Jaký používáte počet zubů na kolečku a na rozetě pro endurko?? A na jaké motce (250, 450, 530,...)?
Jezdíte rozety hliníkové, ocelové, nebo stealthty??
Dík všem...
1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...
1355
15/41
a na bladu nevím...
1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...
DR-Z 400 E bylo originál 14:47, já sem si dal 15:46
250EXC 13:50, já sem dal 14:49
GG300 místo 13:48 tak 14:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...
Jezi>Vespa> já to dělám opačně díky bohu za 13náctku kolečko
vespa bude v cíli dřív
1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...
1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...
a spodek je teď mnohem lepší ale ještě by to sneslo klidně i více do tahu, ale chybí mi tam 6-ka, takhle jsem omezil rychlost v použitelných otáčkách na cca max. 110km/h, takže kdybych to ještě zpomalil, tak by to nejelo víc jak 100 a to by bylo na rovinatějších úsecích špatný, nestíhal bych ostatní...
No, já jsem jezdil od nové 15:48, to bylo hodně cestovní...
Teď tam mám chvilku 14:52, je to mnohem lepší, ale sneslo by to trochu míň řadit, tak mám nachystanou sadu 14:50.
Jinak mám ktm 530, rozety jsem jezdil hliníkové, teď mám nachystanou stealthku.
Řetěz byl Regina o-kroužek, ale nějak žádná sláva, tak dávám EK x-kroužek, to prý přežije aj stealtku!