potřeboval bych poradit nebo nakopnout.. Nikdy jsem itala nechtěl, protože i podle tohoto fóra jsou se spolehlivosti dost na štíru. Ale ceny spadly na takovou cenu, že o tom začínám uvažovat..
Jsou velké rozdíly mezi starým modelem (99-03) a novým (04-)? Stojí to za ty peníze? Je mezi nimi rozdíl v "pohodlí"? Seděl jsem na 06-ce a bylo to jako na skřipci..
Starší model jde kokoupit běžně pod 80tis, šli by jste do toho?
U starého modelu jsem se dočetl, že často odchází volnoběžka, reglér a je tady několik vláken o prosakování oleje do válce či airboxu ? To se stane jak?
U modelu 04- jsou problémy s nefunkční zadní brzdou, někdy spojkou a zase regler..
Regler lze koupit replika (3-fázový zkratový) nebo tam je nějaký nestandardní?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
assassin>Stev>assassin> vytlačit v zimě motorku před garáž bych neviděl jako extrémní vypatlanost
pravda, to ze sem i jezdil neni zachyceno:) tak on bubrak taky nema foto v zaveji ve 200 po zadnim:) a zase ani nechci v tehle silenejch kouskach bubrakovi konkurovat... me bohate stacej i ty mene silene co se darej me:)
tak jasně, ale ta fotka s otevřenou garáží k tomu sváděla
Naposledy editováno 30.06.2009 13:48:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
Bubrak ZX10R>assassin>
jj prave ze uz sem jezdil s lidma co sedlali kde co ... od motarda 610 pres r6,TL a haybusu a v podstate sme vsichni jeli stejne, to co nam ujel v najezdu motard to sme pred dalsi zatackou stahli vetsi akceleraci..a furt dokola...
pokud ma jedna motorka 120koni a druha 180 ... troufam si rict ze vsude kde se jede do 200 nebude temer znat ze jedna druhe ujizdi... tam se budou temer stejne drzet i 90ti konove 6tky fazery a hornety... jen ta 180ti konova bestie v nezmenenem tempu zrychluje dal nad 200...ale to uz zase znamena rovinku delsi jak kilak aby to slo i ubrzdit.. a to casto nebejva....
kamos s gsxr jezdil rad po stary plzensky... zebrak,cerhovice atd.. tam je to jedna delsi rovinka nez druha... ja 250 na budiku a obavy ze na me koukne pist a on 299 na budiku a za prvni zatackou uz sem ho uz nevidel... predpokladam ze tohle by treba bubrakovi sedlo ale me tyhle rovinky vadi, jedu je max 180-200
Ja bych to precijen posunul. Pokud mam v ZX na 1 max 168, tak uz od 100-120 budu mit vetsi akceleraci nez min vykonne motocykly. Samozrejme to chce pridat plyn postupne aby se to nezvedlo, ale da se to. Vim, ze od 150 dojizdim starou Busu, ale uz od 100-120 snizuju rozdil rychlosti, ktery Busa nabere na startu.
A souhlas, kdo se neboji, kdo to ma v ruce, tak tuhle vyhodu smaze na brzdach a v zatacce. Tam kde se jezdi do 200.
Jinak na okresce 300, to fak neni pro me.
jo pri tech 120ti mas uz dost mozna k dispozici treba 150koni... otazka je jestli je jste mozne je v tehle rychlosti dostat na asfalt, jestli cokoliv nad treba 100 v tu chvili neni na wheelie nebo hrabani... obavam se ze castecne jo, takze ty uz na jedna musis hlidat plyn a pridavat "baj voko" tolik kolik je potreba... u me to tam tech sto posila na plnej, ja se ubiranim nemusim trapit... pak je to o tom jak dobre dokazes ovladat ten vykon... od trojky nahoru uz jedes plnej a tam me smaze tech 180 koni jako nic... jediny kde muze neco udelat je vyjezd ze zatacky na 1-2 ...
ale jako to je fakt hruska s tvarnici... zx smazne kde co... proti buse sem udelal naskok z nuly (asi hmotnost) a na prvnim razeni me mijel rozdilem tridy...
ostatne i to ze bubrak da 170 na jednicku a ja co vim tak na dvojku kolem 150...tzn na 170 bych dvakrat radil.... uz to samo jasne da vedet ze sprint je jasna zalezitost...
proti te jeho zx9 sem to chtel zkusit... proti zx10 je to zbytecny:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
Stev>assassin>Stev>assassin> vytlačit v zimě motorku před garáž bych neviděl jako extrémní vypatlanost
pravda, to ze sem i jezdil neni zachyceno:) tak on bubrak taky nema foto v zaveji ve 200 po zadnim:) a zase ani nechci v tehle silenejch kouskach bubrakovi konkurovat... me bohate stacej i ty mene silene co se darej me:)
tak jasně, ale ta fotka s otevřenou garáží k tomu sváděla
chybicka no, mel sem ji dat z tehle strany:
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
assassin>Bubrak ZX10R>assassin>
jj prave ze uz sem jezdil s lidma co sedlali kde co ... od motarda 610 pres r6,TL a haybusu a v podstate sme vsichni jeli stejne, to co nam ujel v najezdu motard to sme pred dalsi zatackou stahli vetsi akceleraci..a furt dokola...
pokud ma jedna motorka 120koni a druha 180 ... troufam si rict ze vsude kde se jede do 200 nebude temer znat ze jedna druhe ujizdi... tam se budou temer stejne drzet i 90ti konove 6tky fazery a hornety... jen ta 180ti konova bestie v nezmenenem tempu zrychluje dal nad 200...ale to uz zase znamena rovinku delsi jak kilak aby to slo i ubrzdit.. a to casto nebejva....
kamos s gsxr jezdil rad po stary plzensky... zebrak,cerhovice atd.. tam je to jedna delsi rovinka nez druha... ja 250 na budiku a obavy ze na me koukne pist a on 299 na budiku a za prvni zatackou uz sem ho uz nevidel... predpokladam ze tohle by treba bubrakovi sedlo ale me tyhle rovinky vadi, jedu je max 180-200
Ja bych to precijen posunul. Pokud mam v ZX na 1 max 168, tak uz od 100-120 budu mit vetsi akceleraci nez min vykonne motocykly. Samozrejme to chce pridat plyn postupne aby se to nezvedlo, ale da se to. Vim, ze od 150 dojizdim starou Busu, ale uz od 100-120 snizuju rozdil rychlosti, ktery Busa nabere na startu.
A souhlas, kdo se neboji, kdo to ma v ruce, tak tuhle vyhodu smaze na brzdach a v zatacce. Tam kde se jezdi do 200.
Jinak na okresce 300, to fak neni pro me.
jo pri tech 120ti mas uz dost mozna k dispozici treba 150koni... otazka je jestli je jste mozne je v tehle rychlosti dostat na asfalt, jestli cokoliv nad treba 100 v tu chvili neni na wheelie nebo hrabani... obavam se ze castecne jo, takze ty uz na jedna musis hlidat plyn a pridavat "baj voko" tolik kolik je potreba... u me to tam tech sto posila na plnej, ja se ubiranim nemusim trapit... pak je to o tom jak dobre dokazes ovladat ten vykon... od trojky nahoru uz jedes plnej a tam me smaze tech 180 koni jako nic... jediny kde muze neco udelat je vyjezd ze zatacky na 1-2 ...
ale jako to je fakt hruska s tvarnici... zx smazne kde co... proti buse sem udelal naskok z nuly (asi hmotnost) a na prvnim razeni me mijel rozdilem tridy...
ostatne i to ze bubrak da 170 na jednicku a ja co vim tak na dvojku kolem 150...tzn na 170 bych dvakrat radil.... uz to samo jasne da vedet ze sprint je jasna zalezitost...
proti te jeho zx9 sem to chtel zkusit... proti zx10 je to zbytecny:)
Jo asi jak pises mozna, ja vim, ze na 1 davam plnej nad tech 100-120 uz celkem v pohode, zalehlej, samo plynule, ne prudky otevreni, to by mozna neco udelalo.
ZX9 mela vyhodu na rozjezd, ZX10 pak vykon nahore. Casy mam o 0.6 lepsi (11.0 vs 10.4). Na sprintech vidim jak kdyz mi nekdo ujede, tak ho pak dojizdim, treba R1 98, CBR1000 04 ale i nadupany GSXR1100.
Jinak taky dost zalezi v jakym momentalnim stavu zrovna motka je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
Bubrak ZX10R>assassin>Bubrak ZX10R>assassin>
jj prave ze uz sem jezdil s lidma co sedlali kde co ... od motarda 610 pres r6,TL a haybusu a v podstate sme vsichni jeli stejne, to co nam ujel v najezdu motard to sme pred dalsi zatackou stahli vetsi akceleraci..a furt dokola...
pokud ma jedna motorka 120koni a druha 180 ... troufam si rict ze vsude kde se jede do 200 nebude temer znat ze jedna druhe ujizdi... tam se budou temer stejne drzet i 90ti konove 6tky fazery a hornety... jen ta 180ti konova bestie v nezmenenem tempu zrychluje dal nad 200...ale to uz zase znamena rovinku delsi jak kilak aby to slo i ubrzdit.. a to casto nebejva....
kamos s gsxr jezdil rad po stary plzensky... zebrak,cerhovice atd.. tam je to jedna delsi rovinka nez druha... ja 250 na budiku a obavy ze na me koukne pist a on 299 na budiku a za prvni zatackou uz sem ho uz nevidel... predpokladam ze tohle by treba bubrakovi sedlo ale me tyhle rovinky vadi, jedu je max 180-200
Ja bych to precijen posunul. Pokud mam v ZX na 1 max 168, tak uz od 100-120 budu mit vetsi akceleraci nez min vykonne motocykly. Samozrejme to chce pridat plyn postupne aby se to nezvedlo, ale da se to. Vim, ze od 150 dojizdim starou Busu, ale uz od 100-120 snizuju rozdil rychlosti, ktery Busa nabere na startu.
A souhlas, kdo se neboji, kdo to ma v ruce, tak tuhle vyhodu smaze na brzdach a v zatacce. Tam kde se jezdi do 200.
Jinak na okresce 300, to fak neni pro me.
jo pri tech 120ti mas uz dost mozna k dispozici treba 150koni... otazka je jestli je jste mozne je v tehle rychlosti dostat na asfalt, jestli cokoliv nad treba 100 v tu chvili neni na wheelie nebo hrabani... obavam se ze castecne jo, takze ty uz na jedna musis hlidat plyn a pridavat "baj voko" tolik kolik je potreba... u me to tam tech sto posila na plnej, ja se ubiranim nemusim trapit... pak je to o tom jak dobre dokazes ovladat ten vykon... od trojky nahoru uz jedes plnej a tam me smaze tech 180 koni jako nic... jediny kde muze neco udelat je vyjezd ze zatacky na 1-2 ...
ale jako to je fakt hruska s tvarnici... zx smazne kde co... proti buse sem udelal naskok z nuly (asi hmotnost) a na prvnim razeni me mijel rozdilem tridy...
ostatne i to ze bubrak da 170 na jednicku a ja co vim tak na dvojku kolem 150...tzn na 170 bych dvakrat radil.... uz to samo jasne da vedet ze sprint je jasna zalezitost...
proti te jeho zx9 sem to chtel zkusit... proti zx10 je to zbytecny:)
Jo asi jak pises mozna, ja vim, ze na 1 davam plnej nad tech 100-120 uz celkem v pohode, zalehlej, samo plynule, ne prudky otevreni, to by mozna neco udelalo.
ZX9 mela vyhodu na rozjezd, ZX10 pak vykon nahore. Casy mam o 0.6 lepsi (11.0 vs 10.4). Na sprintech vidim jak kdyz mi nekdo ujede, tak ho pak dojizdim, treba R1 98, CBR1000 04 ale i nadupany GSXR1100.
Jinak taky dost zalezi v jakym momentalnim stavu zrovna motka je.
u me vic rozhoduje momentalni stav pilota... jsou dny kdy si myslim ze mi to fakt jde... a zas jindy by mi ujela postacka na koradu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
GRASSEL>assassin> proč si jí dal vůbec pryč???
Protože
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
FiZzeR>GRASSEL>assassin> proč si jí dal vůbec pryč???
Protože
DVOUVALCE ZPUSOBUJI KLOKTANI MOZKU V LEBCE
JO
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
GRASSEL>assassin> proč si jí dal vůbec pryč???
penize. a zacla bejt ta doba ze kdyz nemel kazdej aktualni R1, gsxr apod tak byl houby zavodnik... gsxr k1 by za dva roky byla stroj po kterym nestekne pes... TL je kultovka furt ikdyz je GSXR ve vsem 100x lepsi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
assassin>GRASSEL>assassin> proč si jí dal vůbec pryč???
penize. a zacla bejt ta doba ze kdyz nemel kazdej aktualni R1, gsxr apod tak byl houby zavodnik... gsxr k2 je jebka po ktery nestekne pes... TL je kultovka furt ikdyz je GSXR ve vsem 100x lepsi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
Naposledy editováno 30.06.2009 14:22:52
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
GRASSEL>assassin> no nevím, nemyslím si že by po ní neštěkl pes. Naopak a držej si cenu
hele nevim.. kdyz prijedes na Dubou mezi pepiky komplet v dainese na K9 nejhur K8 s timhle tak budes vypadat jako naka socka s veteranem... proste mi prijde ze tyhle motorky strasne rychle zastaravaj, ikdyz nemusi bejt rozdil mezi poslednim a prvnim modelem moc velkej...
a navic je to na me uz zbytecne rychly... ja koukam po motardech, me vic vyhovuje blbnout v malejch rychlostech nez zkoumat jak hodne jeste pujde naklopit motorka ve dvou kilech...
a na cenu sere pes... nejsem obchodnik, neprodavam, nechavam si nadosmrti.. proto peclivy vyber:)
a tobe to muze bejt taky sumak pac to stejne za chvili zase rozmlatis na atomy...
Naposledy editováno 30.06.2009 14:31:06
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
assassin>GRASSEL>assassin> no nevím, nemyslím si že by po ní neštěkl pes. Naopak a držej si cenu
hele nevim.. kdyz prijedes na Dubou mezi pepiky komplet v dainese na K9 nejhur K8 s timhle tak budes vypadat jako naka socka s veteranem... proste mi prijde ze tyhle motorky strasne rychle zastaravaj, ikdyz nemusi bejt rozdil mezi poslednim a prvnim modelem moc velkej...
a navic je to na me uz zbytecne rychly... ja koukam po motardech, me vic vyhovuje blbnout v malejch rychlostech nez zkoumat jak hodne jeste pujde naklopit motorka ve dvou kilech...
JO
čoveče, taky jsem přemejšlel o motárdovi... konkrétně se mi zalíbilo SXVčko...
FiZzeR>assassin>GRASSEL>assassin> no nevím, nemyslím si že by po ní neštěkl pes. Naopak a držej si cenu
hele nevim.. kdyz prijedes na Dubou mezi pepiky komplet v dainese na K9 nejhur K8 s timhle tak budes vypadat jako naka socka s veteranem... proste mi prijde ze tyhle motorky strasne rychle zastaravaj, ikdyz nemusi bejt rozdil mezi poslednim a prvnim modelem moc velkej...
a navic je to na me uz zbytecne rychly... ja koukam po motardech, me vic vyhovuje blbnout v malejch rychlostech nez zkoumat jak hodne jeste pujde naklopit motorka ve dvou kilech...
JO
čoveče, taky jsem přemejšlel o motárdovi... konkrétně se mi zalíbilo SXVčko...
hele mam to zprostredkovane... ale SXV nebrat...
kdyz je plne otevrene tak vrazednej servisni interval kdy se meni dost veci... uz i tak se u ostreho motardu dela jednou za cas servis ala pist, komplet rozvody... stoji to dost penez a u SXV je to x2 ...takze bych ozelel design a V2 a vzal jednovalcovy kladivo ke to mas vsechno skoro za pul.... (i tak je to dost)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
assassin>GRASSEL>assassin> proč si jí dal vůbec pryč???
penize. a zacla bejt ta doba ze kdyz nemel kazdej aktualni R1, gsxr apod tak byl houby zavodnik... gsxr k1 by za dva roky byla stroj po kterym nestekne pes... TL je kultovka furt ikdyz je GSXR ve vsem 100x lepsi...
a hlavně odborníků na gsxr je šest půlek, zatímco assassin a jeho TeLe je unikát
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
illMedvědGuzzin>assassin>GRASSEL>assassin> proč si jí dal vůbec pryč???
penize. a zacla bejt ta doba ze kdyz nemel kazdej aktualni R1, gsxr apod tak byl houby zavodnik... gsxr k1 by za dva roky byla stroj po kterym nestekne pes... TL je kultovka furt ikdyz je GSXR ve vsem 100x lepsi...
a hlavně odborníků na gsxr je šest půlek, zatímco assassin a jeho TeLe je unikát
šplh, šplh...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
FiZzeR>čoveče, taky jsem přemejšlel o motárdovi... konkrétně se mi zalíbilo SXVčko...
kamarád co měl kdysi to FZR má teď KTM 950 Supermoto. Ta motorka je hrozně zábavná a umí snad všechno. Motor sice objektivně taky moc nejede, v přímce je to skoro stejný jak ta moje, ale má krásnej projev, jde to hrozně rychle do otáček a je jedno kde, fakt jak motard. Dá se na tom někam dojet, cestovat, je to pohodlný a na vyblbnutí kolem komína je to skvělý, podvozek a brzdy samozřejmě výborný, a je jedno jestli je silnice hladká nebo ne. Akorát s dálnicí a rovinkama se nekamarádí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
Stev>FiZzeR>čoveče, taky jsem přemejšlel o motárdovi... konkrétně se mi zalíbilo SXVčko...
kamarád co měl kdysi to FZR má teď KTM 950 Supermoto. Ta motorka je hrozně zábavná a umí snad všechno. Motor sice objektivně taky moc nejede, v přímce je to skoro stejný jak ta moje, ale má krásnej projev, jde to hrozně rychle do otáček a je jedno kde, fakt jak motard. Dá se na tom někam dojet, cestovat, je to pohodlný a na vyblbnutí kolem komína je to skvělý, podvozek a brzdy samozřejmě výborný, a je jedno jestli je silnice hladká nebo ne. Akorát s dálnicí a rovinkama se nekamarádí.
ty jo tu bych hrozně chtěl a podle toho co píšeš,tak by to byla motorka přímo pro mě,pohodlnost a cestovní schopnosti bych od ní fakt nečekal...neříkal ten dotyčný kolik si to vezme?
FiZzeR>illMedvědGuzzin>assassin>GRASSEL>assassin> proč si jí dal vůbec pryč???
penize. a zacla bejt ta doba ze kdyz nemel kazdej aktualni R1, gsxr apod tak byl houby zavodnik... gsxr k1 by za dva roky byla stroj po kterym nestekne pes... TL je kultovka furt ikdyz je GSXR ve vsem 100x lepsi...
a hlavně odborníků na gsxr je šest půlek, zatímco assassin a jeho TeLe je unikát
šplh, šplh...
no jo no, má prostě super dílnu no :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi RSV starým a novým modelem?
assassin>GRASSEL>assassin> a tobe to muze bejt taky sumak pac to stejne za chvili zase rozmlatis na atomy...
jj, no to snad nebylo nutný ne?!
crash na RSVčku byl na silnici můj první pád.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |