Takže se ptám: co s tím? resp. někde jsem vyčetl, že se to ložisko má občas dotáhnout, ale nevím jak, když je namontovaný na motorce
Kdo to ví odpoví, a pro rejpaly: může za to to tričko "honda", kterým jsem ráno čistil řetěz - má moto byla kontaminována hujda faktorem
2 reakcí na tento příspěvek Vůle v krku řízení
Brejle stačí nadzvednout, ale protože nemám správný hákový klíč, tak abych se k tomu dostal tak je sundám a je to pak pohodlnější a nezabere to moc ani práce ani času..
Každopádně je to jak psal Dr. Ďuričko, na 1/4 otáčky potom co tu spodní matici dotáhneš ručně (určitě né dorvat na plno jak píše Ulv. ) Poprvé jsem to právě dotáhl moc a nejenže pak řidítka šly ztuha a navíc se vytlačují ložiska z pouzdra ven a ničíš je!! Nehledě na to, že se pak v zatáčkách pereš se řidítkama..
Mě by spíš zajímalo, Dr.Ďuričko jak dotáhneš tu kontra matici na předepsaný moment když je tam ten hákový klíč ??? To máš nějaký speciální momenťák nebo co ? Já totiž když dotáhnu tu spodní, pak tam dám otevřenou tu pojistku, dotáhnu kontra, ale nemůžu moc, jinak pak zároveň už točím i s tou spodní maticí :\ Pak zavřu tu pojistku a dám zpět brejle. Ovšem zhruba po 1000km je to na novo a musím jí zase dotáhnout.. už mě to krká! Možná by pomohli ty klíče dva, jeden na spodní druhej na kontra matici.
Jo a sundaváš u toho tlumič řízení ??
Jo, ložisko mám nový od ledna, jen jsem si později přečet, že by se mělo nový ložisko po 500 - 1000km dotahnout, já to dotáhnul asi po 5000km
p.s. ten hákovej klíč je z CBR, takže na vině bude opravdu asi honda !!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krku řízení
Ulv>...se s temi ložisky rozluč,když to takto dorveš tak ti moc fungovat nebudou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krku řízení
dělal jsem to v itálii v kempu, takže s nářadím pod sedlem si vystačíš.
Jinak na nadzvdenutí kola prdim, prostě rovnou na stojanu sundám brejle a utáhnu to "dle vlastního uvážení" Poprvé to bylo naprd, musel jsem to znova odstrojit a povolit, teď už vím jak na to, takže nic nekontroluju a utáhnu vod voka.
Samozřejmě, že stojan do krku by byl fajn, ale to nemám. Stačil by i ten hever pod motor.
Jo a jak už jsem psal, stačí ty brejle nadzvednout, nemusíš je sundavat, ale je to pak jednodušší kvůli přístupu.
Brejle zvedneš tak, že povolíš tu středovou matici + uchycení brejlí na vidlích + jsou k brejlím přišroubovaný řidítka na M6 šroubech ( falco, nevim jestli i rsv ) Takže celkem to je 5 šroubů
Jak je to s tím tlumičem řízení ??
FiZzeR>pepek9> no tě prsk...to nevypadá jednoduše a hádám, že na sundání brejlí musí bejt nějakej spešl stojánek do krku řízení, co?
Ono to vlastně můžeš teoreticky dělat i s kolem na zemi,jenom si zabrzdíš a budeš cukat s motorkou,ale... je to takový to "kempařský"řešení
1 reakcí na tento příspěvek Vůle v krku řízení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krku řízení
A tím, že utahuješ ty matice tak právě že na ty ložiska tlačíš a vytlačuješ je z futra a tím se ničí. Je mi teda poměrně záhadou jak ti to může fungovat
1 reakcí na tento příspěvek Vůle v krku řízení
1 reakcí na tento příspěvek Vůle v krku řízení
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krku řízení
Když jsem to rozebral poprvé tak bylo taky tak povolený, že šlo i rukou. Tak jsem ho utáhnul a hodně, ale protože jsem neměl zvednutý kolo tak to bylo stylem pokus - omyl a jel jsem to projet, na první křižovatce jsem si málem rozbil hubu, protože jsem se přetahoval s řidítkama a pak najednou padly úplně samy do strany. Tak jsem to povolil ( na doporučení dvou mechaniků) na tu 1/4 otáčky po dotažení rukou a bylo to super. Jenže po zhruba 1000km se asi zase povolilo, takže znova jsem ho utáhl a pak zas. Teď už to beru jako další věc co dělám pravidelně kromě čištění řetězu :\
Po sezoně na to mrknu komplet, že ty ložiska vyndám a uvidíme. Při nejhorším, nový ložisko mě stálo cca 880,-
( teď čumim jak jantar na fakturu že mi vyměnili jen jedno, když jsem chtěl obě no i když na faktuře je napsáno "set" tak nevim )
edit : vyměnil jsem je taky po 40tis km.
Naposledy editováno 18.08.2009 10:18:43
Ulv.>Bubrak ZX10R> Dobře a dotahoval sis to vždycky sám? A v případě, že ano, tak jak? Prostě lehce, nebo si to dotáhnul pořádně? Já jsem s ložiskem v krku taky neměl nikdy potíže (ťuk, ťuk), ale někteří lidé tvrdí, že na ss dotahují ložisko třeba i 3x za sezonu, protože prostě na sportu jde váha na předek atd atd a že se to proto povolouje. Já s tím problémy neměl a tak si myslím, že je to tím, že právě málo dotáhli. A jak jsem napsal, nyní jsem to dotahoval, protože jsem měl ložisko měněné před sezonou a dle mého si sedlo.
Asi 2x sem to dotahoval sam (na ZX9), dotahl sem jen tak aby zmizela vule. Rozhodne ne na fest. Pretazeny krk sem mel na starym GSXR a bylo to hodne neprijemny. Ale je mozny, ze to nekde lze tak provadet, na fest. Kdyz s tim nemas problem, tak proc ne.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krku řízení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krku řízení
pepek9>Dr.Ďuričko22> takhle sis to vyrobil ?? pěkné ! To mě ani nenapadlo. Bohužel ale svářečku jsem nikdy v prackách neměl, Kdo mi to vyrobí ??
i když po dvou hodinách práce a třech zmrvených ořeších bych to taky s flexou zvládnul
Když mi někdo poskytne rozměry, tak to snad sfouknu... Na půlpalcovou ráčnu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krku řízení
FiZzeR>Když mi někdo poskytne rozměry, tak to snad sfouknu... Na půlpalcovou ráčnu...
15x13.45xPI/sqrt(41)-X , kde X je pocet zubu, tj. 4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krku řízení
Buzny!!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |