Naposledy editováno 28.07.2009 20:44:28
1 reakcí na tento příspěvek Vidlice showa
1 reakcí na tento příspěvek Vidlice showa
2 reakcí na tento příspěvek Vidlice showa
1 reakcí na tento příspěvek Vidlice showa
Dávat silnější pružiny na gufera není řešení, navíc pak vidle chodí hůř
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidlice showa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidlice showa
Na fotkách nic nepoznáme, to se musí přímo okem nebo i lupou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidlice showa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidlice showa
Tak na to vlítni textilním kotoučem a vhodnou pastou, dokud se to nebude lesknout jak zrcadlo.. jestli tam nejsou nějaký větší nerovnosti tak to pak musí držet
1 reakcí na tento příspěvek Vidlice showa
1 reakcí na tento příspěvek Vidlice showa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidlice showa
1 reakcí na tento příspěvek Vidlice showa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidlice showa
Tak jsme se s kámošem dívali na ty tlumiče a žádný molitánek tam není.Nějaký chlápek mu říkal,že když se mění olej v tlumičích, tak na té trubce je nějaké místo,které je zúžené a za to místo se trubka nesmí povytáhnout.Jinak to bude pořád rosit.No nevím, co je na tom pravdy.
Edit: čárka
Naposledy editováno 30.07.2009 19:47:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidlice showa
Raffaello>Vespa>
Tak jsme se s kámošem dívali na ty tlumiče a žádný molitánek tam není.Nějaký chlápek mu říkal,že když se mění olej v tlumičích, tak na té trubce je nějaké místo,které je zúžené a za to místo se trubka nesmí povytáhnout.Jinak to bude pořád rosit.No nevím, co je na tom pravdy.
Edit: čárk
na trubce je zůžené místo kam se zacvakne futro. tu trubku při výměně gufer vytahuješ celou ven - ten chlap mluvil o něčem jiném - při nasazování gufera se přes to zúžení dává chránítko - klidně amerika nebo igelit) aby sis na přechodech nestrhnul na guferu hranku. O ničem jiném to není. A hranu by ti strhla při výměně jenom lama....
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidlice showa
Johnyx91>to je ale když sem viděl a mamontoval tu vidlici tak jsou na tom podélný šmouhy(šediví než chrom) takže to asi moc vyleštit nepujde nej lepší dat na tvrdo chrom nebo nitridaci newíte na kolik to může vyjít ?
Znovu opakuju, vrtačku nebo flexku, do ní textilní kotouč a s pastou na chrom leštit. Je to tak na hodinu až dvě minimálně ale jestli není strženej chrom tak to musí jít. Já jsem takhle rozleštil vidle na dvou motorkách že vypadaly jak nový.
Ale už tě nebudu přesvědčovat, klidně to dělej tou složitější a dražší cestou.
Jsem zvědavej kdo ti ty trubky nachromuje
Naposledy editováno 30.07.2009 20:43:32