paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
28.6.2009 v 19:09
Ahoj,
potřeboval bych poradit nebo nakopnout.. Nikdy jsem itala nechtěl, protože i podle tohoto fóra jsou se spolehlivosti dost na štíru. Ale ceny spadly na takovou cenu, že o tom začínám uvažovat..

Jsou velké rozdíly mezi starým modelem (99-03) a novým (04-)? Stojí to za ty peníze? Je mezi nimi rozdíl v "pohodlí"? Seděl jsem na 06-ce a bylo to jako na skřipci..

Starší model jde kokoupit běžně pod 80tis, šli by jste do toho?
U starého modelu jsem se dočetl, že často odchází volnoběžka, reglér a je tady několik vláken o prosakování oleje do válce či airboxu ? To se stane jak?

U modelu 04- jsou problémy s nefunkční zadní brzdou, někdy spojkou a zase regler..

Regler lze koupit replika (3-fázový zkratový) nebo tam je nějaký nestandardní?

(reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 12:50 | Nahoru | #211

Stev>

taky bych řekl že se TL nechytá. Ale ono jak to na papíře vypadá že je to hroznej rozdíl, tak na silnici jede skoro všechno stejně a nejrychlejší je vždycky ten kdo má nejvíc vybráno v hlavě



A tohle je taky velka pravda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 12:51 | Nahoru | #212

Bubrak ZX10R>pan.bada>FiZzeR> to bezpochyb srovnávat může, o tom to je srovnávat, ale křivdit takhle Tlku, je docela na pováženou...já osobně si myslím...benzím do ohně...že by TLko na výjezdu Bubrakovi natrhlo prdel....

Na vyjezdu i v zatacce. V2 ma vyhodu nizsiho gyro momentu a lepsi trakce. Pak zalezi na vyjezdove rychlosti, kde muze mit V2 zrovna vic momentu na kole (kratsi prevod, silnejsi spodek/stred).



tak to projedeš na vyšší otáčky a je vymalováno ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 12:52 | Nahoru | #213

FiZzeR>...mno..takže asi Bubrák...



Ani zdaleka. Dyk to furt pisu, ze jezdim opatrne, predvidam, porad kontroluju ze je vsechno v poradku, ze svetla sviti, sterace stiraji.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 12:54 | Nahoru | #214
Bubrak ZX10R> a regulátor reguluje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 12:55 | Nahoru | #215

Stev>Bubrak ZX10R>pan.bada>FiZzeR> to bezpochyb srovnávat může, o tom to je srovnávat, ale křivdit takhle Tlku, je docela na pováženou...já osobně si myslím...benzím do ohně...že by TLko na výjezdu Bubrakovi natrhlo prdel....

Na vyjezdu i v zatacce. V2 ma vyhodu nizsiho gyro momentu a lepsi trakce. Pak zalezi na vyjezdove rychlosti, kde muze mit V2 zrovna vic momentu na kole (kratsi prevod, silnejsi spodek/stred).

tak to projedeš na vyšší otáčky a je vymalováno ne?



To zalezi na zatacce. Proste v pomaly zatacce mam treba 3-4tis (1.stupen), kde je motor mrtvej proti V2. Navic delsi prevod. Da se to resit spojkou, ale na to se moc bojim. Stejne muze jet V2 rychleji z principu, ve stejnem naklonu. Podobne na vyjezdu ma lepsi trakci, I4 vic ustreluje.

(reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 12:55 | Nahoru | #216

Stev>Bubrak ZX10R> a regulátor reguluje



to si pleteš s Hondou

Mno já nevim, když vidim ten jeho avatar...

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 12:55 | Nahoru | #217
to Bubrak : TO máš teda zajímavý pohled na věc, já myslím ,že když už někdo sedlá něco co umí vyvynout rychlost +250de už by stím měl umět taky zatáčet..Když někdo jede i zkušenej pomale poznáš to, klid, plynulost ,ale jak se předemnou žačně někdo do zatáčky lámat, rychle pryč od něj..

(reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 12:55 | Nahoru | #218

Stev>Bubrak ZX10R> a regulátor reguluje



To hlidam tady na foru, esli vsem Hondam reguluje.

(reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:00 | Nahoru | #219

Rokosi>to Bubrak : TO máš teda zajímavý pohled na věc, já myslím ,že když už někdo sedlá něco co umí vyvynout rychlost +250de už by stím měl umět taky zatáčet..Když někdo jede i zkušenej pomale poznáš to, klid, plynulost ,ale jak se předemnou žačně někdo do zatáčky lámat, rychle pryč od něj..



Tak to je jasny. Ale vem si ze i treba GS500 ti da 170, nebo Bandit600 pres 200, to na rovince das a i zacatecnik se na tom muze ucit. Proc ne, kdyz ma rozum. Ja proti tomu nejsem. Ale taky mam takovyho jezdce radeji za sebou, a nejlip nekolik km, pac kolikrat i ma problem dobrzdit a konci na moji urovni zprava/zleva, to uz je neprijemny.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:01 | Nahoru | #220

Bubrak ZX10R>Stev>Bubrak ZX10R>pan.bada>FiZzeR> to bezpochyb srovnávat může, o tom to je srovnávat, ale křivdit takhle Tlku, je docela na pováženou...já osobně si myslím...benzím do ohně...že by TLko na výjezdu Bubrakovi natrhlo prdel....

Na vyjezdu i v zatacce. V2 ma vyhodu nizsiho gyro momentu a lepsi trakce. Pak zalezi na vyjezdove rychlosti, kde muze mit V2 zrovna vic momentu na kole (kratsi prevod, silnejsi spodek/stred).

tak to projedeš na vyšší otáčky a je vymalováno ne?

To zalezi na zatacce. Proste v pomaly zatacce mam treba 3-4tis (1.stupen), kde je motor mrtvej proti V2. Navic delsi prevod. Da se to resit spojkou, ale na to se moc bojim. Stejne muze jet V2 rychleji z principu, ve stejnem naklonu. Podobne na vyjezdu ma lepsi trakci, I4 vic ustreluje.



aha, já bral zatáčky takový běžný co se jezděj 80-150. Proč může jet V2 rychleji ve stejném náklonu?

edit: že by ten nižší gyroskopický moment?

Naposledy editováno 30.06.2009 13:03:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:04 | Nahoru | #221

Stev>

aha, já bral zatáčky takový běžný co se jezděj 80-150. Proč může jet V2 rychleji ve stejném náklonu?



Ma mensi gyroskopicky moment, ktery motorku vynasi ven ze zatacky. Neco jako kdyz mas lehci motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:05 | Nahoru | #222

Stev>
edit: že by ten nižší gyroskopický moment?



Jo proto se treba davaj ty magneziovy rafky. Jsou lehci a navic snizujou gyro moment protoze je to rotujici hmota.

Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:08 | Nahoru | #223
to Bubrak : Tak vidíš my se taky shodnem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:14 | Nahoru | #224
Bubrak ZX10R> ok, díky, a trakce je lepší proč? Jinak teda myslím že na silnici to bude mít stejnej vliv jako když si jeden dá k obědu knedlíky a druhej salát, ale zajímá mě to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:19 | Nahoru | #225

Stev>FiZzeR>pan.bada>FiZzeR> to bezpochyb srovnávat může, o tom to je srovnávat, ale křivdit takhle Tlku, je docela na pováženou...já osobně si myslím...benzím do ohně...že by TLko na výjezdu Bubrakovi natrhlo prdel....

myslím že ne hele všechny faktory jsou na straně buráka - výkon, hmotnost, krouťák... (pokud zanedbám kvalitu pilotů, jíž neznám)

taky bych řekl že se TL nechytá. Ale ono jak to na papíře vypadá že je to hroznej rozdíl, tak na silnici jede skoro všechno stejně a nejrychlejší je vždycky ten kdo má nejvíc vybráno v hlavě



jj prave ze uz sem jezdil s lidma co sedlali kde co ... od motarda 610 pres r6,TL a haybusu a v podstate sme vsichni jeli stejne, to co nam ujel v najezdu motard to sme pred dalsi zatackou stahli vetsi akceleraci..a furt dokola...

pokud ma jedna motorka 120koni a druha 180 ... troufam si rict ze vsude kde se jede do 200 nebude temer znat ze jedna druhe ujizdi... tam se budou temer stejne drzet i 90ti konove 6tky fazery a hornety... jen ta 180ti konova bestie v nezmenenem tempu zrychluje dal nad 200...ale to uz zase znamena rovinku delsi jak kilak aby to slo i ubrzdit.. a to casto nebejva....

kamos s gsxr jezdil rad po stary plzensky... zebrak,cerhovice atd.. tam je to jedna delsi rovinka nez druha... ja 250 na budiku a obavy ze na me koukne pist a on 299 na budiku a za prvni zatackou uz sem ho uz nevidel... predpokladam ze tohle by treba bubrakovi sedlo ale me tyhle rovinky vadi, jedu je max 180-200

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:22 | Nahoru | #226

Stev>Bubrak ZX10R> ok, díky, a trakce je lepší proč? Jinak teda myslím že na silnici to bude mít stejnej vliv jako když si jeden dá k obědu knedlíky a druhej salát, ale zajímá mě to.



mam dojem ze je to v tom jak na otacku zapali V2 jednou a R4 dvakrat a v ty mezere se udajne u V2 guma staci chytit, ze R4 ji utrhne atrha ji furt a na to abys zase chytil grip musis ubrat tak ze ses pod tim jak zrovna akceleruje V2 ... coz by udajne mel bejt duvod toho novyho R1 motoru... zapali hned po sobe pak mezera atd... ale tohle se fakt tezko asi obhajuje teorii

(reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:24 | Nahoru | #227

Bubrak ZX10R>Stev>

aha, já bral zatáčky takový běžný co se jezděj 80-150. Proč může jet V2 rychleji ve stejném náklonu?

Ma mensi gyroskopicky moment, ktery motorku vynasi ven ze zatacky. Neco jako kdyz mas lehci motorku.



je to celkem znat, kdyz je clovek zvyklej jezdit zatacku na V-2 ve 4tis otackach a pak do ni vlitne na nakym treba malym ctyrvalci a ma tam deset tisic tak cejti jak mu ten setrvak dela odpor proti jeho snaze to sklopit do zatacky....

pilot R4 bude mit zase divnej pocit po presednuti na V2

Naposledy editováno 30.06.2009 13:25:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:25 | Nahoru | #228

assassin>Stev>Bubrak ZX10R> ok, díky, a trakce je lepší proč? Jinak teda myslím že na silnici to bude mít stejnej vliv jako když si jeden dá k obědu knedlíky a druhej salát, ale zajímá mě to.

mam dojem ze je to v tom jak na otacku zapali V2 jednou a R4 dvakrat a v ty mezere se udajne u V2 guma staci chytit, ze R4 ji utrhne atrha ji furt a na to abys zase chytil grip musis ubrat tak ze ses pod tim jak zrovna akceleruje V2 ... coz by udajne mel bejt duvod toho novyho R1 motoru... zapali hned po sobe pak mezera atd... ale tohle se fakt tezko asi obhajuje teorii



co kdybychom uspořádali nějakej test day na okruhu v sosnový třeba a druhá část, tj akcelerační testy (nebojaxetomukuanadává) na přilehlé dálnici, popřípadě na letišti někde? abychom osvětlili světu, jak to doopravdy je

(reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:26 | Nahoru | #229
assassin> já ten dojem mám taky, ale chtěl jsem si to potvrdit. Možná fakt je problém v plynulosti náběhu u čtyřválce který asi zatěžuje gumu víc než dvouvál kterej dá gumě čas na oddech , když si to přeberu po svém.

(reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:29 | Nahoru | #230

FiZzeR>assassin>Stev>Bubrak ZX10R> ok, díky, a trakce je lepší proč? Jinak teda myslím že na silnici to bude mít stejnej vliv jako když si jeden dá k obědu knedlíky a druhej salát, ale zajímá mě to.

mam dojem ze je to v tom jak na otacku zapali V2 jednou a R4 dvakrat a v ty mezere se udajne u V2 guma staci chytit, ze R4 ji utrhne atrha ji furt a na to abys zase chytil grip musis ubrat tak ze ses pod tim jak zrovna akceleruje V2 ... coz by udajne mel bejt duvod toho novyho R1 motoru... zapali hned po sobe pak mezera atd... ale tohle se fakt tezko asi obhajuje teorii

co kdybychom uspořádali nějakej test day na okruhu v sosnový třeba a druhá část, tj akcelerační testy (nebojaxetomukuanadává) na přilehlé dálnici, popřípadě na letišti někde? abychom osvětlili světu, jak to doopravdy je



no to je taky hodne o ridici, driv sme takhle dost blbnuli v pribrami na letisti a ujel sem o nesmysl typkovi s B12 kterej tvrdil ze ma 160koni na motoru (KN,dynojet a kdovi co) i opakovane, pak prijel nakej strejc na fzs1000 a smaznul me o dylku moto (na 1/8mile, zhruba, to se dalo jezdit na tom placku dole) bejt to delsi tak by mi asi nalozil vic...
v ten den tam s nama zavodila i 600cbr f a to taky na tom sprintu bida... a rekl bych ze to musi jet stejne jak tele... takze moc nevyrovnani souperi, to dela moc

3 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:33 | Nahoru | #231
jinak samo bubrak ma pravdu, hodne dela jen pocit... mel sem chvili litrovej dzikser a jel sem pocitove "stejnou palbu" jako na TL a na budikach bylo vsude o cca 20vic.... kdybych si na to zvykl byl bych na tom nejspi vyrazne rychlejsi nez na TL... ale pocit pro me byl z obou jizd stejnej... takze maximalne se nerikal ze do "Felbabky" od Horovic sem letel 200 ale 220... ja ale jezdim pro zabavu a pro ten pocit a jestli je pro me stejna zabava o 30kmh mensi rychlost... nic me nenuti presedat.. protoze kdyz s tim bacim tak to bude o 30kmh mensi rana... a 100tis min skody:)

jo a k vypatlanosti mozku meho vs bubrakova prikladam foto konkurencni k bubrakove zasnezene zx10 :)
[img]

Naposledy editováno 30.06.2009 13:36:24

(reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:36 | Nahoru | #232

assassin>Stev>Bubrak ZX10R> ok, díky, a trakce je lepší proč? Jinak teda myslím že na silnici to bude mít stejnej vliv jako když si jeden dá k obědu knedlíky a druhej salát, ale zajímá mě to.

mam dojem ze je to v tom jak na otacku zapali V2 jednou a R4 dvakrat a v ty mezere se udajne u V2 guma staci chytit, ze R4 ji utrhne atrha ji furt a na to abys zase chytil grip musis ubrat tak ze ses pod tim jak zrovna akceleruje V2 ... coz by udajne mel bejt duvod toho novyho R1 motoru... zapali hned po sobe pak mezera atd... ale tohle se fakt tezko asi obhajuje teorii



Jo tak to presne je.

Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:38 | Nahoru | #233
vobá máte vyhrabáno

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:40 | Nahoru | #234
assassin> vytlačit v zimě motorku před garáž bych neviděl jako extrémní vypatlanost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:42 | Nahoru | #235

Stev>assassin> vytlačit v zimě motorku před garáž bych neviděl jako extrémní vypatlanost



Já jsem byl letos v pokušení, přítule viděla millku poprvé a furt mě hecovala... Ale odolal jsem... což asi bylo dobře, vzhledem k tomu že při odchodu z garáže jsem na ujetym sněhu hodil ukázkovou masku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:43 | Nahoru | #236

assassin>

jj prave ze uz sem jezdil s lidma co sedlali kde co ... od motarda 610 pres r6,TL a haybusu a v podstate sme vsichni jeli stejne, to co nam ujel v najezdu motard to sme pred dalsi zatackou stahli vetsi akceleraci..a furt dokola...

pokud ma jedna motorka 120koni a druha 180 ... troufam si rict ze vsude kde se jede do 200 nebude temer znat ze jedna druhe ujizdi... tam se budou temer stejne drzet i 90ti konove 6tky fazery a hornety... jen ta 180ti konova bestie v nezmenenem tempu zrychluje dal nad 200...ale to uz zase znamena rovinku delsi jak kilak aby to slo i ubrzdit.. a to casto nebejva....

kamos s gsxr jezdil rad po stary plzensky... zebrak,cerhovice atd.. tam je to jedna delsi rovinka nez druha... ja 250 na budiku a obavy ze na me koukne pist a on 299 na budiku a za prvni zatackou uz sem ho uz nevidel... predpokladam ze tohle by treba bubrakovi sedlo ale me tyhle rovinky vadi, jedu je max 180-200



Ja bych to precijen posunul. Pokud mam v ZX na 1 max 168, tak uz od 100-120 budu mit vetsi akceleraci nez min vykonne motocykly. Samozrejme to chce pridat plyn postupne aby se to nezvedlo, ale da se to. Vim, ze od 150 dojizdim starou Busu, ale uz od 100-120 snizuju rozdil rychlosti, ktery Busa nabere na startu.

A souhlas, kdo se neboji, kdo to ma v ruce, tak tuhle vyhodu smaze na brzdach a v zatacce. Tam kde se jezdi do 200.

Jinak na okresce 300, to fak neni pro me.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:43 | Nahoru | #237

Stev>assassin> vytlačit v zimě motorku před garáž bych neviděl jako extrémní vypatlanost



pravda, to ze sem i jezdil neni zachyceno:) tak on bubrak taky nema foto v zaveji ve 200 po zadnim:) a zase ani nechci v tehle silenejch kouskach bubrakovi konkurovat... me bohate stacej i ty mene silene co se darej me:)

(reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:45 | Nahoru | #238

assassin>jinak samo bubrak ma pravdu, hodne dela jen pocit... mel sem chvili litrovej dzikser a jel sem pocitove "stejnou palbu" jako na TL a na budikach bylo vsude o cca 20vic.... kdybych si na to zvykl byl bych na tom nejspi vyrazne rychlejsi nez na TL... ale pocit pro me byl z obou jizd stejnej... takze maximalne se nerikal ze do "Felbabky" od Horovic sem letel 200 ale 220... ja ale jezdim pro zabavu a pro ten pocit a jestli je pro me stejna zabava o 30kmh mensi rychlost... nic me nenuti presedat.. protoze kdyz s tim bacim tak to bude o 30kmh mensi rana... a 100tis min skody:)



Tak proti tomudle vubec zadna namitka.

(reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:46 | Nahoru | #239

FiZzeR>Stev>assassin> vytlačit v zimě motorku před garáž bych neviděl jako extrémní vypatlanost

Já jsem byl letos v pokušení, přítule viděla millku poprvé a furt mě hecovala... Ale odolal jsem... což asi bylo dobře, vzhledem k tomu že při odchodu z garáže jsem na ujetym sněhu hodil ukázkovou masku...



Já letos v zimě jednou vyrazil když bylo asi -5 a suchá silnice. nebylo to tak hrozný, akorát si člověk musel dát pozor na zmrzlý kaluže, ale měl jsem velkej problém s rukavicema, žádnej cit a bylo to skoro až nebezpečný

(reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?

30.6.2009 v 13:46 | Nahoru | #240
[quote]assassin>

jo a k vypatlanosti mozku meho vs bubrakova prikladam foto konkurencni k bubrakove zasnezene zx10 :)
[img] neni konkurence.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 14 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 WenCa 6276 29.8.2024 v 16:32 Mileek
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 Bu_back 53 19.6.2024 v 14:11 alpiniště
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr


TOPlist