Upřesním,že by se jednalo o modely VTR1000F r.v.2002 tady mě láká výkon a vzhled ,prostě se mi líbí.
u VFR 800 r.v. 99 bez V-Tecu tady mě láká system propojení brzd a vyloženě cesťák 4 válce,vzhled trošku mínus.....ale na cesty asi větší pohodlí.....díky za názory
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
např. VTR nabo TL a CBR 900 nebo ZX9R...
To je dobrý když to píše člověk s GSXR 600, která nejede do 8tisíc ot.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
Berry7>mateSAS> V2 nejede od spodu? To už tady taky x krat proběhlo. Tak ale porovnávej srovnatelný.
např. VTR nabo TL a CBR 900 nebo ZX9R...
To je dobrý když to píše člověk s GSXR 600, která nejede do 8tisíc ot.....
co mi rika pane je vec jedna :)
kdyz porovnatelny, tak porovnatelny ... cili vezmeme litrovou (nebo neco tesne kolem) kategorii motorek... Co Te napada s motorem V2? VTR SP1, SP2, Ducati 999, S2R monster,TLka, SVcka, co dal? KTM?
a co stavym proti tomu? Triumph Speed Triple 1050 :) ... napriklad :) Ale i cestovni (a tudiz s tupym motorem) Tiger 1050 na tom bude v nizkejch otackach daleko lip!!! a to ne o jednotky Nm, ale o desitky (v pripade toho Speed Tripla) ...
Az mi najdes litrovej dvouvalec, kterej ma ve trech tisicich 100Nm na kole a tuto hodnotu si drzi TRVALE az do omezovace (naprosto rovna krivka kroutaku), tak dej vedet :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
Jo a proč už na něm nejezdíš...
Naposledy editováno 07.08.2009 13:51:39
Berry7>mateSAS> pošli graf sokolíku ať to vidíme...
Tiger 1050
SpeedTriple tam bohuzel jeste neni ... nicmene jeho krivky vypadaji podobne, jen s tim rozdilem, ze krivka kroutaku je STALE nad 100Nm jak jsem psal
Pro porovnani - Tigerovi na motoru pisou 115Ps a 100Nm, Speed Triplu pisou 132PS a 105Nm...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
Berry7>mateSAS> pošli graf sokolíku ať to vidíme...
Jo a proč už na něm nejezdíš...
kdo rikal ze na nem nejezdim?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
a ta cena je taky někde jinde...
Naposledy editováno 07.08.2009 13:59:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
A at koukam jak koukam, tak Tiger ma v 3500 nakejch 90Nm ... coz ma to VTRo az u sesti tisic :)
Naposledy editováno 07.08.2009 14:10:50
a Tiger a podobné nebudou tak tupé motory od spodu spíš naopak na vršku.
Naposledy editováno 07.08.2009 14:23:06
2 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
2 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
Na VTR je znát nižší hmotnost, takže taky plus. Motor VFR a jeho nesmrtelnost je bez diskuzí, o tom žádná... Asi rozhodne, jak hodláš jezdit (kochačka nebo svižněji) a taky jestli hodláš jezdit sám, anebo se spolujezdcem. VTR je asi na turistiku míň vhodná, ale taky se dá. Štreky přes 500km nejsou problém. Dojezd na plnou nádrž mám odzkoušenou 270km, při klidnější jízdě spotřebu udržíš pod 7 litry. A co se týče podvozku - VFR mi přišla měkčí. Což taky asi o něčem svědčí...
Jo a ještě jeden postřeh na závěr : pro ty, co tvrdí, že VTR nikdy vstřik nemělo?
http://honda.katalog...tr-1000-f-firestorm/
U tohoto motoru byla stříkačka pouze ve Varaderu od ročníku 03 a výše
C.J.>raději moc z těch grafů nevycházej, protože mi VFR jede krásně od 2500 ot/min a na tom grafu to začína od 4tis Při loudačce ve čtyřech tisících můžu řadit vyšší kvalt.. Na šestku jde jet 50 kmh/, což je přesně 2tis ot/min. Od 2tis prostě jde normálně jet.. NA 800Fi se mi ale zdálo, že motor
Jezdíš se 750 od 2000 ot. na šestku? Mně pod 3000 docela kope, ale od r. 94 měli trochu jiný časování rozvodů a jiný karburátory, tak možná je to tím. Jinak mám 97-ku bez úprav a když jedu do 6-7000, nemám problém udržet spotřebu 4,5-5 litrů. Na 800fi jsem nejel, tak nemůžu srovnat.
Buczo>Kdybych měl srovnat tyhle dvě motky, tak nevím... Taky byly při mém výběru v hledáčku obě, ale naskytle se velice slušné VTR za neméně slušné peníze, takže nakonec nebylo o čem diskutovat A nelituju toho, litrový dvouvál mi sedl na sto procent. Že to víc žere benzín a gumy je pravda, ale když to člověk moc netočí, není to zase taková tragedie.
Tady musím dodat, že přes reklamu, kterou VFR dělám, jsem v koncích a kapituluji. VFR je méně sportovní než VTR (když ho řídí Buczo) (a říkám to nerad a nikdy bych to neřekl, kdyby mě Buczo na Hermanci v zatáčkách nevyškolil, tak jak mě vyškolil ) Bohužel skutečně musím uznat, že na výjezdech ze zatáček VFR s VTR neudrží krok, evidentně VTR šlo do zatáček složit mnohem více. Dal jsem do toho vše, obě boty jsem prodřel skrz, i když jsem se snažil opírat jen špičkama. Váha při nejagresivnější jízdě jde na VFR poznat a Buczo mi bez problému sprostě ujel..
Ale na svou obranu mohu říct, že cvoka jako Buczo potkám na cestě tak jednou za dva roky a jinak v zatáčkách drtím 95% jezdců se 150ti koňovými stroji.. Je to vždy 90% na jezdci a 10% záleží na motorce. Protože jak jinak si vysvětlit, že tenhle krásný Mille (Buczova VTR vzadu je taky krasavice ) jezdil poslední a daleko za VFR? Ani výborný stroj nedokáže bez "šílence" za říditky jezdit rychle.
Naposledy editováno 07.08.2009 18:25:36
Osobne bych si polozil otazku co s tou motorkou chces vic delat, zda vyjizky nebo vice cestovani. podle toho bych se rozhodl po tu ci onu motorku.
Pokud vyjizky VTR je naprosto jasna odpoved - zatah od spodu je proste zabava. VFR musis tocit a i kdyz je to ctyrval do V furt je to ctyrval, proste to postrada dvouvalcovy punch. Obecne na VTR se moc cestovat neda, byl jsem s ni sice az na Grossglockneru ale kamos s VFR byl na tom o dost lip. :\
BTW, jenom dodam zkusenosti s VTR:
1) kdyz s VTR jedes extrem tak uz se to oproti 996 hodne vlni...
2) brzdy jsou hodne spatny - musis namontovat nejmene pancerovane hadice!!
3) bez ladaku to neni VTR.
Osobne jsem pro dvouvalcovou techniku - inspiracka je zde:
jeste dodam ze spotreba VTR je pri plnym plynu kolem 6-7litru, takze nevim kde se berou tady tak velky cisla...
Naposledy editováno 09.08.2009 22:35:43
1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Výběr první motorky [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm | mprofa | 43 | 1.10.2024 v 19:29 Animals21 |
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Výkon 72 vz 78 Honda VTR 1000F Firestorm | Nakamito | 13 | 17.7.2024 v 21:00 Nakamito |