tak bych se rád dozvěděl nějakej postup a co k tomu budu potřebovat, kromě velký palice a kýblu nervů..
na obrázku je to č. 18
při tý příležitosti bych rovnou vyměnil i ložisko č. 20
no a ješte jedna věc. V USA stoji ta osa cca 3 litry, a jak je dobrým zvykem u nás v ČR, tady to bude tak za 4,5 co si to nechat vytočit na soustruhu ? Z jakýho matroše ? nebylo by to moc velký harakiri ?
http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodList.asp?idCategory=1105
Naposledy editováno 11.05.2009 22:34:57
2 reakcí na tento příspěvek Výměna spojkový osy - rotaX
jinak spojkové ložisko měnit netřeba, pokud nemáš vibrace do spojkový páčky, když ho budeš mít venku tak zkus točit prstem. chodí v oleji. ale na tu jeho výměnu bude potřeba stahovák, takže pokud není v háji tak na to kašli.
jinak můžu se zeptat co tomu hřídeli schází?
To tam není ani žádná ségrovka u ložiska?? Ted koukam na obrázek, že ne
tys ho měnil, nebo jen vyndaval ??
jak už sme spolu řešili po ICQ, páčka spojky mi jde brutálně ztuha. kapalina věčně černá jak bota, takže jsem včera dle tvých rad vyčistil hlavní pracovní válec spojky (strašnej bordel tam byl) a namazal tim silikonovym olejem, dal vazelínu atd. a zkoušel jsem hejbat tím hřídelem. Jde to střašně ztuha pořád.
takže podle věty na AF1.com jsem usoudil, že mám asi ten hřídel ohnutej nebo jinak poškozenej.
"If you have tried everything and your clutch still does not engage properly, this could be the part you need"
Jasně, než ho budu objednávat, nejdřív ho zkontroluju, ale nebyl jsem si jistej, že pujde ven jen tak zadarmo
jinak jsem ho zatím objevil někde v UK za cca 1700,- což by šlo
p.s. tvůj trouble se šroubem od pružinky jsem někde četl, takže to dobře dopadlo? fajn. taky jsem ho měl zničenej, ale jen nalomenej, takže vyndat šel.
Ta spojka jde ztuha od tý doby co falco mám ( 1 rok = cca 11tis km ) ale už mě to štve, když jedu na celej den, tak mam ruku vytahanou jak vopičák a po 5ti dnech v Alpách už jsem musel řadit bez spojky, už jsem jí prostě neutáhnul :\
1 reakcí na tento příspěvek Výměna spojkový osy - rotaX
Spojka u těchdle mašin jde ztuha už v základu...holt to neni motka pro čajíčky já mívám na začátku sezóny taky pomalu zánět žil z tý spojky, chce to trénink
dal jsem raidální pumpu, to trošku pomohlo, a ještě chci zkusit tuhle vychytávku, je to spojkový prasátko s větším vrtáním... sice bude potřeba delší chod páčky, ale má to snížit ovládací sílu asi o 30%, tak uvidíme... na apriliafóru si to všichni pochvalujou.
1 reakcí na tento příspěvek Výměna spojkový osy - rotaX
zkus mu napsat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna spojkový osy - rotaX
na tu pumpu jsem taky koukal, vypadá lákavě, ale jestli tos právně chápu, už tam nepůjde ten origo kryt řetězovýho kolečka a musí se k tomu dokoupit jinej bazmek, nebyl bych proti, ale kde to sehnat. viz foto
[url= věc, jde to sehnat někde u nás ?? s ebay nejsem kamarád, nerozumim tomu..
kde jsi koupil radiální pumpu a za kolik ? aby mě pak posr. spojka nepřišla na 10 táců ..
Naposledy editováno 12.05.2009 10:48:04
karbonovej jsem viděl taky na af1, ale strašlivě drahej..
Ten hřídel byl v tý části kde je spojkový válec byl trošku odřenej, tak jsem to rozleštil - strašná fuška, všechno jsem promazal, změřil lamely a pružinky - pořád jsou bohatě v normě.
+ teda jsem komplet vyčistil a promazal spojkový válec. Po ujetí 500km je spojková kapaliny pořád jako chcanky, ale uvidíme co dál. Tuhost se teda moc nezlepšila, ale tak o 15% možná jo Možná řešim blbosti a ta spojka má bejt takhle tuhá..
Co mě ale nadchlo bylo, jak přesně teď jde řadit! Jen to cvakne a je tam co potřebuju.
ještě dotaz k tý spojkový pumpě. Tam není žádný těsnění nikde ? Utáhnul jsem to jako prase a pořád to kapalo od spodního šroubu, tak znova jsem to utáh, už jsem jen čekal kdy to urvu a zase to kapalo, tak třetí den jsem to dorval fakt silou a golou a neteče, ale to přece není možný takovej šroubeček (M6) takhle rvát ..
Jinak ten hřídel by šel jen těžko doma vyrobit, je to minimálně ze třech druhů matroše!
1 reakcí na tento příspěvek Výměna spojkový osy - rotaX
2 reakcí na tento příspěvek Výměna spojkový osy - rotaX
(ale pokud jste fizzer, tak je vám to stejně na hovno řešení: prodejte ten italskej vergl a kupte si yuki.)
2 reakcí na tento příspěvek Výměna spojkový osy - rotaX
teď jsem šel kolem bazáče, kde jim už půl roku stojí falco. za tu dobu jim přes prase vychcala veškerá kapalina z baňky, a FURT TO DO PYČE FUNGUJE! Akorát zkurvená fizzerova mille je generátor náhodnejch poruch na kolečkách!!! Už mě to sere
A co tobě nefunguje ? ten spojkovej válec, nebo pumpa ? Rozebral jsi i spojku a koukal na ten hřídel ?
(poznámka: ať tě ani nenapadne ho ucpat, chcát to bude stejně, akorát ti přes gufero hřídele naběhne brzdovka do motoru).
co mě nefunguje? nic mi nefunguje... od loňskýho podzimka se zavzdušňuje spojka. postupně jsem vyměnil pumpu, prase, naposledy ve čtvrtek tu gumovou manžetu (co budeš potřebovat) a ta svině italská se furt zavzdušňuje, jen né po 1000km gumová páčka, ale po 100 km páčka do heftu a spojka nevystavuje
no a co vyměnit hadici, případně odvzdušňovák ? nahože v nádobce máš tu manžetu v pořádku ?
ten vlnovec v baňce je netknutej.
poslední pokus ze zoufalství bude ta hadice a místo měděnejch podložek dám hliníkový, proleju to loctitem a dorvu na krev.
tu manžetu jsem zakoupil v Aspiritu za 473,- čechokreditů. docela ranec, za takovej malej sráč.
milosek.m ji někde prý sehnal za 110kč, asi druhovýroba nebo co...
Naposledy editováno 18.05.2009 14:34:52
chcu sa opytat, kupil sem minuly tyden rsv-cku 99, ked tak pisete o spojke, mam taky maly problem na ni, na neutral na volnobjeh ve spojce, alebo prevodovce neco tak tluce, alebo bucha, ked vymacknu spojku, tak to pjekne prestane a je ticho, pustim spojku a zas...ked chytim packu spojky tak, ze ju mam uz opritu o pistek(prekonam tu malu vulu) tak citim, jak mi to s nu vibruje v takem rytmje v jakem to tluce...
ked mam zaradenu rychlost, jedu a snazim sa sebevic, nejak ten tlukot nepocuju, teda aspon sa mi zda, ze to nerobi...
co by to mohlo byt? ste tu spominali spojkove lozisko pod kosem, moze to byt to?
dik
1 reakcí na tento příspěvek Výměna spojkový osy - rotaX
v tem linku, jak dal pepek na zacatku, tak je to tusim 20-na, moze byt?
kdysi mi nekdo rikal, ze by to mohlo byt nejaky lozisko v prevodovce, ale to se mi nezda..
Rad bych to nekomu sveril pres zimu, kdo by na to mrknul, ale fakt nevim kam. Vzhledem k tomu, ze mi vsichni rikaj at si toho nevsimam, tak bud se jim do toho nechce, nebo proste nevedi ...
1 reakcí na tento příspěvek Výměna spojkový osy - rotaX
uvidime, sak na zimu planuju pomaly nejake udrzbarske prace porobit na italce, tak moznoaj to zbuchnem...totiz obcas sa mi zda (samo ked jedu bez stuplu v usach ), ze mi tak jemne zacinaju cvakat hydrostely...tak by mozno bylo treba mrknut
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
Problém s elektrikou budíky vs čerp... Aprilia SL 1000 Falco | hondacbrko | 11 | 13.3.2024 v 14:56 Gahan37 |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |