2 reakcí na tento příspěvek Jak funguje brzdeni motorem ?
1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje brzdeni motorem ?
Odborníci projevte se. vidíte, ani bych neřekl jak jsem hloupej že si na to sám nedokážu uspokojivě odpovědět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?
Jawasaki>tak podle mě je to hlavně tím, že brzdit motorem u dvoutaktu by se vubec nemělo, motor v tu chvíli je bez směsi, kterou je mazán a jde tím pádem na sucho a hrozí zadření. co se týče samotného brždění , tak jen pro pobavení přednesu svoji teorii že 3hluché takty na jeden pracovní u 4T ubrzdí víc než jeden pracovní na jeden hluchý u 2T.
Odborníci projevte se. vidíte, ani bych neřekl jak jsem hloupej že si na to sám nedokážu uspokojivě odpovědět
kurva tolik mašin v profilu a víš vo tom kulový
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?
2 reakcí na tento příspěvek Jak funguje brzdeni motorem ?
Valmont>ano vsichni vime ze to tak funguje a nikdo nevi proc, vetsina tu pise jen spam :) myslim ze hodne lidi zajima jak a proc to tak dopravdy je, tak snad se tu najde nekdo kdo nam to tu technicky pekne vysvetli
hele kámo, zweitakt jsem ti vysvetlil. co se ti nelíbí??
4takt se mi nechce vypisovat. kdyz si pockas nekdo se najde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?
Valmont>ano vsichni vime ze to tak funguje a nikdo nevi proc, vetsina tu pise jen spam :) myslim ze hodne lidi zajima jak a proc to tak dopravdy je, tak snad se tu najde nekdo kdo nam to tu technicky pekne vysvetli
Já taky radši píšu spam, protože tomu houno rozumim. Ale selský rozum mi říká, že přes zavřenou klapku vzduch neteče (téměř, pro rejpaly), a vzniká podtlak který při sacím zdvihu brání pístu v pohybu. plus když přičteš vlastní odpory motoru (čtyřtakt je má větší)...
3 reakcí na tento příspěvek Jak funguje brzdeni motorem ?
Si teda aspon myslim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?
zx6rmichal>Podle me je to diky kompresnimu pomeru - cim vetsi tim vic brzdi protoze pri zavrenem plynu (motor bez paliva ) musi pist prekonat odpor vzduchu, ktery ve valci samozdrejme je , a kompresni pomer udava kolikrat se objem plynu ve valci staci pri pohybu valce z dolni uvrate do horni
Si teda aspon myslim
no... moje Guzza má 9,3:1 kompresi. Když se podívám na nový 4válcový rakety, ty maj až 13:1. Proč teda stará dvouválcová kozza brzdí motorem líp?
zx6rmichal>Podle me je to diky kompresnimu pomeru - cim vetsi tim vic brzdi protoze pri zavrenem plynu (motor bez paliva ) musi pist prekonat odpor vzduchu, ktery ve valci samozdrejme je , a kompresni pomer udava kolikrat se objem plynu ve valci staci pri pohybu valce z dolni uvrate do horni
Si teda aspon myslim
tak napůl máš pravdu.... ale myslíš si ze napr 125ccm 4takt s kompresí 11:1 bude brzdit motorem víc než 600ccm 4takt s kompresí 9,5:1??
Správně, nebude... je to taky o objemu na válec
Naposledy editováno 18.06.2009 14:08:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?
illMedvědGuzzin>zx6rmichal>Podle me je to diky kompresnimu pomeru - cim vetsi tim vic brzdi protoze pri zavrenem plynu (motor bez paliva ) musi pist prekonat odpor vzduchu, ktery ve valci samozdrejme je , a kompresni pomer udava kolikrat se objem plynu ve valci staci pri pohybu valce z dolni uvrate do horni
Si teda aspon myslim
no... moje Guzza má 9,3:1 kompresi. Když se podívám na nový 4válcový rakety, ty maj až 13:1. Proč teda stará dvouválcová kozza brzdí motorem líp?
Protože
a) větší rameno kliky daný větším zdvihem
b) větší objem válce
c) už z přirozenosti guzzin je motor brzda
Naposledy editováno 18.06.2009 14:08:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?
FiZzeR>illMedvědGuzzin>zx6rmichal>Podle me je to diky kompresnimu pomeru - cim vetsi tim vic brzdi protoze pri zavrenem plynu (motor bez paliva ) musi pist prekonat odpor vzduchu, ktery ve valci samozdrejme je , a kompresni pomer udava kolikrat se objem plynu ve valci staci pri pohybu valce z dolni uvrate do horni
Si teda aspon myslim
no... moje Guzza má 9,3:1 kompresi. Když se podívám na nový 4válcový rakety, ty maj až 13:1. Proč teda stará dvouválcová kozza brzdí motorem líp?
Protože
a) větší rameno kliky daný větším zdvihem
b) větší objem válce
objem válce? objem dejme tomu mám stejný jako nějaká suzi 1100.
zůstává rameno kliky...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?
FiZzeR>Valmont>ano vsichni vime ze to tak funguje a nikdo nevi proc, vetsina tu pise jen spam :) myslim ze hodne lidi zajima jak a proc to tak dopravdy je, tak snad se tu najde nekdo kdo nam to tu technicky pekne vysvetli
Já taky radši píšu spam, protože tomu houno rozumim. Ale selský rozum mi říká, že přes zavřenou klapku vzduch neteče (téměř, pro rejpaly), a vzniká podtlak který při sacím zdvihu brání pístu v pohybu. plus když přičteš vlastní odpory motoru (čtyřtakt je má větší)...
Ja si myslim - ze motor je plnen i pri zavrenem plynu - ale mozna se pletu -
illMedvědGuzzin>FiZzeR>illMedvědGuzzin>zx6rmichal>Podle me je to diky kompresnimu pomeru - cim vetsi tim vic brzdi protoze pri zavrenem plynu (motor bez paliva ) musi pist prekonat odpor vzduchu, ktery ve valci samozdrejme je , a kompresni pomer udava kolikrat se objem plynu ve valci staci pri pohybu valce z dolni uvrate do horni
Si teda aspon myslim
no... moje Guzza má 9,3:1 kompresi. Když se podívám na nový 4válcový rakety, ty maj až 13:1. Proč teda stará dvouválcová kozza brzdí motorem líp?
Protože
a) větší rameno kliky daný větším zdvihem
b) větší objem válce
objem válce? objem dejme tomu mám stejný jako nějaká suzi 1100.
zůstává rameno kliky...
Nezáleží na objemu celku, ale na objemu JEDNOHO válce, kterej je zrovna "v akci"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje brzdeni motorem ?
zx6rmichal>FiZzeR>Valmont>ano vsichni vime ze to tak funguje a nikdo nevi proc, vetsina tu pise jen spam :) myslim ze hodne lidi zajima jak a proc to tak dopravdy je, tak snad se tu najde nekdo kdo nam to tu technicky pekne vysvetli
Já taky radši píšu spam, protože tomu houno rozumim. Ale selský rozum mi říká, že přes zavřenou klapku vzduch neteče (téměř, pro rejpaly), a vzniká podtlak který při sacím zdvihu brání pístu v pohybu. plus když přičteš vlastní odpory motoru (čtyřtakt je má větší)...
Ja si myslim - ze motor je plnen i pri zavrenem plynu - ale mozna se pletu -
Je, ale minimálně - ten podtlak tam je Onje tam teda i normálně, ale teď je tam větší