S kámošem se pořád v práci bavíme o endurkách, jak jinak, máme už něco nalítanýho na XTkách, TTkách, kroskách atd, prostě+ bahňáci :P a nedalo nám, zjistit, co je TR zač.
Takže, byl jsem u Dealera Yukin, a měli zrovna skladem TR 200, předváděčka, sem tam se na tom někdo sveze.
Projel jsem to. Zde moje postřehy - "závady" neboli nedostatky :
1. Přední tlumiče absolutně mrtvý a měkký
2. Zadní centrála taky moc měká
3. Zadní buben mrtvej
4. Nefunkční tachometr při 65km
5. Přední blatník zbytečně dlouhý a za jízdy se moc klepe
6. Největší kámen úrazu, a to jako bez "prdele" extrémně malý úhel řízení - REJT!
7. Sériovej řetez je bláto - nutná výměna za kvalitnější!
Tyto nedostatky jdou jednoduše odstranit, kdo je tochu kutil a vyhraje si s tím, tak pro něj nebude problém dát tvrdší pružiny do předku a jiný olej. Zadní centrála se nechá taky přitvrdit, pokud by to nestačilo, dá se s tím též vyhrát *yes*
Nefunkční tacho - nevím co se stím stalo, ale to je pro mě detail, i to se nechá vylepšit je to pak nesmrtelný...
Zadní buben nic moc - ale vzhledem k počut najetých KM, si ani nemohli stihnout "sednout" pakny, ale i buben se nechá pěkně poladit aby fatk brzdil *yes*
Největší problém je malý rejt!!! Opravdu to je vo držku, taky jsem se málem "vysekal" když jsem to otáčel. Jediný řešení jak vylepši rejt, je posunout nádrž zhruba o 2cm a zmenčit dorazy na krku řízení, pak to bude OK *yes* Ale bude stím práce!!
Teď co se mi hodně líbilo *yes*
1. Má to otáčkoměr
2. Má to LED displej - ukazuje zařazenou rychlost, sice taková blbůstka, ale potěší
3. Má to el. startér - chyta opravdu špičkově, prostě no problem - spokojenost
4. Endurko je velmi lehoučké *yes* Až mě to překvapilo! Nekoukejte na papírových 125kg nebo kolik, ale "pocitově" tak 100kg *yes* Zkrátka tady není co řešit!
5. Teď pozor - zvuk ze sériového výfuku - nádhera, hodně mě to překvapilo!
6. Motor kopie Suzuki 200 DR *yes*
7. Výkon - jak se to veme, je to hodně příjemný, na volnoběh sikrásně přede, na přidání plynu okamžitě vystřelí... za jízdy pěkný průběh.
8. Plasty - prakticky nezničitelné a na první dojem kvalitní!
Když to shrnu. Motorka má celkem dost nedostatků, ale i tak se mi opravdu líbí! Na obyčejný ježděníčko do přírody a blbnutí stačí v pohodě. Motor má potenciál a nechá se ještě vyladit průběh motoru - odstranit EURO 3 na výfuku, a vyladit karbec + sání - hned to pojede líp!
Za 60t.kč to je opravdu solidní stroj *yes*
Berte to vše trochu s rezervou, je to přeci jen čína, však jsem do teď čínou opovrhoval, ale po dnešku musím říct, že mě to opravdu překvapilo :/
Jsem "rozmazlenej" z krosáren, taky Yamaha TT 600 R, Honda XR 600, a chtěl jsem zkusit, co je TR zač.. proto tyto moje postřehy, třeba se to někomu hodí!
Na závěr - kdo je šikovný, plno věcí si vyladí/vylepší doma, jen mě hodně zklamalo řízení, rejt, s tím se bude špatně bojovat.
Můžou bejt námitky, že proč bych si měl doma upravovat to a to na nový motorce, jasně, t oej pravda, ale já to beru vzhledem k ceně, že za ty peníze, je opravdu hodně muziky, ať si tvrdí každý co chce, je to tak *yes* Momentálně mě nenapadá konkurence k Yuki 200 TR. Opravdu nic není, kormě jednoho stroje, BETA ALP 200, má stejný motor, ale taky stojí jednou tolik!
3 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
kupovali šestkovýho supersporta za 370 tis. Kč, bandita za 230 tis. Kč a třeba Horneta
za 250 tis. Kč. *no*
Tu předváděčku na výstavě v Praze jsem neviděl, ale nemohl jsem si nevšimnout,
že více jak polovina výstavní plochy patřila číňanům. Pokud jste tam byli, tak si
porovnejte umístění a velikost stánku YUKI a stánku HONDA.
Osobně si myslím, že za pár let nám všem budou číňani předvádět jak se dělaj
levný, spolehlivý maloobjemový motorky. Japonci si nechají velký čtyřtakty a v těch
malých objemech zůstane kromě číňanů jen pár předraženejch značkovejch strojků
pro snoby, který si vybíraj motorku jenom kvůli názvu na nádrži.
Říkáte, že těch 60 tis. byste za čínskej šunt neutratili. Já asi jo, nejsem úplně levej,
takže drobný nedostatky si dokážu sám odstranit. Osobně lituji ty, kteří musejí s každou
prkotinou do servisu. Včera jsem byl na garančce s mojí moto. Motka tam stála celej
den kvůli výměně oleje (kvůli dodržení záručních podmínek a razítku do servisní knížky).
A to ještě povídali, že toho maj strašně moc a možná to tam bude muset zůstat do
druhýho dne - a to jsem byl objednanej. Podotýkám, že údajně měnili olej(papír snese
všechno) a sprejem postříkali řetěz. Po záruce už mě tam neuviděj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
Pokud ti stačí neduro s měkkejma nenastavitelnejma a neprogresivníma tlumičema, kroutícím se rámem, atd.., tak samozřejmě není problém a 60k za něj utrať. Za 60 000 koupím radši jetý DR 350 a podobně.
3 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
můžu se zeptat na kolik napínáš řetěz?
Jinak mám Yuki cross 200 a zatím bez problémů. Souhlasím s PetrP, nechtěl jsem kupovat starší moto a tak jsem se nechal zlákat poprvé na Yuki enduro 125. Byl to velký omyl, po několika reklamacích mi vrátili peníze a s doplatkem jsem koupil Yuki cross 200. Zpočátku jsem to neměl v úmyslu, poněvadž jsem byl na Yuki pořádně na..... Teď si myslím, že jsem neudělal chybu. Žiju a pracuji na horách, jezdím prakticky denně a zatím mne nezklamala. Určitě to není na nějaké velké skákání, ale jako pracant mi to službu udělá. Jediné problémy: hned po koupi prasklý závit na špici na předním kole, špatně nasazeny konektory na elektro a vibrující zadní blatník. V garančce vše odstraněno a od té doby vše O.K. Taky nepociťuji problémy s ovládáním, příjemná je spotřeba a váha. Motor u nás v kopcích bez problémů i ve dvou.
Uvidíme jak to bude dál... :)
Hezký den :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
Kde a jakou rozetu si necháváš vyrobit?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
A pojem "číňan" je taky dost zavádějící. Představ si, že jsi Amík a že jsi měl Jawu a soused si teď chce koupit BMW a ty mu říkáš: " Vys.... se na evropana, je to hrozný šunt, já se s tím navztekal a už bych to nechtěl...".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
Zajímavé přirovnání, to je jako kdybych viděl CBRo přestat jet, tak si ho už nekoupím... děláš jakoby se u japonců nikdy neutrhl plyn, nikdy žádný japonec nechcípnul atd, bla bla.. =o každýho je to věc, a jak se tu už psalo, není co koupit..!
Podívejte se na americký weby japonců!! Prodávaj se tam Suzuki DR 250 Z, nádherný vzducháč, taky se tam prodává supr stroj Yamaha TT250R ..!! Proč to není tady? Když sem dokážou dovozci procpat čínu, tak nevidím problém v tom, aby sem zastoupení Yamahy dovezlo TTko nebo Suza DRko! Jsou to velmi kvalitní stroje, bejt cena kolem 100t.kč, jdu do toho, a stačilo by mi to *yes* ale takhle?? Prostě není po čem šáhnout, a "zkurvený" evproský normy jsou taky voničem, na jedný straně Euro 3 u motorek, na druhý straně lidi prasej jak se jim zachce. A je docela směšný, že stroje jako DR, TT by un nás prej znečišťovaly ovzduší :D proto se do Evropy nedováží *no*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
Mě čeká za chvíli první garančka se skútrem, koupil jsem Funglovku Yamahu, teď zajíždím, a na 1000km tam prostě musím jít.. a vůbec se mi tam neche, vím co tam dělá za "kokoty", kdejaký solidní šikovný motorkář toho ví umí víc :| takže kvůli debilní výměně oleje v převodovce( mám 2T) a pár dorobností bude celý den v háji, díky jejich razítku, jo chápu že se to musí v rámci záruky, ale po záruce mě tam už taky neuvidí *no* co si doma neudělám poctivě, to nemám...
Jinak díky Číňanům jsem si mohl pořídit kvalitního skútra..! Nebýt jejich cen, tak ho mám za skoro 60t.kč, takhle mě stál z výprodeje loňských modelů jen 37700kč, což je supr cena, a spolehněte se, že kdyby tu nebyl trh s čísnkými skútry, tak tuhle Yamahu doprodej loňskýho modelu nezlevněj o 20t.kč ani náhodou, dali by tak slevu 5t.kč, a k tomu třeba olej, toť vše... *no*
Když si vzpomenu, kolik stáli pře lety nový mašiny, to skor ovůbec nebyla žádná čína, korejej, a dnes? Hyosung s motorem SV 650 pod 150t.kč, Nová Suza GS 500 E stojí 119t.kč, a tak dále, takže už se proberte, a buďte rádi, že to tak je *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
1 reakcí na tento příspěvek Yuki 200 TR - Enduro - Moje postřehy!
Jen si konečně přiznejte, že to co slyšíte o kvalitě číňanů (myslím hlavně YUKI Cross 200,
SM200 a TR200) , máte ze zaručeného zdroje jedna paní povídala a v životě jste se na
nich nesvezli, ale přesně víte, jaký jsou to shity.
Já v nejbližší době pojedu k dealerovi je okouknout a jestli mě nechá, tak i projet a pak
si udělám názor. Nebudu ale dopředu vykřikovat nesmysly, že radši 15-20 let starou jebku za stejný peníze. Já jsem osobně žádnou vyloženě špatnou zkušenost s čínskými
motkami neměl a že jich je v mém okolí dost.
Vy hrdí majitelé japonských , německých , rakouských či italských "superstrojů" si
přiznejte, že to jediný co Vám vlastně vadí, je ten nápis na nádrži, za kterej byste se
před -náctiletými vrstevníky styděli.
v Supermoto -( nevzpomínám si přesně kde) vyšla krátká recenze na Cross200 a
docela ji tam chválili. Pokud by to byl takovej shit, tak doufám, že by páni redaktoři
na to snad přišli.
Hele abych řekl pravdu, než jsem se svezl na TR 200, tak do tý doby jsem koukal na Yuki Coss 200 a TR 200 skrz prsty, říkal jsem si, jo to je celkem pěkný, to jo, ale přeci bych nemohl mít nějaký shit endurko od Yuki, já, který dráždil po lese XRka, TTka, XTka.... se přiznám, že mi to bylo proti srsti, abych se "ponížil" a z Yamahy přesedlal na nějakou Yuki?
No a v pondělí to bylo jasný, projel jsem TR 200 a opravdu mě to překvapilo, zvuk neskutečně krásný, motor běžel potichu tak, že se mi o tom mohlo u TT nebo XT jen zdát, a jízda byla celkem v pohodě, samozřejmě nemůžu sorvnávat výkon 200 s výkonem 600, ale i přesto, se mi na tom líbilo blbnout, hlavně ta váha, fakt mezi kolenama není skoro cítit, jen si s tím jezdec hraje... jen nebýt těch pár nedostatků, ale já taky vycházím z toho, že jsem měl funglovku TT600R - ale taky ta cena :( takže tam je to přeci jen o něčem jiném, v tomhle směru jsou nedostatky téměř zanetbatelné...
Jak už jsem psal, být na nádrži nápis honda, tak to lidi vychvalují do nebe a nějaký ty neodstatky prominou.. *yes*