takže veškeré info sem.
1 reakcí na tento příspěvek Info honda rs 250
1 reakcí na tento příspěvek Info honda rs 250
1 reakcí na tento příspěvek Info honda rs 250
Moravak>Aprilka RS250 je jen takový čajíček proti Hondě závoďák je prostě závodák. Veškeré díly jsou stejné od 94 do 00 a některé i se současným modelem.
a jsem koukal že i válce ze 125ccm jsou i hodně podobný tej 250ccm. jo a jak je to s přívěrou to má pneumatickou?
1 reakcí na tento příspěvek Info honda rs 250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info honda rs 250
KTM96>Myslim,že má Michal Ježek tři rs250 a snad ty dvě jsou na prodej.
ty jo ja jsem zatim ve stadiu šetření. zatim musim ještě prodat vše co tu mam a něco přividělat. cenu asi nevíš? (odhadem počítam tak do 200tisíc Kč)
2 reakcí na tento příspěvek Info honda rs 250
Ta motorka je zrozena pro závody, je to to nejlepší co můžeš jet, nevim proč se toho všichni bojí a nechtějí šroubovat...
Tady nic nevymýšlíš, prostě to tam je, jen to pochopit a šroubovat a šroubovat a potom jezdit a jezdit...
Honda je pro uživatele asi nejpřijatelnější, provoz nestojí moc, jak tady všichni plácají a neví o čem, já do toho cpu prachy, ale třeba Pavel to umí mnohem levněji a přece jede jak sviňa...ale tos asi viděl v Hořicích nebo ve Starym Městě...
Jsem opravdu rád, že je někdo schopen vystoupit z řady...A zkusit něco opravdu jiného, co se dnes bohužel už nenosí, ale přesto nemá konkurence...
Jezatec>Nenech se zvyklat blbejma kecama co je levný a co je drahý, GP 250 je prostě BEST...
Ta motorka je zrozena pro závody, je to to nejlepší co můžeš jet, nevim proč se toho všichni bojí a nechtějí šroubovat...
Tady nic nevymýšlíš, prostě to tam je, jen to pochopit a šroubovat a šroubovat a potom jezdit a jezdit...
Honda je pro uživatele asi nejpřijatelnější, provoz nestojí moc, jak tady všichni plácají a neví o čem, já do toho cpu prachy, ale třeba Pavel to umí mnohem levněji a přece jede jak sviňa...ale tos asi viděl v Hořicích nebo ve Starym Městě...
Jsem opravdu rád, že je někdo schopen vystoupit z řady...A zkusit něco opravdu jiného, co se dnes bohužel už nenosí, ale přesto nemá konkurence...
to šroubování je radost, a když to potom i jezdí tak se radost násobí. jen doufám že se ty 250 budou jezdit i do budoucna. docela jich ubylo .
a jak je to s těma válcema jde ze 125 na 250?
2 reakcí na tento příspěvek Info honda rs 250
Kupuješ i kus historie, každý bike má svůj rodokmen, nikdy to nekupoval pan Nic, vždy jsou za tím docela zvučný jména, Pavel má motku po Lukáši Vavrečkovi, jel s tím i Divokou v Brně, já to mám po Častkovi, Prágrovi a Rousovi, Kája to má z maďarska teď nevim po kom, ale jezdí kudlu do teď, Novotňáci mají první Polaňovu motorku, stačí se podívat do archivu časopisu Motocykl rok 93, je tam článek "Sněhobílá Královna", tak vypadala když byla nová možná vim o RS98 po Polanskym...
Nejvíc mne naštval Kalíšek, udělal z toho odporné, smradlavé, vibrující Superho...no!!!
STD válec ze 125 nemá přívěru, má jinou výšku, jde to, ale nikdy jsem to neřešil, ale to už jsou info z kuchyně, rád poradím, vysvětlím, ale jen pro uši zapálených...
Jezatec>Když budou lidi a motorky, nikdy to neumře, taky proč. Je to super podívaná i pro diváka, hold je to něco jinýho, něž všechny ty supersračky, tím se netrap, pojedem dál.
Kupuješ i kus historie, každý bike má svůj rodokmen, nikdy to nekupoval pan Nic, vždy jsou za tím docela zvučný jména, Pavel má motku po Lukáši Vavrečkovi, jel s tím i Divokou v Brně, já to mám po Častkovi, Prágrovi a Rousovi, Kája to má z maďarska teď nevim po kom, ale jezdí kudlu do teď, Novotňáci mají první Polaňovu motorku, stačí se podívat do archivu časopisu Motocykl rok 93, je tam článek "Sněhobílá Královna", tak vypadala když byla nová možná vim o RS98 po Polanskym...
Nejvíc mne naštval Kalíšek, udělal z toho odporné, smradlavé, vibrující Superho...no!!!
STD válec ze 125 nemá přívěru, má jinou výšku, jde to, ale nikdy jsem to neřešil, ale to už jsou info z kuchyně, rád poradím, vysvětlím, ale jen pro uši zapálených...
Teď jsem vygooglil spoustu stránek kde nabízí spoustu dílů, ale je to anglie.
Z těch jmen jde teda strach to ja jsem pan Nic.
zatim na moto nespěcham musim se ještě zaopatřit, ale už je jasne že to bude Honda.
počítam tak příští nebo přes příští sezona.
1 reakcí na tento příspěvek Info honda rs 250
Yamaha není špatná, má dobrý rám, ten je super, bohužel motor je chabrus. Do 00, je podčtverec, podle modelů má dva různé systémy přívěr, YPVS nebo ani nevim jak tomu říkají, chodí tam takové šoupátko. To když praskne je průser na horním válci, protože spadne dovnitř a je ti jasný co se stane, když do něj narazí píst...
Od roku 00 je to čtverec jako Honda, 00-02 má taky to šoupátko jako přívěru, 03-doposud má otočné YPVS, což mi příde jako nejlepší systém provšechny Power Valve včetně Hondy (jen můj názor). 03 má i radiální brzdové třmeny. Problém je deformace bloku motoru, po čase se prostě zkroutí a je jako banán, odchází klikovky, věčný boj...
Honda je Honda, karter na mé NX5 má jisto jistě v sobě min. desátou kliku. T.j. min 30000km v závodním použití...a je rovný jak hladina bazénu, než do něj skočím...A to si dovolím tvrdit i o Pavlově bloku, nebo karteru Káji Matůše...
Ukažte mi nějaký SUPERmotocykl, který to dnes vydrží, našlapanou SSP s desátou klikovkou
Navíc jsem nepotkal Yamahu, která by jela víc, než perfektně připravená Honda...Yamaha je sice kreativnější a mechanikovi dovolí přelisovat kliku, má přezrozměrové písty, dá ti větší prostor k laboracím, ale zase nedává Data...
Aprilka je super věc soudruzi, ale klikovka stojí 3000 éček a jsou tam dvě