Jedná se o tento motocykl
tak začínáme:
1. Potřeboval bych vědět jak přesně vypadala lidová a jak odpružená verze?
Odp: Najdete to zde
2. Pokud existuje na tento motocykl nějaký manuál a nebo servizní knížka, tak šup sem s ní
Odp: Najdete ho tady
3. Rozhodl jsem se že začnu motorem, rozeberu ho, zkontroluju kliku a taky jestli to bude chtít výbrus, vyměním ložiska a gufera Mám dotaz ohledně toho jak vyčisti motor a pořádně ho nablejskat?
Odp: Po množství rad jsem se rozhodl že to odrhnu smirkový papírem o hrubosti 120 a pak 400 a nakonec si to nechám vyleštit u kámoše hadrovým kotoučem
4. A pak mám ještě trošku zohybané žebra na hlavě a tak je zkusím trochu srovnat ale jedno je lehce prasklý, dá se to nějak přivařit?
Odp: Zkusím ty hliníkový žebra narovnat, snad to neulomím, přinejhorším se to dá přivařit
5. Scháním někoho z Příbramska a nebo Benešovska kdo by mi opískoval válec?
odp: Vyřešeno přes jednoho kámoše
6. Čím vyleštit hlíníkový části?
Odp: Koupil jsem si sadu do vrtačky naleštění
Aktuální dotaz:
7. Potřebuju nějak ošetřit opískovanej válec aby mi znova neoreznul? Slyšel jsem buď o tom že se to natře vypalovací barvou a nebo o nějakých sprejích?
Věškerá fotodokumentace tady
Naposledy editováno 16.11.2009 08:56:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 150 C renovace- potřebuju rady, tipy, postřehy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 150 C renovace- potřebuju rady, tipy, postřehy
lewisss>Pošli číslo mototru a mrknem se co je to zač a jaký přesně rok a přibližně co na tom má všechno být.
kde najdu číslo motoru?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 150 C renovace- potřebuju rady, tipy, postřehy
kasmar>Fananek-Jarda> čau, dej sem, pls pár fotek, přemýšlím o tom. Už jsi osazoval ložiska? Nebyly po chem. leštění ty otvory v karterech o fous větší?
jo to mě taky zajímá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 150 C renovace- potřebuju rady, tipy, postřehy
PosMiros>lewisss>Pošli číslo mototru a mrknem se co je to zač a jaký přesně rok a přibližně co na tom má všechno být.
kde najdu číslo motoru?
u táhla sytiče..bohužel tu teď nemám fotku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 150 C renovace- potřebuju rady, tipy, postřehy
kasmar>PosMiros>lewisss>Pošli číslo mototru a mrknem se co je to zač a jaký přesně rok a přibližně co na tom má všechno být.
kde najdu číslo motoru?
u táhla sytiče..bohužel tu teď nemám fotku.
ty voe a to je kde?
2. Stačí zadat do googlu a hledat, ale myslím, že spíše seženeš katalog ND
3. Ulomené žebro na hlavě se přivařit určitě dá - musíš sehnat nějakého svářeče, který se tím zabývá (jedná se o metodu TIG (Tungsten Inert Gas) jinak taky WIG (Wolfram Inert Gas) s použitím argonu jako inertního plynu)
A kdyby se ti někda stalo, že se ti ulomí žebro na litinovém válci - to se dá také přivařit, stačí na to pouhá trafosvářečka na rutilové elektrody - vyzkoušeno
K té rozborce motoru - dej si pozor při demontáži spojkového koše, na jawe 150/352 mezitypu (má úplně stejný motor jako 150 C) se mi s bráchou podařilo jej poškodit - aby se dala povolit matka na spojkovém koši, zapřeli jsme šroubovák do karteru a do prostoru na spojkovém koši, kde jsou uchycené plechy spojky - jenže když jsem zabral, tak se na spojkovém koši vylomil kus, za které ty plechy zabírájí - mladická nezkušenost - museli jsme sehnat celý nový spojkový koš...
Kartery a dekly bych před samotným leštěním nejdříve přebrousil jemným smirkem (200, 300, klidně i menší hrubosti), abych odstranil povrchové nerovnosti, pak bych je teprve leštil...
Kdyby si bydlel o něco blíže, doporučil bych ti svého kamaráda. Ten se renovacemi jaw, čezet zabývá na profesionální úrovni.
lewisss>PosMiros> Já tě zabim.čoveče snad na karteru myslím na levé straně vedle krytu karbce
tak tam sem nic nenašel zítra to celý očistím a to číslo snad někde vyleze
jediný číslo který sem našel tak je 116 který je vyražený zespodu na obou karterech
Naposledy editováno 14.07.2009 21:47:56
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 150 C renovace- potřebuju rady, tipy, postřehy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 150 C renovace- potřebuju rady, tipy, postřehy
lewisss>No to vidím spíš jako čísla karterů a to že oba patří k sobě.ale číslo tam ani být nemusí,může to mít jako náhradní díl a ty nejsou číslované.tyjo tuším že jeden motor bez čísla se mi tady taky válí.možna koukni na číslo rámu ale jestli podlé té nakopávačky je to motor z roku 50 tak rám jestli patří k motoru tak číslo mít nebude protože rámy se začaly číslovat až v roce 51.
no nemám na motorce štítek takže číslo netuším
jinak pokud to dobře chápu tak by měl mít motor číslo a rám už by ho mít nemusel?
Naposledy editováno 14.07.2009 21:35:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 150 C renovace- potřebuju rady, tipy, postřehy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 150 C renovace- potřebuju rady, tipy, postřehy
jak se to dá dostat na veteránský papíry?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 150 C renovace- potřebuju rady, tipy, postřehy
lewisss>PosMiros> no základem je že musíš být členem nějakého toho klubu a splnovat nějaké podmínky.každý klub to má jinak.no a ta motorka prostě musí nějak vypadat.aby prošla jejich kritériama.ale říkam,každej klub to má jinak.někomu orezla motorky nevadí druhým zas jo a máš smůlu.většinou platíš nějakej členskej příspěvek a pravidelně musíš z mašinou na prohlídky nebo jak to říct.
Aha tak to zatím řešit nebudu, na to je ještě spousta času
Takže za 1. Dělala se i verze s pevným zadkem
za druhé : Motomagazin
za třetí zkus arvu, pokud by jsi chtěl super lesk, tak existuje chemické leštění. Litinové žebro jde přivařit, stačí vědět jakým způsobem. A o hlíně se nebavim, tu vaří všude..
tak je tam číslo 210-01-01-002 pod tím je znak ČZ a pod tím je číslo 61299 a pod tím je ještě číslo 4
tak to sem zvědavej co z toho kdo zjistíte
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 150 C renovace- potřebuju rady, tipy, postřehy
Moje zetka byla poskládána z dílů, tzn. číslo motoru v tomhle tvaru (3/7-239), na rámu nebyl štítek (ani díry pro něj), pouze na výstuze rámu u pravé stupačky řidiče je vyraženo 1957, což by měl být rok výroby rámu...
Naposledy editováno 15.07.2009 12:28:36
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 150 C renovace- potřebuju rady, tipy, postřehy
a jak tu již padlo, linkování nebrat v potaz - furt se to měnilo. jediný, co mi bylo potvrzeno odborníky - prý žádná z céček neměla linky na kaslíkách jako jawky, nechápu proč je tam všichni dělají asi jako že čím víc proužků, tím víc adidas
kasmar>Zjistíme z toho to, že to dlouhý rozhodně není číslo motoru Bylo to vyražený, nebo to byl nálitek? Předpokládám nálitek. Například já ho mam takhle: [img]
Moje zetka byla poskládána z dílů, tzn. číslo motoru v tomhle tvaru (3/7-239), na rámu nebyl štítek (ani díry pro něj), pouze na výstuze rámu u pravé stupačky řidiče je vyraženo 1957, což by měl být rok výroby rámu...
je to nálitek... tam jak to máš tak nic vyraženýho nemám
FiZzeR>hehe, to je zajímavý, já mám číslo přesně na druhý straně
a jak tu již padlo, linkování nebrat v potaz - furt se to měnilo. jediný, co mi bylo potvrzeno odborníky - prý žádná z céček neměla linky na kaslíkách jako jawky, nechápu proč je tam všichni dělají asi jako že čím víc proužků, tím víc adidas
taky sem si toho všiml že všichni dělaj linky na kaslíkách a přitom tam být nemají
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 150 C renovace- potřebuju rady, tipy, postřehy
tak jsem se bál, že ten motor bude ve smrti... a ono vůbec. Po téměř šedesáti letech a více než 40k km, řádění na polňačkách a ježdění bez převodového oleje a ten motor je zevnitř jako novej!!! kolečka hladký, vnitřek válce bez škrábnutí, prostě naprosto nulové známky opotřebení (teda s výjimkou ojničního ložiska, kde je cítit malinká vůle a primárního řetězu, kterej má asi 30mm průvěs ).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 150 C renovace- potřebuju rady, tipy, postřehy
FiZzeR>ještě dodám takovou perličku - před týdnem jsem tento motor půlil, neboť ji měl půjčenou bratránek a ulomil řadičku a zničil ten tisícihran (ten na nakopávačku už byl mrtvej předtím, díkybohu (dědovi) jsem měl oba hřídele náhradní). Zjistil jsem, že ten vůl jezdil půl roku bez oleje v převodovce a pak to nemá blbě řadit
tak jsem se bál, že ten motor bude ve smrti... a ono vůbec. Po téměř šedesáti letech a více než 40k km, řádění na polňačkách a ježdění bez převodového oleje a ten motor je zevnitř jako novej!!! kolečka hladký, vnitřek válce bez škrábnutí, prostě naprosto nulové známky opotřebení (teda s výjimkou ojničního ložiska, kde je cítit malinká vůle a primárního řetězu, kterej má asi 30mm průvěs ).
já budu půlit asi dneska to sem na to zvědavej asi budu potřebovat výbrus bo je znát ve válci hranka.... ale doufám že vevnitř to bude OK nejdřív se mi ale bude muset povézt povolit zbývající dva šrouby co drží levej boční kryt motoru je jich tam celekm 6, dva šli povolit v pohodě, další dva sem povolil po tom co sem to řádně poklepal ale ty dva sviňáci furt drží a nechce se jim ven
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 150 C renovace- potřebuju rady, tipy, postřehy
Naposledy editováno 15.07.2009 13:34:47
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 150 C renovace- potřebuju rady, tipy, postřehy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 150 C zapalování ČZ 150 | spacil-petr | 9 | 17.10.2024 v 15:19 FiffiQ |
jaký palivový filtr Babetta 210, Jawa 350/354 Kývačka, ČZ 150, Čína Pitb... | pitbikeros | 11 | 23.7.2024 v 09:00 Dr.fík |
Číslo na rámu ČZ 150 | Gran | 2 | 6.6.2024 v 07:00 Gran |
ČZ 150C - ojnice ČZ 150 | ajfi | 19 | 4.10.2023 v 14:00 Drakl |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |