2 reakcí na tento příspěvek Dávat do origo servisu nebo doma?
1 reakcí na tento příspěvek Dávat do origo servisu nebo doma?
Jinak záruku mám taky ještě 2 měsíce. A na velký servis ve 12tis. km (ventily, výměna brzdovek, oleje ve vidlích atd.), který bude ještě zřejmě v rámci záruky (chybí mi do něho cca 1400km), to tam klidně dám taky..
1 reakcí na tento příspěvek Dávat do origo servisu nebo doma?
Je jasný, že třeba do seřízení ventilů se domu určitě nepohrnu
ernest>Záleží, co máš za servis. Jezdil jsem do Letů u Prahy, do origo Honda - jako 1300kč za 2 litry oleje (Castrol GPS), filtr a práci, se mi fakt už dávat nechtělo, ovšem taky jsem to přetrpěl - už jsem nechtěl měnit servis, když tam jezdím o začátku. Ale před 14 dny jsem potřeboval vyměnit olej - V Letech měli plno na 14 dní dopředu. Tak mě napadl servis v Cerhovicích, taky autorizovaný Honda. A hle - cena úplně někde jinde, přístup perfektní. Výměna oleje mě stála lidových 746kč..
Jinak záruku mám taky ještě 2 měsíce. A na velký servis ve 12tis. km (ventily, výměna brzdovek, oleje ve vidlích atd.), který bude ještě zřejmě v rámci záruky (chybí mi do něho cca 1400km), to tam klidně dám taky..
Tak tomu říkám rozumná cena Ale když mi v Plzni řekli za výměnu oleje něco kolem 2000 Kč, tak jsem se dost divil a když jsem jako nadhodil že to je docela hodně, tak říkali že v tom je jako bonus ještě vyčištění a namazání řetezu. Takže jsem je poslal určitě víte kam, a dělam tyhle věci sám. A když to spočítam, tak tři litry Castrol GPS je 570 Kč + 190 HF filtr = 760 Kč. A to když odečtu od 2000, tak to je kurevsky drahý mazání řetězu!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dávat do origo servisu nebo doma?
Dina>ve 20 000 by bylo dobré udělat synchrony !!! Nevím , jak to doma vládneš?? :\ Ušetříš 500,- a za víkend projezdíš 1000 ,- !!!
cece kdyz uz se rozhodnu servisovat sam... tak prvni predpoklad je ze nejsme uplne levej... pak uz to je jen sehnat budiky (sestrojit je z hadicek) a podle servisniho manualu to nastavi kazdej....
navic bych skoro rekl ze v servisu to natocej, slysej ze jde pravidelne na 4 a maximalne si to synchro nauctujou:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dávat do origo servisu nebo doma?
assassin>Dina>ve 20 000 by bylo dobré udělat synchrony !!! Nevím , jak to doma vládneš?? :\ Ušetříš 500,- a za víkend projezdíš 1000 ,- !!!
cece kdyz uz se rozhodnu servisovat sam... tak prvni predpoklad je ze nejsme uplne levej... pak uz to je jen sehnat budiky (sestrojit je z hadicek) a podle servisniho manualu to nastavi kazdej....
navic bych skoro rekl ze v servisu to natocej, slysej ze jde pravidelne na 4 a maximalne si to synchro nauctujou:)
V každém slušném servise , můžeš být přitomen u práce !! Kdo to nedovolí , je podvodník a něco tají !!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dávat do origo servisu nebo doma?
Dina>assassin>Dina>ve 20 000 by bylo dobré udělat synchrony !!! Nevím , jak to doma vládneš?? :\ Ušetříš 500,- a za víkend projezdíš 1000 ,- !!!
cece kdyz uz se rozhodnu servisovat sam... tak prvni predpoklad je ze nejsme uplne levej... pak uz to je jen sehnat budiky (sestrojit je z hadicek) a podle servisniho manualu to nastavi kazdej....
navic bych skoro rekl ze v servisu to natocej, slysej ze jde pravidelne na 4 a maximalne si to synchro nauctujou:)
V každém slušném servise , můžeš být přitomen u práce !! Kdo to nedovolí , je podvodník a něco tají !!
jasny, ne kazdej servis je spatnej... ale me treba servisni prace na motorce bavi a sem rad ze se u toho treba neco naucim... ale neni to pravidlo, kazdej jak uzna za vhodne:)
1 reakcí na tento příspěvek Dávat do origo servisu nebo doma?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dávat do origo servisu nebo doma?
Dina>Jojo , to je ta česká nátura!!! Do všeho rýpat i když tomu nerozumím na 100% !! A pak nemá být krize , jak nedáte zarobit jeden druhému !! :\ :\
Co to tady meleš za ptákoviny? Nejseš náhodou taky nějakým majitelem motoservisu? Ono na celou věc se dá koukat z několika pohledů. Jeden z nich může být i ten, že někdo nemá jako hobby jen na motorce jezdit, ale baví ho si na tom umět i něco sám opravit a provádět údržbu. Samozřejmě bych měl být soudnej a správně odhadnout co si udělam a co ne. Ale pokud to někomu trochu technicky přemýšlí, tak je schopnej si udělat i věci, který ještě ani nedělal. Tobě se to třeba s Yamahou krásně řekne když se mi něco posere, dam to do servisu, protože servis Yamahy je dnes v ledckteré řiti. Ale já třeba jezdim závodně trial, odešla mi týden před závodama spojková lamela. Takže jsem měl dvě možnosti. Buď naložit motorku a odvést ji do 130 km vzdáleného servisu, počkat až se jí uráčí opravit (týden až 14 dní) a pak znovu absolvovat 260 km autem s vlekem pro motorku. Takže když to sečtu, tak bych jsem přišel o závody, stálo by mě to 1300 Kč jen doprava do servisu a zpět a servisu zaplati za práci a modlit se aby to udělali dobře. Verze 2 byla taková, že jsem zavolal známému, lamelu od něj jsem měl za 2 dny doma a vyměnil jsem to sám i přes to, že jsem to nikdy nedělal. Motorka fungovala, stihnul jsem závody a ještě měl dobrej pocit že jsem se něco naučil a že je to uděláno dobře. A v budoucnu se s klidný svědomím klidně pustí do spojky na i FZ1
Další pohled na věc je ten, že za to, že si spoustu věcí lidi dělaj doma, můžou ty servisy samy. Netvrdím že všechny, ale spusta se jich snaží zákazníka ojebat jak jen to jde obzvlášť u těch, který se v tom servisu uvedou jakou naprostý blbouní který tomu vůbec nerozumí. A nezlob se na mě, ale když Ti někdo řekne za výměnu oleje, olejovýho filtru, zvduchovýho filtru a svíček 5000,- tak to ať jde do prdele a nediví se, že si to někdo dělá doma sám. Když to sečtu tak matroš vyjde cca 2500 Kč a když to hodně přeženu, tak práce na 2 hodiny, tj. 1250 Kč/hodinu práce!!!! Podotýkam že žádné specializované práce, ale prachsprosté rutyny. A to nemluvím o tom, že další kačky mají ještě na to materiálu.
Takže kdo je línej nebo lempl, nebo ho to prostě jen nebaví, tak dá vydělat vydřiduchům a ten koho to baví a umí to, tak ať si to dělá sám a za ušetřený kačky koupí benzín a o to víc jezdí
Ale radši ještě jednou na závěr píšu, že to nemusí platit na všechny servisy, a že se určitě najdou i seriozní ktery si zakazniků važí. Bohužel alespoň já jsem ale víc narážel na ty druhý
Naposledy editováno 23.06.2009 18:15:36
1 reakcí na tento příspěvek Dávat do origo servisu nebo doma?
Taki hujdu njedafam do Yamaha serfysu !!!
1 reakcí na tento příspěvek Dávat do origo servisu nebo doma?
Já ale nasranej dnes už nejsem, je mi to vlastně úplně jedno, protože tam taky nejezdim, ale prostě jde o ten jejich princip každýho co nejvíc vorvat a neznalý rovnou 2x!!!
A ještě jsem si vzpoměl, když tak koukam na ten tvůj pěknej klín pod motorem, že jsem se byl na něj ptát kolik ten kus plastu stojí, a když mi řekli že 11500,- , tak jsem šel málem do kolen Vim že byl celkem dost drahej i na FZ6 cca 6500, a něco podobnýho jsem čekal i tady, ale částkou 11500 mě fakt roznesli
Naposledy editováno 23.06.2009 18:24:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dávat do origo servisu nebo doma?
Dina>Zaseg jeden nasrati , norma splnjena !!!!
Taki hujdu njedafam do Yamaha serfysu !!!
už jsem se lekl, že je nemocnej...
Jinak my s bráchou si děláme na motorkách všechno doma samy - třeba i rozborka sborka celého motoru, když je třeba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dávat do origo servisu nebo doma?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dávat do origo servisu nebo doma?
2stroke>RadekFZ1Fazer> Nediv se že pracé v sevisu je tak drahá, sice 2500 včetně matroše za výměnu oleje, svíček, olejového a vzduchového filtru je opravdu dost...ale když si představím, že bych měl jako mechanik seřizovat ventily na nějaké novější motorce, tak pokud budu citovat mého bráchu, tak bych pod 2000 nešel - deltabox, na nic přístup, 16 ventilů, podložky apod...zlaté staré mašiny s 8 ventily a trubkovým rámem, výměna svíček zabere 5 min., ne jako u mého GSX 1 hodinu...
Ahoj. To sis špatně přečetl . Psal jsem že za to chtěli 5000,- !!!! Těch 2500 už jsem tam tak odhadoval že vyjde matroš a tudíš další 2500 zákonitě vychází na práci. A taky jsem tam ještě právě proto dopisoval, že to je za rutynní práci!! U těch ventilů bych se té ceně nedivil, to bych bral jako specializovanou práci. Jinak na práci s laminátem zrovna nadanej nejsem, škoda ušetřilo by to slušný kačky. Ale už jsem se stejně smířil, že klín nebude. FZ6 bez něj, to prostě nebylo ono, ale na FZ1 mi nějak opticky nechybí. To jsem raději koupil nový karbonový laďák a ještě se chystam na padáky od Rutana. A když to tak sečtu, tak mi stále ještě 1500 zbyde oproti klínu Měj se a ať se hlavně víc jezdí než servisuje