No takže nejdříve to Corsaro, zdá se mi ze všech nejlepší, jak výkonově, tak vzhledově, je to prestižní věc, a brutalita, ovšem nevím jestly je to spolehlivej stroj, moc jich není, a těžko se zjištuje, jak je na tom, jedno jsem tady u nás sice potkal (jednou jel z Varů do Sokolova, podruhé v Aši, má bílou barvu a černej rám i motor, vyskytuje se společně s rejží) ale ještě se mi s ním nepodařilo promluvit, takže kdo má s tímto strojem nějaké zkušenosti, budu rád za vše...
Za další tu máme Buell XB12S, měl jsem již tu čest, a je to něco úžasného, motor je prej fakt kladivo a celkově se údajně skvěle ovládá, navíc slyším všude jen chválu na jeho spolehlivost a levný provoz, zvuk a design výborný také, a navíc má hodně nízko položený krouťák i výkon, což by bylo velké plus, ovšem těch 100 koní, to je otázka, bude mi to už opravdu stačit?
No a teď můj největší adept, a to jest Ducati 916, případně 996 kdybych sehnal za lepší cenu, chtěl jsem sice legengu, ale holt bych na tu 996 dal nálepku 916 a bylo by , je to super mašina, má dokonalej design, zvuk, výkon, maximálku, aerodynamiku, prostě všechno co potřebuju, sice je mi jasné že to nebude žádné peklo, ale já nejsem žádný závodník, a ten výkon by mi asi stačil, stejně jezdím hlavně s Chopperákama a Monsterákama, takže to chci jen na pohodu, ale je to Ducati že, takže už to vidím kolik toho budu zase kupovat, všechno stejné jako u mého M600, akorát dražší a mění se to častěji, a navíc s tím budu muset určitě i do servisu kvůly ventilům, plus ještě suchá spojka, no bude to asi drahý provoz, ale otázkou je, stálo by to vážně zato???
No a nakonec ty Monstery, je pravda že když jedu na M600, je to jako by mi byl ušitý na míru, je nádhernej, má dokonalej zvuk, skvělé jízdní vlastnosti, a hned mi padnul do ruky, ideální stroj, a navíc mám na něm ten skutečný "retro" pocit, asi bych na něm vydržel jezdit už napořád, ale těch 55 koní na takové motorce, to je trest, a je to fakt škoda, takže poslední dobou mě víc baví se na něj jen dívat, leštit ho a podobně, než na něm jezdit, napadlo mě že takové S2R či S4R by bylo asi úplně dokonalé, ale zase S4R mít nemůžu, protože Monster mých snů je jedině vzducháč a dvouventil, a S2R to sice splňuje, ale zase ty výfuky na jedné straně a jednoramenná kyvka, to fakt né, takže jedině ten Monster 1000 (devítka taky ne, bo by to bylo z bláta do louže), ale ty jsou drahé, a Monstera už jsem měl, takže by to asi chtělo zase něco jiného...
Takže zajímají mě vaše názory na věc, co by jste si pořídily vy, a proč, co je podle vás nejlepší, a nejvhodnější přímo pro mě, v čem jsou nevýhody těchto strojů, a co je na nich jedinečné a v čem jsou zase nejlepší? Obvykle mám sice svůj názor, a nikdo mi ho nevymluví, a nepotřebuju se nikoho na nic ptát, a na výběr motorky už vůbec ne, ale jedná se zde už o poměrně velkou investici, a tak bych nerad udělal chybu, lepší se zeptat než pak litovat, zatím bych to viděl na tu 916, ale kdo ví, třeba mi to někdo ještě vymluví, takže, jen do toho...
Ps: litrak se ti libi vic jak S2R? no ono zas ty laufy na kazdy strane.... je to pekne, oproti tomu letmo ulozeny koleso.... to by bylo asi na anketu :)
Jo jinak s tím Monsterem, já neříkam že S2R není pěkné, naopak, je sakra pěkné, ale já spíš zastávam to klasické řešení, a kdybych si už měl vybrat mezi těma dvěma, protože takhle by to nakonec určo dopadlo, bral bych klasiku Monstera 1000, nebo lépe řečeno, bral bych takového Monstera, kterej by vypadal co nejvíc jako můj M600...
Být tebou tak se držím vzducháčů, už jen proto, že je méně náročný servis.
Moto Morini úplně vynácháme, protože kamarád o koupi přemýšlel a dva dealeři prodávali předváděčky s vyměněným motorem Prý nějaký konstrukční problém!
Buella jsem vždycky chtěl, ale bohužel mě nepřesvědčilo zpracování motorky, poslední který vypadá rozumně je Cyclone
Mě se velmi líbilo ježdění na GT 1000 a Sport. Pokud ale nechceš retro, tak pak bych koupil Monster 1000, který je oproti 900 velkým krokem kupředu (i když znám kus, kde ještě v záruce byl vyměněn celý motor )
Morb...> Neboj se vědět dám , sem a do profilu jí pak hned dám jako první...
1 reakcí na tento příspěvek Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???
To už je dokonalé z výroby! Jinak chcu se zeptat, jak je to s těma laďákama na 916 / 996, stačí si tam jen sehnat a přehodit tlumiče, nebo se tam musí něco dělat i s řídící jednotkou nebo tak? A můžu na to narvat jakékoliv laďáky, nebo jsou na to nějaké spešl? U Ducati totiž dělá zvuk hodně, a kdyby to znělo třeba jako kámošovo M750, tak by to prostě nebylo ono, Ducati musí dunět...
No samozřejmě, že tam můžes naprasit nějaké koncovky výfuku, bušit to bude solidně, otázkou je jak to pojede....proto je vždy dobré koupit výfuky vhodné na dané moto a vše doladit na brzdě
2 reakcí na tento příspěvek Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???
Jinak někdo někde psal že u těchto strojů to pak z laďákem nedrží volnoběh nebo tak něco, tak se chci zeptat, abych pak nebyl v ryti, že to nejede, nebo se na tom něco neposškodilo, protože u karbců je to jedno, o výkon mi nejde, a 5 koní sem či tam mě na tom stejně už nevytrhne...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???
Stev>DMC.motobiker> mně se zdá že olejovej koktejl cos tu snad někde psal že dáváš, a vůbec trochu humpoláckej přístup k servisu asi nebude pro 916 to pravý, ale třeba pochybuju zbytečně.
To je důvod proč jsem psal, že vzducháče nejsou tak náročné A mimochodem pokud jsi na 916 ještě nejel, tak to udělej co nejdříve. Z mého pohledu je nepohodlná (to se od ní také nečeká) a zatraceně rychlá (až zbytečně moc na ten tankodrom v mém okolí).
A je tam hodně ventilů......
Naposledy editováno 16.07.2009 15:45:32
Stev>DMC.motobiker> mně se zdá že olejovej koktejl cos tu snad někde psal že dáváš, a vůbec trochu humpoláckej přístup k servisu asi nebude pro 916 to pravý, ale třeba pochybuju zbytečně.
Když to řekneš takhle, tak to zní divně , říkejme tomu spíš závodní směs...
1 reakcí na tento příspěvek Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???
Jinak předchozí majitel uměl asi využít její potenciál, pneu jsou uprostřed jako nové, ale na krajích už zmizel vzorek, a pneu jsou tam trochu spečený, a prej že "keine rennen" , no ale jinak skoro TOP stav, je to Ferrari mezi motorkama, absolutní dokonalost!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???
DMC.motobiker>Tak to nakonec vyhrála Ducati 916 , včera jsem jí dovezl, opět jedna z prvních, dovoz německo, po velkém servisu, ventily, řemeny, seřízení snad všeho, nové náplně, skoro všechny spotřební věci vyměněné, servisovaná v Ducati, jsem druhej majitel, má ještě origoš laky, dal mi k tomu i celej novej zadek monoposto, a je to nádhera pánové, je mi na to skoro líto jezdit, prostě splněnej sen, a má to i hliníkový Termignoni, docela rachot, ale nejspíš to bude série, ještě si to musím zjistit, akorát musím ještě pořešit spojku, koš je docela vymlácenej a jak je otevřená mřížkováním, tak je to až moc rachot, no ale jinak lahoda, do 3 tisíc to je pohodička a ten zvuk to je luxus, a motor ani neprojevuje náznaky podtáčení, mezi 4 - 6 ti tisíci to jede už lehce sportovně, no a už líp jak Monster 750, a od 7mi to začíná už docela jet, ale tam jsem ještě pořádně nebyl, zatím jsem to tahal jen po městě, takže na pohodu, oproti Monsteru 600 to ale naštěstí není až takový rozdíl, dá se to, jen ta poloha řidiče, zlatá R1, to je proti tomu ještě cesťák, ale na tej 916 je už ta poloha poměrně vostrá, ale to jde asi jen o zvyk, jinak paráda, ještě tomu musím před STK vychitat pár much a bude. Přerušovač blinkrů nějak blbne, zapnu ho a začně to blikat až za 5 vteřin, a včera se mi stal už první unfall, chtěl jsem kámošovy předvést jak to zrychluje, a ulítla mi SPZka... No stane se...
Jinak předchozí majitel uměl asi využít její potenciál, pneu jsou uprostřed jako nové, ale na krajích už zmizel vzorek, a pneu jsou tam trochu spečený, a prej že "keine rennen" , no ale jinak skoro TOP stav, je to Ferrari mezi motorkama, absolutní dokonalost!
Fotky sem at mohu slintat
1 reakcí na tento příspěvek Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???
Naposledy editováno 23.08.2009 20:14:40
1 reakcí na tento příspěvek Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???
No a teď jsem prodal Kocoura a vybírám nového Supersporta.... Mám jasno, Japonce už nechci... takže mí favorité... Daytona 675 nebo Sprint 1050 (tu jsem ale zavrhl po 7000km na Ukrajině na Monsteru - zjistil jsem že motorku na cestování už mám a budu brát motorku jen na blbnutí).. pak Ducati 999 (jenže to bych zase neměl dvě motorky zase až tak odlišné, prostě by to byl zjednodušeně řečeno silnější a okapotovaný Monster - vlastně bych do toho šel jen kvůli designu).... BMW F800 se mi líbilo, technicky je to diamant, ale pravý blinkr na pravém řídítku bych asi nezkousl.... no a kamarád mě navnadil na MV Agusta F4 750 a zamiloval jsem se.... sice čtyřvál, ale tím tuplem splňující vše.... motorka ve všech stránkách jiná, než M900, navíc designově a pocitově absolutní kult (tak jak je Ducati bráno jako Ferrari na dvou kolech, tohle je Bugatti).... pravda, ve špíglech vidím jen sám sebe ale tohle neřeším.... Víceméně jsem vybíral mezi tou MVA a Daytonou 675, jenže v Motocentru OL stojí právě ty dvě vedle sebe a Daytona při vší úctě vypadá vedle MVA jako hodně chudý příbuzný... takže v týdnu jedu pro dalšího Itala..... a myslím si, že budu mít celkem libový pár
Naposledy editováno 30.08.2009 13:23:55
Souhlasím.250km/h není nic moc ale dá se na to zvyknout
vfjr> Jo no tak trochu fórek taky ne? Jinak ale těch 250 se mi tak nějak splnilo, a možná i trošku víc , takže si opravdu nemůžu stěžovat , ale máš pravdu, 250 nic moc , je to pořád zívačka , ale jak píšeš zvyknou se na to dá , a hlavně už nebrzdím provoz jako s Monsterem, víš jak horko těžko to jelo 160, motorky mě předjížděly, auta mě předjížděly, skůtry mě předjížděly, cyklisti mě předjížděly, chodci kolem mě procházely, hrůza no...
sors>Vodnííík! ...dej si dozadu malinko větší rozetu, já jsem dal místo origo 43T novou Supersprox 45T...a největší krouťák tam pálí už od 4500ot do 6000ot (v originálu přicházel v 7500)
Takle to fakt nefunguje...
1 reakcí na tento příspěvek Tak jakou? Moto Morini, Ducati nebo Buell???
Jinak zde pro příklad 998 s větší rozetou, akcelerace z 0 na cca. 230 / 240 Km/h, maximálka někde jinde, ale je to tam hóóódně rychle... Taky jsem pouvažoval že bych na 916 dal pak časem větší rozetu, i když to zrychlení i maximálka mi vyhovujou, tak se na to asi vyšašlu...
http://www.youtube.com/watch?v=6oRiUEkx5H4
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm Ducati Monster 1000 | Hynda | 28 | 5.9.2024 v 21:28 Hynda |
spojková lamela - Quiet mod Ducati Monster 1000 | Hynda | 3 | 10.8.2024 v 07:05 dewwil |
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 | Racer21 | 2 | 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1 |
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Staré legendy Ducati 916 | ruinin | 24 | 22.2.2023 v 09:18 CB600 |