paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jake motorce byste dali prednost a proc?
 
29.5.2007 v 16:06
jednovalec x dvouvalec

honda x bmw

podobna cena, podobne moto....

chtel bych neco na normalni jezdeni, pres leto nechat auto v garazi a co nejvice jezdit na motorce....
kazdy tyden prachatice - praha ( 150 km)
jezdeni po praze
jezdeni na sumave i po horsich cestach
na podzim se chystam na vylet do maroka, dalsi roky asi neco podobneho.
na tohle vsechno mam asi 100tis. :)
do nejuzsiho vyberu se dostal TA a dakarka....
kazda rada dobra.. diky......

Jake motorce byste dali prednost a proc?

29.5.2007 v 16:28 | Nahoru | #1
nebojte se i napsat proc............

1 reakcí na tento příspěvek Jake motorce byste dali prednost a proc?

29.5.2007 v 16:45 | Nahoru | #2
Na spis na cesty nebo spis do terenu?

(reakce na) Jake motorce byste dali prednost a proc?

29.5.2007 v 16:48 | Nahoru | #3
No06>spis cestovani... i mesto....
ale jde mi hlavne o kvalitu zpracovani, cenu nahradnich dilu a doplnku... proste co da vic muziky za stejne penez :)

Jake motorce byste dali prednost a proc?

29.5.2007 v 16:52 | Nahoru | #4
Na cesty bych bral dvouvalec. Ale ten transalp se mi zda takovy nemastny neslany.Nevim. Kvalitni jsou obe.Toho bych se nebal. Ono se to obecne s tou kvalitou moc hroti podle mne. Ja mel itala japonce ruznych znacek a nikdy zadny velky problem (klep klep).Jde o to jak se o to staras nebo jak se to staral nekdo pred tebou.

1 reakcí na tento příspěvek Jake motorce byste dali prednost a proc?

29.5.2007 v 16:55 | Nahoru | #5
Ja bych do vyberu jeste mozna pridal DL 650, ale zalezi jestli by se ti libila nebo ne.
http://www.autorevu...r=1&article=9628 je pekne srovnani s Transalpem.

(reakce na) Jake motorce byste dali prednost a proc?

29.5.2007 v 17:07 | Nahoru | #6
jirin.sv>jeste doplnim - ojeta v cene tak do 120 tis..... tam uz se strom nevejde, ale jinak super motorka...

1 reakcí na tento příspěvek Jake motorce byste dali prednost a proc?

29.5.2007 v 17:56 | Nahoru | #7
Bavorák je víc do terénu - jednoválec, zvedlý blatník apod. Ale myslím, že lidi, co s ním hltaj kilometry, si nestěžují...

Transalp je velmi univerzální motorka - na cesty dostatečně pohodlná, v nepříliš náročném terénu se neztratí...

No, a pak by tu ještě byla Aprilia Pegaso - nejdřív se dělala pouze ve verzi "funduro", tj. spíš na cestu, teď dělají i verzi "Trail", která by měla být víc do terénu (osobní zkušenost ale nemám) -to ale zatím do těch 120 litrů taky asi neseženeš. To klasické Pegaso se dá naopak pořídit ještě levněji - podívej na Tipmoto.
Ročník 2003 třeba za 95 000. Určitě tady najdeš lidi, kteří ti k téhle motorce řeknou víc...

(reakce na) Jake motorce byste dali prednost a proc?

29.5.2007 v 21:34 | Nahoru | #8
Repulsion>pegaso uz jsem zavrhl...
ale diky za info....

Jake motorce byste dali prednost a proc?

29.5.2007 v 21:56 | Nahoru | #9
Bral bych spis to BMW. Vyrazne uspornejsi motor, nepojede o nic min a je moznost ho ziskat s ABS (ale pak se asi nevejde do limitu). U Bava by bych trochu vahal ohledne nahradnich dilu - prece jen Hondu ma kazdej Tonda a prodejna Honda je v Praze a okoli minimalne 5x a dily mas do dvou dnu.

1 reakcí na tento příspěvek Jake motorce byste dali prednost a proc?

29.5.2007 v 21:58 | Nahoru | #10
Nemam zadny prinosny nazor, jen ty jsi z Prachatic?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake motorce byste dali prednost a proc?

29.5.2007 v 21:59 | Nahoru | #11
fallen.ang3l>jsem... ty taky?

(reakce na) Jake motorce byste dali prednost a proc?

29.5.2007 v 21:59 | Nahoru | #12
fallen.angl>aha... uz to vidim...

Jake motorce byste dali prednost a proc?

29.5.2007 v 22:47 | Nahoru | #13
Tak ja bych osobně volil transalpa už jen kvůli dvoum válcům. Na jednoválcovým enduru(Cagiva canyon 600...samozrejme ze BMW bude o necem trochu jinym) jsem najezdil dost a vážně to nebylo ono...V-stroma ma ted muj otec a je spokojen a ve srovnani s cagivou je to nesrovnatelny...taky jsem na nem neco najel a je to vazne neco jinyho nez jednovalec. Jak uz ale bylo receno s jednovalcem se lip jezdi v terenu ale lehkej teren nebo spatny cesty kterych je u nas az moc snasi V-strom taky dobre...mimochodem letos stejne jako loni vyhral Stromek test motocyklu Alpen masters kde jeho konkurenti nebyli jen endura a cestaky ale ve vyberu bylo v podstate od supersportu pres nahace az ke cestakum....Ovsem se musim ale taky omluvit ze jsem se rozvedl o V-stromu ale jen jsem chtel doporucit neco s cim mam uz nejakou zkusenost a vim ze je to *yes* ....ale at se vratim k tematu tak ja uz bych jednovalec nechtel sam mam ted SV a s 2V maximalni spokojenost....jinak samozrejme pokud zacinas tak je treba myslet na to ze je potreba koupit i obleceni a zakladni vybavu, coz v tom nejlevnejsim pripade pro jednoho cloveka je cca 15000Kc....u motorky ja davam radsi prednost novejsim strojum max. 2 roky starym....jelikoz cim starsi stroj tim pravdepodobnost vice km (to co je na tacho nemusi byt vzdy pravda) a stim spojene vyssi naklady na pripadne vymeny opotrebovanych casti....proto si clovek musi tohle vsechno rozmyslet a uvedomit a pocitat stim ze starsi motorka bude sice napr. o 20000 levnejsi ale do ND muze vrazit stejnych 20000 a je na stejne castce.....samozrejme zase jsem odbocil od tematu a neni to vzdy pravidlo co jsem napsal...jen teda jeste nez skoncim, tak muj znamej ma transalpa je velice spokojenej lita snim po lese i s manzelkou v tandemu a nestezuje si ba naopak.....

Jake motorce byste dali prednost a proc?

29.5.2007 v 23:06 | Nahoru | #14
Afrika....Transalp sa mi nepaci, BMW tiez nie a Afriku uz mame v garazi... ;) *yes* *yes*

(reakce na) Jake motorce byste dali prednost a proc?

29.5.2007 v 23:20 | Nahoru | #15
mr.vit> pokud planujes vice jezdit po silnicich a treba i "trochu" rychleji (=130-140) tak je to volba pro transalpa... dvouvalec je preci jen vic kultivovanejsi.

Pokud si chces uzit vic terenu a po silnici treba jen tech 110-120 bez pocitu ze "trapis" motor tak jdi do dakarka.

Jake motorce byste dali prednost a proc?

29.5.2007 v 23:21 | Nahoru | #16
když pojede zprava nebo po hlavní tak asi každý
ale jinak asi ne-e

Jake motorce byste dali prednost a proc?

30.5.2007 v 09:22 | Nahoru | #17
já jsem se na transalpu krátce svezl - cca 100km a postupně jsem mu sice přicházel na chuť ale dost mi chyběl výkon, základní plexi je zoufale nízký a měl jsem pocit, že se tomu po překročení 100km/h už moc nechce. taťka teď taky vybírá nějakou moto. jezdí spíš po silnici ale chce zajet i někam pod les, když ze silnice nejsou dost dobrý panorámata. kouká krom transalpa i na v-stroma, pegaso, varadero, caponord...

1 reakcí na tento příspěvek Jake motorce byste dali prednost a proc?

30.5.2007 v 10:12 | Nahoru | #18
Karf: ano, plexi je třeba vyměnit, pokud chce člověk trošku víc lítat po silnici. Ale nezdá se mi, že by byl alpík nad 100 nějak líný - 140 je tam za chvilku.
Pokud jde o litry, tak je třeba vzít v úvahu, že Varadero a Caponord už jsou dost těžké mašiny. S tím se v lese moc nevyblbneš a třeba ani do města to není to pravé ořechové. Jsou to prostě motorky na delší štreky. Jedině litrový V-Strom se mi jeví jako taková ještě docela univerzální motorka.

(reakce na) Jake motorce byste dali prednost a proc?

30.5.2007 v 18:43 | Nahoru | #19
Repulsion> litrovej Vstorm je opravdu jen na silnicic.. do terenu je spis uz ten varan....

Bohuzel posledni ENDURO od japoncu do terenu i na cesty je/byla asi afrika...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist