Díky
Kontakty:
85: minus z AKU (dobrá kostra)
86: +12V který je pod napětím po zapnutí zapalování (spínač zadního brzdového světla apod. najdeš zkoušečkou)
30: +12V z AKU
87: +12V na zásuvku přes pojistku (středový kontakt)
(-12V vezmi taky přímo z AKU na zásuvku na vnejší kontakt)
Relé je spínací tzn. že pokud zapneš klíček přivedeš napětí na cívku relé (86) a to sepne kontakty 30+87 a zapne napájení +12V pro zásuvku. Vypnutím zapalování se kontakty rozepnou a zásuvka je bez napětí.
To číslování na relé se liší podle druhu a výrobce, ale na každém tom relátku je schéma který kontakty jsou spínaný a který cívka. Snad je to trochu srozumitelný nejsu odborník.
Naposledy editováno 21.07.2008 22:23:22
/edit/ pozdě
Naposledy editováno 21.07.2008 22:23:42
Nejlepší je koupit rovnou takový pojistkový pouzdro a můžeš si tu pojistku kdykoliv jednoduše přehodit jak bude potřeba.
www.evv.cz/zbozi.php
Já mám zásuvku natvrdo na baterku přes 20A pojistku. Není nejmenší problém ...
1 reakcí na tento příspěvek Zásuvka 12V
____________________
(*) soucastky z GM Electronics za bratru 60,-
zarizeni: E-Ten X650
hlas navigace pri jizde na masine poustim do sluchatek, cili displej vypinam, ale i tak je odber vysokej
zkusil jsem uzemnit 4.PIN v miniUSB, porad si PDA nedokaze rict o vic proudu
[img]