Naposledy editováno 13.01.2009 13:02:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
Pokud jde o silnice tak z tech sme vlastne skoro nesjeli. narozdil treba od pobalti kde je spousta prasnych cest maj v Bosne a Cerne hore vyasfaltovano jak u nas - kazdou pidiokresku. Samo ze kdo chce ten off najde, ale ja jel s kamosem na Fazeru tak jsme nehledali. Mel jsem obuto na Rumunsko - to nevyslo tak uz jsem to neresil a jel vyzkouset TKC na asfaltu.
Najeli jsme cca 2700 za 8 dni. Z toho bylo par set dalnicnich.
NO a at je to tu o doplncich - nikde v manualu jsem nenasel oznaceni dusi - podle nejakeho webu se zda ze by to melo byt:
ZADEK
4,0/4,5-17 pro pneumatiky o rozměrech 110/80,120/90, 130/70, 130/80, 130/90 - 17.
PREDEK
2,75/3,00-21 pro pneumatiky o rozměrech 80/100, 90/90 - 21
2 reakcí na tento příspěvek Doplnky na TransAlpa 600-650-700
[img]
Naposledy editováno 23.08.2009 20:22:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
Ale co jsem chtěl, jel jsem poprvé železnobrodsko a předjel mě Varan (vzpomněl jsem si na Tebe ), ten ho strkal v zatáčkách až jsem z toho brečel (fakt jako podle mě jel pilu)- takže asi jako ten parník jede velmi dobře... S ním to začíná v 4:40 - do té doby jsem jel předpisových 50km/h , podle mě byl místní, na konci vsi totiž bylo takové ošklivé číslo na tachometru , ale na závěr jsme si zatroubili společně ...
Naposledy editováno 24.08.2009 02:23:24
V Karpaczu jsem chtěl jet domů přes hraniční přechod vedoucí dál do Pece pod Sněžkou...
Nakonec jsem vyjel u Špindlerovi boudy a to tím, že jsem přejel na doporučení poláka pěší hraniční přechod CZ/PL. To hold zfilmováno není - užil jsem si trochu napjetí při zdolávaní objetí závory, to objetí bylo bylo do takového krpálu, polák co tam stál mě moc nepodpořil "prej neví zda to vyjedu" no naštěstí jsem se neztrapnil ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
pověz značku antipichu , pač kdysi jsem si koupil antipich kvůli řídký duši na 125ccm, ale i s ním stále ucházela...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
Pokud jde o mne tak ten sprej sebou tahám už spoustu let a taky nevim jestli ještě je v prodeji - každopádně jsem měl tento:
MOTIP - TYRE REPAIR - SPREJ NA OPRAVU PNEUMATIK
Nahustí a současně zalepí vaši pneumatiku. Sprej, který vám umožní nouzový dojezd bez demontáže pneumatiky po defektu. Nutné vstřikovat dnem vzhůru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
Touratech prodává pěknou opravnou sadu...
o zboží
600 CZK (bombičky, záplaty, lepidlo)
pak má i další s dalšími věcmi (nejspíš montpáky, monometr apod) i v úhledným balený, ale tam ta cena rapidně stoupá, balení jak pro TT (tube type - dušovky) tak i TL (tubeless)
w.o.l.f.> nepodceňuj V-Stromy
Enduroškola s VStrom.cz
jako jasně jsme na TA tématu, ale na těch drátek se mi to líbí...
Naposledy editováno 25.08.2009 22:35:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
Transalp = převlečená Shadow 600 (4kvalt) ? přece jen ty motory jsou podobný, pak to máme Dauville (zas jak se to píše ), Afrika - osobně by mě zajímalo do čeho byl motor v Transalpech zkonstrován, zda se jednalo v začátcích o víceméně vývoj do "endur" "čoprů" "cesťáků" , teoreticky vzato zadání mohlo znít všeuměl - kdyby někdo měl stránky o historii apod. osobně to přivítám...
Někdo mi povídal už nevím kdo "předchůdce afriky je ze 60-70.let? - pro nadčasovost pozastaveno?" - vštípil jsem si to pod kůži - nechce se mi tomu věřit...
edit.: on ten 2V motor s úhlem sevření válců 52° je docela velká skládačka - vstřikování/karburátory, 3ventil/4ventil, 5-ti kvalt/4 kvalt, převodovky taky budou jinak odstupňování, vývod: kardan/řetěz, objemy 600/650/700/750 (a nejspíš i 400) ccm
viz. 400ccm - drobnější motor?, menší rychlostní pole na palubce
bazar
TOKIO - LONDÝN - cestopis s Transalpy 400ccm (rok 1994)
TOKIO - LONDÝN - počeštělé přes Google překladač
Naposledy editováno 26.08.2009 00:01:44
2 reakcí na tento příspěvek Doplnky na TransAlpa 600-650-700
SISpo: o čem to tu mluvíš? Oni se dělali i TA 400 A kua
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
Zajímavost je u mě taková, že pokud je v ČR v bazaru a to tam momentálně vídám jeden kus, má pak psáno 600ccm, tak mi nejde do hlavy, zda je to doopravdy 400ccm - díky vrtání a zdvihu a nebo jen přejmenovaný, díky např. sníženýmu výkonu odpovídající nižší objemové třídě...
YAUTO.cz - Transalp 400 - ale uvedeno pak 600ccm (jsem z toho volaký zmetený )
Asi se budu muset zeptat v Hondě...
Naposledy editováno 26.08.2009 09:41:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
víš ty? pověz
edit.:
když juknu do Motodatabáze, vypátrám podobný vzhled Transalpů i na 125ccm
HONDA NX125 TRANSCITY
to sem právě netahám, jelikož to nemá v sobě to véčko...
Naposledy editováno 26.08.2009 10:16:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
jinde se aspoň co vím ani oficálně neprodával, ale pár kusů se najde všude po světě
jinak i s VStromem se da v terénu něco zajet, závisí jen na odvaze pilota, ale je třeba ho víc obrnit a celkově mi do terénu sednul TA mnohem lépe nez Strom, ketrý je zase o to lepší na silnici
1 reakcí na tento příspěvek Doplnky na TransAlpa 600-650-700
na webu je toho ještě spousty tak se mrkněte - třeba na vztah k africe 650/750, k xlv750, ntv revere atd.
tak pro informaci:
TA se vyrábí od toku 1987 v provedení xl600v - pozná se podle 1 předniho kotouče a zadní bubnové brzdy, od 1991 má jeden kotouče vepředu i vzadu, v r 1994 došlo ke měně kapotáže a předního světla a od 1997 má vepředu 2 kotouče a 1 vzadu a došlo k přesunu výroby z japonska do itálie
na základě 600 byl i TA400 s jiným motorem - motro vypdá trochu jako 650 protože na rodíl od 600 nemá tolik žeber
od r.2000 je model 650 - tam jsou dvě modifikace s přelomem v r2004 kdy byl přesun výroby z itálie do španělska
a od konce r.2007 je současná verze 700 se vstřikováním a 4 ventily v hlavě
směr vývoje je bohužel pro adventura a terén nepříznivý - každá modifikace zlepšovala použití na silnici na úkor terénu
1 reakcí na tento příspěvek Doplnky na TransAlpa 600-650-700
Honza-TA - Ten kluk má pod čepicí.. :) Parádní informace, data...
O Transalpu
zaujal mě tam blábol např. o spotřebě u TA 650 - prý 8,5 l/100km
no a taky patří mezi 52° twiny od Hondy Bros 400 a 650, aby jsme to ještě více roztáhli do podrobna
(jemu jistě podobné NT Revere)
Naposledy editováno 27.08.2009 00:38:30
1 reakcí na tento příspěvek Doplnky na TransAlpa 600-650-700
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kryty na říditka Honda XL 700V Transalp | kkralikk | 1 | 11.9.2024 v 04:15 Slam |
Honda Transalp XL700V/ABS 2008 Honda XL 700V Transalp | lifik | 6 | 24.8.2024 v 21:05 Jozkak |
TA 650 nejde dát na hlavni stojan Honda XL 650V Transalp | jincom | 19 | 11.8.2024 v 08:17 jincom |
Ukazatel stavu paliva Honda XL 650V Transalp | Jura | 7 | 25.7.2024 v 08:43 m_newtin |
Boční (horní) kufry na Transalp 700 Honda XL 700V Transalp | Svejk1 | 7 | 24.7.2024 v 12:38 Hrdibor |