3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Bubrak ZX10R>Flyer>MARASchmitt> všeobecně je známo, že náporové sání přidá ve špici +- 10 koní!!!
Spis je to procentuelni, proto u 143 HP ZX9 pridalo 8 koni, u 188 HP ZX10 08 pridalo 12 koni.
da se to tak rict, je to jako kdyby tam bylo turbo s nejakym malinkym plnicim tlakem...
kazdopadne udavanejch cca 5procent je na maximalni rychlosti... kde 99procent nebubraku stejnak nejezdi a tudiz je ta hodnota s ramairem spis takova "reklamni"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
assassin>Bubrak ZX10R>Flyer>MARASchmitt> všeobecně je známo, že náporové sání přidá ve špici +- 10 koní!!!
Spis je to procentuelni, proto u 143 HP ZX9 pridalo 8 koni, u 188 HP ZX10 08 pridalo 12 koni.
da se to tak rict, je to jako kdyby tam bylo turbo s nejakym malinkym plnicim tlakem...
kazdopadne udavanejch cca 5procent je na maximalni rychlosti... kde 99procent nebubraku stejnak nejezdi a tudiz je ta hodnota s ramairem spis takova "reklamni"
jo, kačer má taky ram-air na tuonu a musel si pořídit Gsxr aby to nějak jelo... škoda že ten kašlíček no...
assassin>Bubrak ZX10R>Flyer>MARASchmitt> všeobecně je známo, že náporové sání přidá ve špici +- 10 koní!!!
Spis je to procentuelni, proto u 143 HP ZX9 pridalo 8 koni, u 188 HP ZX10 08 pridalo 12 koni.
da se to tak rict, je to jako kdyby tam bylo turbo s nejakym malinkym plnicim tlakem...
kazdopadne udavanejch cca 5procent je na maximalni rychlosti... kde 99procent nebubraku stejnak nejezdi a tudiz je ta hodnota s ramairem spis takova "reklamni"
asi tak
Bubrak ZX10R>illMedvědGuzzin>Bubrak ZX10R>JanSlanina>Kup si duknu 848-134 koníků víc už stejně moc nevyužijež jedině na okruhu
Blbost, proc si spousta lidi zkracuje prevody na tech 180hp litrech?
protože to na píču táhne vespodu
spodek nikoho nezajima, kdo jezdi na motorce, spodek zajima autare
clickyyyyyyyyyyyyyyy
2 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
illMedvědGuzzin>assassin>Bubrak ZX10R>Flyer>MARASchmitt> všeobecně je známo, že náporové sání přidá ve špici +- 10 koní!!!
Spis je to procentuelni, proto u 143 HP ZX9 pridalo 8 koni, u 188 HP ZX10 08 pridalo 12 koni.
da se to tak rict, je to jako kdyby tam bylo turbo s nejakym malinkym plnicim tlakem...
kazdopadne udavanejch cca 5procent je na maximalni rychlosti... kde 99procent nebubraku stejnak nejezdi a tudiz je ta hodnota s ramairem spis takova "reklamni"
jo, kačer má taky ram-air na tuonu a musel si pořídit Gsxr aby to nějak jelo... škoda že ten kašlíček no...
no ja sem slysel ze uz i nejake docela fajnove casy zajel:) a prvnich par jizd cituji "no pres 10tis sem se jeste neodvazil" GSXR powa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
assassin>fizzer: takze diesel power :) no smoke - no fun
Upřesníme: Dvouval power. No vibrations - no fun
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
assassin>fizzer: takze diesel power :) no smoke - no fun
jojo, takovej předstřik nafty na rožhavený svody, to je fun jak blázen :)))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Bubrak ZX10R>Flyer>MARASchmitt> všeobecně je známo, že náporové sání přidá ve špici +- 10 koní!!!
Spis je to procentuelni, proto u 143 HP ZX9 pridalo 8 koni, u 188 HP ZX10 08 pridalo 12 koni.
uplně tak procentuelní to asi nebude, třeba R1 08 má 180 bez a s náporem 189 psaných, takže 9 koníků...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
FiZzeR>assassin>fizzer: takze diesel power :) no smoke - no fun
Upřesníme: Dvouval power. No vibrations - no fun
ty to mas spis: no repairing - no fizzer
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
assassin>illMedvědGuzzin>assassin>Bubrak ZX10R>Flyer>MARASchmitt> všeobecně je známo, že náporové sání přidá ve špici +- 10 koní!!!
Spis je to procentuelni, proto u 143 HP ZX9 pridalo 8 koni, u 188 HP ZX10 08 pridalo 12 koni.
da se to tak rict, je to jako kdyby tam bylo turbo s nejakym malinkym plnicim tlakem...
kazdopadne udavanejch cca 5procent je na maximalni rychlosti... kde 99procent nebubraku stejnak nejezdi a tudiz je ta hodnota s ramairem spis takova "reklamni"
jo, kačer má taky ram-air na tuonu a musel si pořídit Gsxr aby to nějak jelo... škoda že ten kašlíček no...
no ja sem slysel ze uz i nejake docela fajnove casy zajel:) a prvnich par jizd cituji "no pres 10tis sem se jeste neodvazil" GSXR powa
právě mezi 10000 a 10500 otáčkama je pole kašlíčku :) až za něm je to to pravý... říkaj teda závodníci, já tomu nerozumím když mám omezovač tam kde gsxr volnoběh
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
illMedvědGuzzin>assassin>fizzer: takze diesel power :) no smoke - no fun
jojo, takovej předstřik nafty na rožhavený svody, to je fun jak blázen :)))
Kolik ghetto bodů navíc tato vyfikundace přináší?
Flyer>Bubrak ZX10R>Flyer>MARASchmitt> všeobecně je známo, že náporové sání přidá ve špici +- 10 koní!!!
Spis je to procentuelni, proto u 143 HP ZX9 pridalo 8 koni, u 188 HP ZX10 08 pridalo 12 koni.
uplně tak procentuelní to asi nebude, třeba R1 08 má 180 bez a s náporem 189 psaných, takže 9 koníků...
jiste, Yamaha napor nema tak vymakanej jako Kawa nebo Suza
FiZzeR>illMedvědGuzzin>assassin>fizzer: takze diesel power :) no smoke - no fun
jojo, takovej předstřik nafty na rožhavený svody, to je fun jak blázen :)))
Kolik ghetto bodů navíc tato vyfikundace přináší?
no ja myslim ze dost... vic uz je jen nadrz s olejem kterej to leje na silnici:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
assassin>
ty to mas spis: no repairing - no fizzer
Ha ha ha
Krev, pot a slzy, to je moje mašina Ale tak co, aspoň o sobě můžu říct, že jsem motorkář tělem i duší. Furt hlavu v motoru a ruce od oleje, žádnej konzum
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
FiZzeR>illMedvědGuzzin>assassin>fizzer: takze diesel power :) no smoke - no fun
jojo, takovej předstřik nafty na rožhavený svody, to je fun jak blázen :)))
Kolik ghetto bodů navíc tato vyfikundace přináší?
honí li tě beng v ochcávce tak minimálně +150% respekt! a pokud to máš namontovaný na vytuněný šáde tak to násobíš dvěma :)
illMedvědGuzzin>assassin>illMedvědGuzzin>assassin>Bubrak ZX10R>Flyer>MARASchmitt> všeobecně je známo, že náporové sání přidá ve špici +- 10 koní!!!
Spis je to procentuelni, proto u 143 HP ZX9 pridalo 8 koni, u 188 HP ZX10 08 pridalo 12 koni.
da se to tak rict, je to jako kdyby tam bylo turbo s nejakym malinkym plnicim tlakem...
kazdopadne udavanejch cca 5procent je na maximalni rychlosti... kde 99procent nebubraku stejnak nejezdi a tudiz je ta hodnota s ramairem spis takova "reklamni"
jo, kačer má taky ram-air na tuonu a musel si pořídit Gsxr aby to nějak jelo... škoda že ten kašlíček no...
no ja sem slysel ze uz i nejake docela fajnove casy zajel:) a prvnich par jizd cituji "no pres 10tis sem se jeste neodvazil" GSXR powa
právě mezi 10000 a 10500 otáčkama je pole kašlíčku :) až za něm je to to pravý... říkaj teda závodníci, já tomu nerozumím když mám omezovač tam kde gsxr volnoběh
ja mam sice omezovac tam co gsxr pole kaslicku.. ale vzdycky kdyz se k nemu blizim cekam kdy na me neco skrz nadrz vyleti:) no tohle uz nejsou hracky pro nas:) me staci kdyz slysim jak ty valce pali:)
illMedvědGuzzin>FiZzeR>illMedvědGuzzin>assassin>fizzer: takze diesel power :) no smoke - no fun
jojo, takovej předstřik nafty na rožhavený svody, to je fun jak blázen :)))
Kolik ghetto bodů navíc tato vyfikundace přináší?
honí li tě beng v ochcávce tak minimálně +150% respekt! a pokud to máš namontovaný na vytuněný šáde tak to násobíš dvěma :)
votuneny shade to maj v serii.. ale na rozhaveny svody to caka motorovej oil no... :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
assassin>Bubrak ZX10R>Flyer>MARASchmitt> všeobecně je známo, že náporové sání přidá ve špici +- 10 koní!!!
Spis je to procentuelni, proto u 143 HP ZX9 pridalo 8 koni, u 188 HP ZX10 08 pridalo 12 koni.
da se to tak rict, je to jako kdyby tam bylo turbo s nejakym malinkym plnicim tlakem...
kazdopadne udavanejch cca 5procent je na maximalni rychlosti... kde 99procent nebubraku stejnak nejezdi a tudiz je ta hodnota s ramairem spis takova "reklamni"
Jasny, maximum prirustku ram-airu je urcite v maximalce ale uz od 150km/h ten vliv je znatelny, jinak by ZX9 s pouhyma 143 HP neujela 150 konovy R1 ci 954RR ze 180km/h.
FiZzeR>assassin>
ty to mas spis: no repairing - no fizzer
Ha ha ha
Krev, pot a slzy, to je moje mašina Ale tak co, aspoň o sobě můžu říct, že jsem motorkář tělem i duší. Furt hlavu v motoru a ruce od oleje, žádnej konzum
ja to mam podobne:) na 4hodiny rozebirani u me pripada tak 5minut jizdy.. ale ja sem jeste o level dal.. ja se v tom hrabu i kdyz to funguje... cimz to fungovat prestane ... a je se v tom hrabu aby to zas fungovalo:)
BTW to jsou zase hrozny blafy co tu pisem:)
Bubrak ZX10R>assassin>Bubrak ZX10R>Flyer>MARASchmitt> všeobecně je známo, že náporové sání přidá ve špici +- 10 koní!!!
Spis je to procentuelni, proto u 143 HP ZX9 pridalo 8 koni, u 188 HP ZX10 08 pridalo 12 koni.
da se to tak rict, je to jako kdyby tam bylo turbo s nejakym malinkym plnicim tlakem...
kazdopadne udavanejch cca 5procent je na maximalni rychlosti... kde 99procent nebubraku stejnak nejezdi a tudiz je ta hodnota s ramairem spis takova "reklamni"
Jasny, maximum prirustku ram-airu je urcite v maximalce ale uz od 150km/h ten vliv je znatelny, jinak by ZX9 s pouhyma 143 HP neujela 150 konovy R1 ci 954RR ze 180km/h.
ja u sveho ram airu tyhle efekty moc nepozoruju
no ono kdo vi jestli ta kawa na brzde neukaze vic nez ta R1 nebo 954 (v pasmu toho pruzneho zrychlovani) asi i dost dela kapotaz te kawy... to byl dalnicni expres vs 2okruhovky...
1 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?
spočítejte prosim někdo tlak vzduchu při třeba 240ti, 270ti a při 300km/h - by mě zajímalo porovnání s tlaky vzduchu z turba nebo kompresoru u přeplňovanejch motorů... (pže můj Mini Cooper SJW dostává kompresorem z obyčejný šestnáctistovky cca 211 koní při zhruba sedmi tis.)... fakt by mě zajímalo, o kolik se ty tlaky můžou lišit - a v případě, že tlak toho náporu bude dokonce vyšší, jak moc se dokáže přeplnit motor vzhledem ke skoro 2x vyšším otáčkám -?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
oxygen>hele kluci assasini kubrti, k tomu náporovýmu sání:
spočítejte prosim někdo tlak vzduchu při třeba 240ti, 270ti a při 300km/h - by mě zajímalo porovnání s tlaky vzduchu z turba nebo kompresoru u přeplňovanejch motorů... (pže můj Mini Cooper SJW dostává kompresorem z obyčejný šestnáctistovky cca 211 koní při zhruba sedmi tis.)... fakt by mě zajímalo, o kolik se ty tlaky můžou lišit - a v případě, že tlak toho náporu bude dokonce vyšší, jak moc se dokáže přeplnit motor vzhledem ke skoro 2x vyšším otáčkám -?
tlak toho naporu je proti turbum a kompresorum temer zanedbatelnej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Dawe02>A neni to jedno kucii? Vsechno to jsou prekonovane bestie co se te snazsi neustale zabit. A to se jim pri trosku nervozni prave ruce klidne muze povest ze? Bubraku, dame nekde zavod, at ti muzu ukazat ze K6 je fakt lepsi?
tak ještě 1x:
1) souhlas: K6 má fakt nedostižnej motor, u kterýho ti vůbec nevadí těch pár chybějících PS na dnešní špičku
2) nesouhlas: překoňovaný bestie to jsou leda tak na jedničku - od dvojky vejš už by jim aspoň 20-30PS navíc slušelo
... a protože mám nervózní tu pravou ruku, pořídil jsem si teď na ZX10 krátkej plyn (rychloplyn) - takže doufám už trochu i pojede (a zvlášť na zadním to bude asi dooost zajímavý )
1 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
oxygen>assassin> no ale právě konkrétně, kolik kpa, atm? myslim, že tak zanedbatelnej zas nebude, turba mívaj kolem 1-1,5 atm myslim, nee?
ten minicooper ma boost 0,8atm, to Sko ma i nejakej chvilkovej overboost udajne kolem 1atm
boost pres 1atm uz je u benzinaku hodne, to uz maj docela zbesily stroje...
hele pocitat se mi to nechce.. navic tam bude tolik parametru ze se to nebude prilis blizit namerenejm vysledkum a co sem googlil tak sem nasel celkem rozumne vypadajici clanek o merenei ramairu u zx9r a tam to v cca 150mph (240kmh) dalo asi 30milibaru tzn 0,03 atmosfery... cca 0,5psi ....
Naposledy editováno 04.06.2009 14:58:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
FiZzeR>dle mě ten vliv RAM-AIRu bude zanedbatelnej... si vemte, že ten vzduch se snačí proudit laminárně a jde cestou nejmenšího odporu. záleží teda jak je to sání konstruovaný, ale zpravidla je to malá ďuzýnka... to je jako když se snažíte nafouknout primerák z půlmetrový vzdálenosti
tak to zas prr: ta plocha díry náporu má plochu cca dvou dlaní - a vystrč při 300km/h dlaň proti větru... ono stačí ve 150ti z okýnka u auta...
Naposledy editováno 04.06.2009 15:10:16
oxygen>assassin> aha a dík za konkrétní čísla, to už je lepší ale ty tlaky teda nic moc - i když dnešní ZX1Oka má ten nápor jak vrata a hlavně vše kolem něj určo mnohem propracovanější než stará ZX9k... tak i bude-li to 10x víc, tak stejně nic moc vzhledem zase k těm otáčkám... very softly turbo
no ten prurez dela jen "objem vzduchu" kterej jim projde, tlak je vicemene jen zavislej na rychlosti takze ono uz tam nic moc navic vymyslet nejde... tzn pokud je ten ram air u zx10 vetsi umerne vetsimu objemu motoru a otackam.. tak pri stejne rychlosti tam bude stejnej pretlak...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1234, 1235] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37033 | Dnes v 19:07 fireblader_puvodni |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
přední tlumiče gsx-r k7-k8 na gsx-r... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 31 | 19.9.2024 v 15:27 assassin |
Rozbitý tachometr - dotaz na servis Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 5 | 12.9.2024 v 13:18 Baca13 |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |