Prosím jen, aby Ti, co nemají podnětné příspěvky "k věci" aby si klidně četli, ale nevkládali žádné "moudra nebo doměnky", o to tu fakt nestojím. Rovněž příspěvky typu - je to stará vrána, gsxr je ve všem lepší jsem už četl 100x.
Opravdu Vás nikdo nenutí sem vkládat své názory a plevelit to tu nesmysly, jedna paní povídala, a pod. však to znáte. Naopak lidem, co mají co říci, měli tuto motorku, nebo jí mají a jezdí, závodí, mají pěkné zajímavé fota, klidně přispívejte, Vám je tento thread určen
Děkuji.
[*URL= odkazů sem potom můžeš dát kolik chceš.
Výsledek
[URL=
Naposledy editováno 05.06.2009 20:23:47
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
[URL= Více fotek a popis v profilu.
Naposledy editováno 07.06.2009 20:39:39
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Díky, ale to fakt nevím? No říkal jsem si, že nejsou skoro vůbec ojetý. Nevíš z jaký motorky teda jsou? Nebo je to replika na ZXR?
edit: Koukal jsem do manuálu a máš pravdu. Ty véčka držící stčd kotouče a samotný kotouč mají být opačně.
Naposledy editováno 09.06.2009 07:14:39
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Jsou ze ZXR750 typ J a K, takže to co mám já Jinak jestli se podíváš pořádně jaké tam mám já kotouče, tak tam mám ty, co tam máš mít ty, takže z Lka nebo Mka, ale mě se líbí víc než ty Jéčkové a Káčkové Jinak právě kotouče co tam mám já, teda ty co maj byt na Lku a Mku jsou pak i ZX7R.
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Jasný, jen jinak vypadaj, ale na funkci to nemá vliv
To máš super, já si ještě počkám než budu jezdit. Včera sem dělal synchro karburátorů a je to něco šílenýho, zlatý podtlakáče. Kdo umí naladit baterii těchhle přímých karbců to musí už opravdu pan ladič. Ale je to síla, každé šoupátko má 4 kolečka a jezdí na nich v karbci jak vlak po kolejích a každé to kolečko je na šoupátku uloženo na ložisku, je to fakt mazec! Třeba první GSXR750 měly taky přímý karburátory, ale u těch chodilo šoupátko v karburátoru normálně jako u Jawy Hlavně musím ještě doladit bohatosti volnoběžné směsi. Nastavil sem je sice podle originálu, ale vzhledem k tomu že je tam laďák a ne origo výfuk a taky že jsou ty karbce už za ty leta vyběhané a může si to někde přisávat vzduch nebo benzin, tak je origo nastavení k ničemu, motorka nechce držet volnoběh, špatně reaguje na šroub pro nastavení volnoběžných otáček, sice když se to zahřeje tak je to samo trochu lepší ale pořád to není ono :\ Takže dokaď sem ve škole tak využiju brzdy a každý karburátor naladím individuálně
Tak to máme trochu společnej problém. Jak jsem sundaval airbox a nádrž, tak mi asi někde v sání vznikla netěsnost. Motor mi hrozně pomalu padá z otáček na volnoběh. A ještě radši namáíznu plynový lanko. Jestli náhodou nedrhne. Pak bude snad všechno OK.
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Na lanko se určitě podívej, hlavně jestli jde dobrou cestou a neláme se někde nebo jestli ho třeba při zatáčení něco nesvírá. A promazat taky určitě Jinak takovýhle věci řešit touhle formou je těžký, to by musel člověk vidět na vlastní oči a poslechnout. Tak hlavně taky skontrojul přiruby jak nasazuješ airbox na karbce. Přece už to jsou starý babičky co už maj něco za sebou takže většina dílů je vychozená a netěsní a nový tam nikdy nedá, protože stojí víc než celá motorka :\ Třeba ty moje karbce se v Německu prodávaj nové za nějakých 37000Kč! Šílenost!
Tu je to fakt nějak mrtvé, si tu píšem už jen my dva
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Bohužel v ČR ani jinde ve světě krom Deutchlandu nejsou už schopni poskytnou ND ani servis. Takže stále váhám zda do toho jít, je v 1A stavu, nejsou k ní žádné manuály ani schemata, ani výrobce nic nemá, vše prý probíhalo školením techniků z týmů, takže nikdo nic nemá a nic nevyšlo. Pokud jste brouzdali po netu a narazili na fotky tovární zx7rr s přední vidlicí od WP, tak to je ono. 50mm kluzáky, je celá z ALU včetně os a všech šroubů.
No kouknu na to. Když jí na místě vytočím někam přes 7000, tak do těch cca 5000 padá normálně. Mezi 5 a 3000 to jde o pouznání pomalejc. A než spadne z těch 3000 na volnoběh, tak to trvá cca 4-5 vteřin. A když jí za studena startuju, tak mi otáčky vylítnou někam k sedmi tisícům na sytič. Já bych to viděl na falešnej vzduch. V airboxu mám (za filtrem) ještě jednu neosazenou díru na nějakou hadici (tuším že je vzadu, kousek od odvětrávání z převodovky). Nevím co tam má být zapojený, ale nebylo to tam už když jsem jí koupil a tohle mi nedělala. Zkusím tu díru zaslepit, co se stane.
Naposledy editováno 10.06.2009 21:00:09
Se servisem je to trochu problém. ZX7R nebyla zrovna tuctovka a dostupnost dílů není bůhvíjaká. Už i s běžnýma věcma je trochu problém. Já jsem se koukal po plynových lankách na ZXR a kromě e-baye nic. A originály jsou předražený.
Naposledy editováno 10.06.2009 20:59:15
A nevím proč se mi ve fotogalerii nezobrazují při otevření fotky tlačítka: další, předchozí a zavřít :\ Jinak na klikání to funguje. Ještě taky nemám zkouknutej pravopis a fotky Káčka nejsou zcela v pořádku (barva laku nesouhlasí s originálem) a potřeboval bych ještě poradit kde sehnat fotky typu M
Jinak odkaz zde www.kawasakizxr750.wz.cz/
A nevíte někdo jak to vložit do vyhledávače (Seznam, Google)? Díky
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Tak jsem přetěsnil airbox a motor už jde z otáček celkem dobře. Sice ne tak rychle jako kámošova R6, ale to už bych neřešil. Trochu mě ale zaskočilo, že když jsem se pokoušel odkalit plovákový komory karburátorů, tak po povolení výpostního šroubku (malý imbus) mi z nich nevytakl žádný benzín a přitom suchý bejt nemohly. Ne tej motorce jsem o hodinu předtím přijel. Není tam něco jako malej podtlakovej ventil? Vždycky u všeho po povolení vytekl benzín, jen u tohohle ne. Ani po úplném vyšroubování výpusťáku nic.
A ještě jeden dotaz. Nemáš náhodou elektrický schéma zapojení na Lko? Dík
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Ne ne, žadnej podtlakovej ventil by tam neměl být. Pokud vyšroubuješ výpustný šroub co je ve spod plovákovky, tak z ní musí téct benzín, pokud motorka předtím jela. A zkoušel si to u všech karbeců, nebo jen u jednoho? Jedině, že byl v plovákovce nějaký bordýlek a výpušťák se tím ucpal. To chce karbce dolů a prozkoumat to detailně, řádně vyčistit a musí to fungovat. V tom Něměckým manuálu není schéma? Já mám ještě i anglickej, tak ti to naskenuju a pošlu.
Zkoušel jsem to povolit u třech karbeců a nic. Na ten čtvrtej už jsem rezignoval, že to asi nemá cenu. Jenom když jsem na otvor dal prst, tak se trochu navlčil benzínem, ale nic víc.
Jo a s tím schématem to nech bejt. Jak je to rozházený do jednotlivejch PDFekek, tak jsem ho přehlíd. Je tam.
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
mimojiné tam tu vidli také nabízejí a spoustu dalších lahůdek (Nissin závodní zadní třmen, Brembo, ISR třmeny,..ALU tank zx7rr,...), ale ceny jsou odpovídající raritě..
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
TRo že to stálo bvalík věřím. Díky za vysvětlení značení. Musím pak někdy juknout na ten odkaz abych věděl jak vypadá ten zbytek co by se dal na sedmu nebo na ZXR pořídit, ale jenom juknout. Protože peněženka by to neutáhla, ale pohled to bude pěknej
2 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
[img]
Pokud to tak je, tak budeš mít raritu. Ale že by jen na žádost? To by znamenalo jen pár desítek kusů a to by byla asi dost astronomická cena. Ale kdo ví.
Jen postřeh. Sedma má tlumič řízení vlevo? Já ho mám v pravo (teda jen přípravu na rámu, tlumič tam nemám a séroivě nebyl) a předešlý ZXR s hadicema mělo přípravu taky nalevo. Taky by se mohly rozhodnout a dávat to na jednu stranu. Při shánění tlumiče a montážní sasy by to bylo jednodušší.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R | sancho66 | 2 | 5.10.2022 v 15:21 Bigulin |
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R | Thunder | 35 | 28.6.2021 v 11:09 AlešT |
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 | Cuba_GSXR | 16 | 9.5.2020 v 15:30 Kave666 |
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R | sancho66 | 11 | 27.11.2019 v 09:43 mischa638 |
Kawasaki ZX7R - problém s pumpou Kawasaki ZX7R | TheBudhaaa | 5 | 13.9.2019 v 11:28 goodJoe44 |