Naposledy editováno 28.06.2009 20:24:22
2 reakcí na tento příspěvek RSV1000 projíždění zatáček
jinak ja pred zatackoujdu na brzdy pak to tam soupnu a na vyjezdu uz za ni rvu a bez problemů,jinak bych doporučil jiný gumy ne každá guma je vhodna pro danou motorku
Grassel=> co to že si zradil 2V a pořídil si tu uživatelsky přívětivou NOKII z Japonska
Nejspíš dostal z brutálnosti 2V bobky, tak si koupil 4R User Friendly
Nic ve zlým Grassele,ale rejpnout si musím, aspoň že je to Suzuki ,jinak hezký géesiksero
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček
Milosek.m>hele a koukal jsi jestli nemas ucpanej/pridrenej ventilek co ti ovlada antihop?
jinak ja pred zatackoujdu na brzdy pak to tam soupnu a na vyjezdu uz za ni rvu a bez problemů,jinak bych doporučil jiný gumy ne každá guma je vhodna pro danou motorku
Grassel=> co to že si zradil 2V a pořídil si tu uživatelsky přívětivou NOKII z Japonska
Nokie je ale z Finska
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček
a co pořád kurva 2V, mě nezajímá 2V, mě zajímá pouze RSV z dvouhrnků
a když se kurva kouknete do mího profilu tak zjistíte že to není čtyřválec ale poladěnej řadovej jednoválec do V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček
GRASSEL>Milosek.m> přesně tak, měl jsem bobky jako sfině
a co pořád kurva 2V, mě nezajímá 2V, mě zajímá pouze RSV z dvouhrnků
a když se kurva kouknete do mího profilu tak zjistíte že to není čtyřválec ale poladěnej řadovej jednoválec do V
ne ze by to gixero bylo naky hnusny, ale proc ta zmena? nejak te RSV prestala rychle bavit, se mi zda
Qbi-C>GRASSEL>Milosek.m> přesně tak, měl jsem bobky jako sfině
a co pořád kurva 2V, mě nezajímá 2V, mě zajímá pouze RSV z dvouhrnků
a když se kurva kouknete do mího profilu tak zjistíte že to není čtyřválec ale poladěnej řadovej jednoválec do V
ne ze by to gixero bylo naky hnusny, ale proc ta zmena? nejak te RSV prestala rychle bavit, se mi zda
tak naposled co odpovídám na tuhle otázku - důvod proč jsem nekoupil RSV je ten že z 5ti RSVček na kterých jsem jel ani jedna z daleka nejela tak jako ta moje. Takže proto.
1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 projíždění zatáček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček
jen se ptam - samozrejme je mi sumak cos koupil, hlavne kdyz se ti to libi, ale tyhle tvoje duvody pro nakup gixera mne vcelku docela zaujaly..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček
Ostatní byly podstatně línější na otevření plynu a ve vrchu ani zdaleka nejeli jako ta moje, možná je to divný, taky jsem se divil ale ona se chovala jako takovej čtyřválec. Prostě až nahoru neuvadala. Svoje by ti řekl i uživatel hanz96 kterej jel taky na několika rsvčkách ale když jsem mu jí půjčil tak prostě nechápal a dodnes jí považuje za nejbrutálnější dvouhrnek na kterým jel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček
GRASSEL>Qbi-C> nevím co na ní bylo dělané, já dal jen BMCčko chip a laďák, ale nejspíš bylo dělaný něco s motorem. Byla dovezená z Itálie tak nevím co s tím jakej taloš dělal.
Ostatní byly podstatně línější na otevření plynu a ve vrchu ani zdaleka nejeli jako ta moje, možná je to divný, taky jsem se divil ale ona se chovala jako takovej čtyřválec. Prostě až nahoru neuvadala. Svoje by ti řekl i uživatel hanz96 kterej jel taky na několika rsvčkách ale když jsem mu jí půjčil tak prostě nechápal a dodnes jí považuje za nejbrutálnější dvouhrnek na kterým jel.
tak si si měl vyndat motor a přehodit si ho do jiný millky!
ps:rozeta byla cca normální?třeba si tam měl nějakou větší.
ps:FAKOF japan !!!§!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček
sere tě že tě předjížděj co?!
2 reakcí na tento příspěvek RSV1000 projíždění zatáček
1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 projíždění zatáček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček
GRASSEL>
JO
2 reakcí na tento příspěvek RSV1000 projíždění zatáček
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček
Zdar. Tak pohár trpělivosti přetekl, mille půjde z domu. Vyměnil jsem to spojkový těsnění, a je to furt stejný, 100 km a žádná spojka. Kurva je to, to mám za to jak jsem ji opečovával.
Italská motorka už mi nesmí do domu.
FiZzeR nevím...rozhodnu se až mě přejde nasrání. radši by... 18.05.2009
nevím...rozhodnu se až mě přejde nasrání. radši bych to vyřešil a jezdil, za tu námahu a prachy co jsem do ní narval. protože na funglovku nemám a jiná ojetina může bejt to samý, tady už aspoň trochu vim co a jak.
ale sere mě to neskutečně, tady prostě neni vyjížďka bez problému, a když ho vyřešim tak se hned objeví další atd atd
koneckonců, vždycky jsem chtěl erjedničku...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |