Na SRAM jsem slyšel hodně dobrýho, ale nakonec sme od nich nějak odešel... myslím, že nebyli kompatibilní bo tak něco... Author dneska už bych do "nohou" nechtěl. Co jsem měl, tak jsem vždy ohnul rám .
1 reakcí na tento příspěvek Jak si vybrat kolo ?
1 reakcí na tento příspěvek Jak si vybrat kolo ?
1 reakcí na tento příspěvek Jak si vybrat kolo ?
Tafi.>Ahoj. Jezdim Zavodne MTB a Avalanche 1.0 disk mám na doma. Můžu ho vřele doporučit. Pláště si vedou dobře i na mokrym asfaltu, akorád se ty origo hodně rychle sjíždím ale za ty prachy je to to nej. co seženeš. Lepší jak GT (značka) jsou už jen kola KTM. To co mám na závody ale stojí 320tis. takže ta
moh bych se zeptat na jakym kole zavodis? trosku se kolem toho pohybuju a za tyhle prachy si tezko dokazu neco predstavit...
reci ze lepsi jak GT uz jsou jen KTM je nesmysl... je X ruznejch disciplin a v kazdy kraluje jina znacka... GT neni nic zas tak extremniho... takovej spotrebak... a to doma mame dve celodpruzeny GTCka(idrive)
MartyR>Tafi: Řekl bych, že už Authory nejsou to co bývaly, to víš, seká se toho čím dál víc a kvalita klesá níž, je to vidět i u sad, třeba od Shimana, vyšší sady jsou sice levnější a tím dostupnější, ale místo kovu plast atd... , takže se vlastně posunují na úroveň nižších sad dřívějších let...
author mel nekdy slusny kolo?
MartyR>Jo SRAM má řazení 1:1 takže je přesnější a líp se šteluje, abys mohl použít házečku Shimano s řazením Sramm, musíš koupit verzi pro Shimano, myslím, že to je Centera. Dneska už se to moc na kolech nevidí, ještě tak nižší sady na těch levnějších... Svět biků ovládlo Shimano
v mem okoli jezdi temer vsichni razeni sram
Tafi.>Marty> Shimano celkově mě zklamalo jak mohlo. Už ani zatoupení není to co bývalo. Nevíš o nějaký aspoň stejně kvalitní alternativě? Joa a zaslechl jsem, že autor už má bejt snad i čínskej
razeni sram, kliky, brzdy atd vyrabi ve stejny nebo lepsi kvalite stovky firem..FSA,truvativ,hope,formula... to je na x stran...
treba kliky od shimana jsou podle me z nejfunkcnejsich...
myroon team orange za 6200E
tohle je nejdrazsi zavodni FULL:
score prestige
za 7300E .....
jestli mas kolo za 320 tis tak leda nejakej tovarni special pro teamove jezdce... myslis ze te najdu v tovarnim tymu KTM na strankach?
mohl bys mi napsat co mas teda za ram a vybaveni? obavam se ze ani v nejpremiovejsich znackach nejde poskladat komplet za tolik penez z bezne dostupnejch dilu...
1 reakcí na tento příspěvek Jak si vybrat kolo ?
mirďa-1>já mám GT Avalanche 2.0 jezdím jen tak víkendově cca 80-100 km na jízdu 50/50 terén/silnice,mám najeto asi 5000 km (mám ho teprve 1,5 roku ) a zatím jsem neměl jedinou poruchu,myslím že GTčka jsou dobrý kola a rozhodně doporučuju
no treba celopero gt idrive co jsem dal na fotce nahore ma jako asi vsechny idrivy od GT problemy s utesnenim cepu ... pokud jezdis zavody tzn jedes i ve "srackach" tak zacnou temer okamzite cepy praskat atd a je potreba rozborka, cisteni, namazani ... a da to dost prace... starsi Idrivy mely zase pruznou planzetu idrivu ktera praskala jak na bezicim pasu... takze proste reci jako "GT je nejlepsi znacka, na tech se nic nerozbiji" je nesmysl...
vicemene plati cim levnejsi kolo, tim min se sere a je potrebe mene servisovat... drahy kola maj servis drahej nebo drazsi jak motorky...
1 reakcí na tento příspěvek Jak si vybrat kolo ?
1 reakcí na tento příspěvek Jak si vybrat kolo ?
Tafi: Většina vellých výrobců si nechává vařit rámy na Taiwanu, co se na to pak flákne za značku, je jen otázkou pro ktyeerou fabriku se to dělá
Kolo za 320,- tis si skoro nedokážu ani představit, ale mám kamaráda, ten měl vyšperkovanýho sjezdovýho Mountain Cycle SA a to kolo mělo hodnotu přes 200 tis. No už to prodal, teď má čtyřkolku
1 reakcí na tento příspěvek Jak si vybrat kolo ?
Jó, to byly časy, bylo jedno jestli je zima nebo léto, jezdíval jsem denně. Dát si na potrénováníčko okruh Praha-Karlštejn na silničce ráno před prací (cca 70-80 kiláčků), pak ještě s kámošema po práci na horáku tak 90-100 km, no, člověk byl docela namakanej. A ještě jsem jezdil denně na kole do práce. Pak mne v zimě před 6-ti lety sejmulo auto (ne na kole), výsledek zlomenina levého bérce - 3 měsíce o berlích a nějak jsem z toho vypadl a přestalo mě to bavit (navíc jsem se rozváděl a stěhoval, takže nějak nebyla chuť). Teď si dám občas něco rekreačně, ale forma stojí za prd. Ujedu stovku a jsem vyšťavenej, jak kdybych dal maratón.
Tafi.>Assasin> Cross Country. Nic jinýho mi k srdci nepřirostlo. Obdivuju kluky, co delaj Downhill ale to je zabijácký. Jinak, osobně si myslím, že zrovna na XC je doopravdy nej KTM (beru to teda jako seriovy kola bez uprav). GT má zas sortiment do skoro všech disciplýn, a jsou to kole mezi špičkou. DEMA
koukni na cem jezdi elita... ty ramy budou v te tride temer stejne vsechny... ostatne na pevnym ramu co resit taky ... a komponenty bude mit spicka stejne (komplet v XTR apod)
btw porad je mi zahadou to kolo za 320tis.....
1 reakcí na tento příspěvek Jak si vybrat kolo ?
MartyR>Assasin: To máš jako s motorkama, někomu se tahle značka líbí někomu ne. Authory nebyly špatný kola, nemůžu posoudit jejich současné modely, páč se mi nedostaly do ruky, ale myslím, že to nadávání na Authora a jeho neoblíbenost jsou zbytečné (teď nemluvím zrovna o tobě), vzniklo to svého času hlavně
no svyho casu tady moc kol nebylo... autor byla takova lepsi supermarketova znacka, merida jako jejich "luxuxni" odnoz se brala jako hi-tech ....
proti ramum drahejch vyrobcu je to opravdu konfekce z taiwanu - 100 znacek ma stejnej ram s jinou samolepkou... ono teda dneska uz na vychode varej i premiovky jako cannondale...
kazdopadne asi autor nejde stavet na uroven firam ala santacruz,yeti,garyfischer,rockymountain,niner,litespeed,cannondale a dalsich... to je jako stavet hyundai getz proti bentley continental GT.....
ja pevny kola nesleduju vubec - ono co resit na pevnym ramu.. tam muzou dokola blbnout se treba dylkama a trema uhlama a par gramu sem a par gramu tam... a v celoodpruzenejch kolech byl author vzdycky tragickej...
1 reakcí na tento příspěvek Jak si vybrat kolo ?
Ale vážně, taky mne to trochu překvapuje, nevím kolik teď stojí osazení komplet sadou třeba XTR, ale dokážu si představit kolo tak kolem 200 tis... Hodnota mýho kola, po té, co jsem ho drobet upravil stoupla cca na 55-60 tis. Kámoši mívali celopéra tak kolem stovky... no a závodní speciály, když neberu sjezďáky, se pohybovaly cenou kolem 200 tis, ale v té době ještě nebyl moc rozšířený karbon...
MartyR>Assasin: Ad SRAM - a to je dobře, alespoň to nepřestanou vyrábět, příjde mi, když takhle koukám po bajkách, že už to lidi vozí minimálně...
jezdim neco cemu by se dalo mezi laiky rikat freeride nebo sjezd... a SRAMy vozi temer vsichni z tohodle smeru... shimana totiz v cepu prehazky kejvaj volne dopredu dozadu na peru a to na skocich neni to ono (mlati to o kyvku) ... jen elita na sjezdakah vozi XTR od shimana kvuli vaze...
ono prevazne kola co jsou videt na ulici jsou hypermarkety do deseti tis a tam je shimano s radama jako deore a alivio kvuli cene...
MartyR>assasin: Sakra, ten MYROON PRESTIGE je pěknej a ta váha... Ovšem cena , to kdybych chtěl tak musím prodat Transalpa
pevny kolo:) fuj... ja bych bez odpruzeni uz nejezdil... i to zavodni celoodpruzene je fakt jen na zavody:) ja bych pod 140-150mm zdvihu na zadni stavbe nesel:)
MartyR>assasin: třeba má pozlacené ráfky nebo nějakou jinou specialitu.
Ale vážně, taky mne to trochu překvapuje, nevím kolik teď stojí osazení komplet sadou třeba XTR, ale dokážu si představit kolo tak kolem 200 tis... Hodnota mýho kola, po té, co jsem ho drobet upravil stoupla cca na 55-60 tis. Kámo
ceny sly dolu, k 200tis jsou opravdu zavodni specialy a premiovky - kusova vyroba prestiznich znacek...
dneska spickovej sjezdak nemusi jit vyrazne pres 100tis...
treba tohle bracha postavil cca do 60ti tis... neni to zavodni sjezdak, ale DH uz se s tim da jezdit i na slusny urovni a na freeride vic nez slusny naradi...
1 reakcí na tento příspěvek Jak si vybrat kolo ?
Jinak s tebou souhlasím, že ty ostatní firmy, co jsi uvedl jsou někde jinde, i když některé ty značky vaří (nebo svého času vařily) rámy ve stejných fabrikách jako ten Author
V komponentech ten rozdíl nebude, ty jsou stejné, spíš např. o finesách v materiálech, systéméch odpružení u celopér, atd...
1 reakcí na tento příspěvek Jak si vybrat kolo ?
2 reakcí na tento příspěvek Jak si vybrat kolo ?
MartyR>assasin: Neřekl bych, že Merida byla lepší, byly srovnatelné (i když jako první tady přišla s magnesiovými rámy, ale ty měly také své mouchy), jinak Merida neměla s Authorem dřív nic společného (maximálně toho taiwance, co vařil rám), nevím, jak je to teď, fakt už tohle odvětví moc nesleduju.
Jinak
z tech co sem napsal donedavna nevaril na vychode asi nikdo (u GF si nejsem jistej, to neni moje parketa) jinak toho donedavna byla vetsina hand made in usa.... (nerikam ze to znamena ze lepsi nez tw, ale proste nekoupis stejne kolo jako je RM od jine znacky)
autor vs merida taky moc nevim, me vzdycky zajimali jen DH stroje takze znakcy ktere je neprodukuji vicemene nesleduju....