líbí se mi na tobě jak se směješ všemu čemu nerozumíš!
Ty snad jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
DMC.motobiker>RomanSS> Kua, já si snad kvůly tobě budu muset koupit S4R nebo co , i když se mi tak ukrutně nelíbí ten čtyrventilovej vodník... Jinak teoreticky mám samodřejmě pravdu , v praxi to bude úplně jinak, protože Ducatisti svoje mašiny šetří, a rejžisti jim dávaj knédl podle hesla "rejže škoda není"...
Thread přečten, tolik duchyplných blábolů na zasmání jsem už dlouho pohromadě neviděl (hlavně od tatíka zakladatele DMC...)
Kafé zdar, Jihlavance zvlášť!
1 reakcí na tento příspěvek Café Racer / Retro - může to být i rejže???
JASAN: vymýtit všechny "café racery" vyrobené po roce 1960 a mimo Anglii!
Choppery od roku 1955, mohou být pouze H-D,
Závodní mašiny mohou být jedině MV Agusty, Krossky JAWA, a na dálkové endurancy pouze BMW se sajdou do roku 1945!
Hlavně aby nebyly zaníceny mozkové pleny.
DMC, máš furt knížku KSČ???
Naposledy editováno 24.05.2009 14:23:25