2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
s kopca to jelo 110 po rovině 100 víc ani ťuk... sem čekal trochu víc... ale každej kph je dobrej :D
ale budu potřebovat nový gumy... se mi hned i na trochu "blátové" polňačce zalepili, a už jsem jen klouzal ze strany na stranu :D... co byste doporučili za kompromis mezi silnici/terénem? do bahna nebude dobrá asi žádná guma co dobře drží na silnici, ale bylo by dobrý aby aspoň trochu držela... myslíte že E-07 by byla dobrá volba?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
btw. ty gumy jak pisete ty 07 by mohly bejt dobry ale kamos poridil tedka na Drko e 08 a jsou super drzi jak pribity ale jsou to hold silnice asi ji poridim taky, jo a jeste muzete mi nikdo vysvetit rozdil mezi O a X krouzkem na retezu? diky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
já s DRkem jezdím spíš mimo silnice, ptž mi připadá že do terénu je stavěný dobře :) a názor na pneumatiky mám trochu opačnej, zadek ustřeluje a předek drží v pohodě... ale to bude asi hodně tím, že v terénu jsou uplně jiný nároky na gumu, a i při stejným obutí vpředu a vzadu ustřeluje víc zadek...
silnicu moc porovnat nemůžu, tam se do extrémnějších náklonů a situací zatím nedostávám (ustřelilo mi to zatím jen jednou - v 80kph na hromádce písku po velkým deštu, které jsem si nevšiml... ale hned se to zase chytlo... :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
Ale pak jsem jel zpátky, a neviděl jsem pod trávou naházený haluze a kládky a pěkně jsem se po nich cca ve 30-40 km/h svezl... a teď mám trochu nakřivo řídítka :( :(
doufám že budou jen otočený řídítka, a že nebudou křivý šavle... (jak by se to dalo přeměřit? )
ale teď nevím jak to co nejpřesněji udělat, abych je měl zase rovně?...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
tedka se mi ale nezdá další věc (možná si jen vymýšlím, ale já už prostě takovej su, že na všem hledám chyby... ) při "túrování" na místě se mi kouří z výfuku, a taky někdy když jedu delší výjezd na jedničku... imho by to nemělo dělat, co vy na to? (ale ja říkám - hledám na všem chyby :P )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
a) budto to mas studeny - svetly kour ( treba kdyz jsem jezdil v zime, tak mi to delalo :lol: )
b) mas v prdeli pistni krouzky, ktery ti kloudne nesetrou olej z valce, kterej se pak pri zazehu splali - bilomodry kour (olej samozrejme, i kdyz propalenej valec sem uz taky videl, ale u motorky to nebylo :P )
c) divna smes - cerny kour
d) nebo mas proste 2takta :cool: - proste jenom kour :shy:
e) je to normalni a ty se jen o motorku moc staras a na vsem vidis chyby ;)
jinak fakt uz nevim, co dalsiho by to mohlo bejt, ale spis bych to videl na moznosti a,b,c :rolleyes:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
a když by žral, tak by to byly ty kroužky? nebo by by bylo potřeba celkově trochu spravit celej motor? a jak velké uzmutí oleje řekněme na 1000km by znamenalo že je jeho spotřeba vyšší?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
řetězy po netu nekupuju. Tak nemám problém si koupit přesně potřebnou délku a navíc neplatím žádné poštovné, balné a jiné "expediční náklady".
Jo, ČZ dělá v tomto rozměru řetěz nazývaný Professional a můžu ho jenom doporučit. *yes* Mají i levnější variantu Basic, ale dlouho nevydrží :( (asi jako 428 od DID)..