chtěl bych svý Kawě pořídit novej laděnej lauf. Na Kawadni jsem slyšel spousty šestek, který měly mnohem agresivnější sound než moje devítka a to mě trochu nakrklo :D Chtěl bych hlubokej nachrchlanej zvuk ;) Teď tam mám BOSe, ale není to úplně podle mých představ. Jedná se o rok 2002 - pozměněnej výfukovej systém, přenastavenej motor apod. oproti starším devítkám, takže to může znít jinak...(ale moc tomu nerozumím :D ) Můžete prosím poradit, co tam mám nacpat???
1 reakcí na tento příspěvek Co na Kawu ZX-9R ???
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na Kawu ZX-9R ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na Kawu ZX-9R ???
:lol: nene, žádnou ala GP racing trubku nechci.. pěkně oválnej či kulatej lauf, příp. i triovál..
Je ten Creptus fakt tak dobře udělanej, jak ho tu někde na foru pořád chválej? A seřizoval si pak něco po výměně výfuku (karbce a já nevím co ještě) nebo si to nechal tak jak to bylo - jen si nasadil jinou koncovku? Změnila se ti spotřeba? Tahá to v některých otáčkách líp (pocitově)?
1 reakcí na tento příspěvek Co na Kawu ZX-9R ???
OT: Když už vidím thread o kawě, žere vám to olej?? Mě teď na 200 kiláků střelby sežrala skoro půl litru, nevím co s tím a dovnitř se mi lízt moc nechce :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na Kawu ZX-9R ???
Myslel jsem, že jo, ale když jsem ho teď kontroloval a chtěl ho doplnit, zjistil sem že nic neubylo (možná pár kapek) - a to holka absolvovala v jeden den 100km do Brna, pak 4 jízdy za sebou na Kawadni a zas 100km zpátky - a to sme se fakt neloudali (na okruhu ani nemluvě).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na Kawu ZX-9R ???
1 reakcí na tento příspěvek Co na Kawu ZX-9R ???
Takze myslim ze budes mit daleko vice jak 50tis a nebo tva 9ka jezdila hodne na okruhu a to bude jeste horsi.Jinak dava jak jinak nez motul 10w 40ku 300vcko.
Kdyz ti to sezere na 200km 0.5L oleje tak to uz musi coudit z vejfuku jak stare yamahy 5v kdyz jim das.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na Kawu ZX-9R ???
Jinak kdyz to takto otevres (vyfuk) tak to chce k&n filtr + dynojet kit a doladit na brzde smes.
Bez tohoto to ma rozhozenej kroutat i smes a lip to jede s origos vyfukem.
Otestovano na kamosove ZX9R rv01
na Akrap bohužel nemám peníze, zatím ještě splácím motorku a tak si nemůžu dovolit finančně větší investice :/ zatím nejvíc se mi zamlouvá ten Leo Vince no :thmubup:
teď mám na Kawě velkej karbonovej oválnej BOS a filtr tam je origo (ale někde sem čet že zrovna u týhle Ninji 02 je K&Nko zbytečný, že prej se nic jinýho neděje), Dynojet asi ne-e :) a ani netuším jestli to někdo seřizoval.. na kolik to změření+seřízení na brzdě přijde??
mam zx9 99 a taky mám laděnou koncovku SLK www.slk.cz a zvuk je perfektni,dole ma hlubovy bas a nahore krasne rve ;) pokud ti jde jen o zvuk kup klidně tu levnejsi doporucoval bych i mig www.motosalon.cz
akrapovic zdaleka nema nejhezci zvuk,je to vykonova koncovka urcena pro dalsi ladeni vykonu a to hlavne v max otackach takze pro okruh,zavody.
s tim KN prave premyslim,ale jelikoz original filtr je pratelny a takrka s neomezenou zivotnosti znamena ze ho nemusim menit,tak nevim jestli dat 1700 za KN
dalsi... k otevrene koncovce vubec neni nutnost KN a dynojet jak tu nekdo psal. mam i original a jede to stejne zadne diry,nekdo si mozna mysli ze kdyz to vice rve tak to i vice jede,je to o pocitu :)
trubka by mela byt tak dlouha jak je delka tlumice- nejlepsi zvuk, ale s tim se da laborovat, ven z tlumice by trubka mela trcet max 5cm jinak se ti bude zdát opozdena reakce plynu a zvuku.
urcite to zkus a usetris za ladak, budes se citit jako na motoGP a na krizovatce si te vsimne kazdy i na volnobeh,
Já tak občas řádím s kámošema ale na delši cesty jezdime se spuntema v usich protoze to se fak neda. (ale fizlum nestavet, mohl bys pak z toho mit mozna problemy, protooze ono to je v tom vyfuku ta trubka videt a slyset je to uz z daleka)
nejlepsi je s tim jet v 5 rano do prace, to te tak nakopne ze si hned probuzeny *yes*
1 reakcí na tento příspěvek Co na Kawu ZX-9R ???
OT: Když už vidím thread o kawě, žere vám to olej?? Mě teď na 200 kiláků střelby sežrala skoro půl litru, nevím co s tím a dovnitř se mi lízt moc nechce
No to je teda hltoun, ale pokud to ochotně startuje a má slušné kompresní tlaky, nechal bych to přes zimu překroužkovat a ona se zas uskromní. Ta moje si za letošních zatím cca pět a půl tisíce neřekla ani o hlt, ovšem má celkem jen necelých dvacet tisíc, a přes deset tisíc toček šla snad třikrát v životě.
Nevíte někdo, zda to obalení vnitřní trubky může něčemu vadit? Sousedy nepočítám... ;)
1 reakcí na tento příspěvek Co na Kawu ZX-9R ???
http://moji.motorkari.cz/?49105
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na Kawu ZX-9R ???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na Kawu ZX-9R ???
Ptakovina, ZX9 je nejuspornejsi superbike co existuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na Kawu ZX-9R ???
Ptakovina, ZX9 je nejuspornejsi superbike co existuje. [/quote]
Souhlasím! Věřte nebo ne, moje ex ZX-9R 2002 si brala v průměru kolem 6 litrů. V červeným jsem sice furt nelítal, ale první půlku otáček jsem taky moc nepoužíval (snad jen když jsem vozil přítulku).