Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
a na 140maj taky ooracing.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Grifindoor>Potřeboval bych vědět jednu věc. Ten šroubek, co je na karbeci zespoda na štelování bohatosti, tk jak to s nim je? Jedni řikaj, že utahováním ochuzuju a druhý řikaj, že naopak. A to tvrdili servismeni co tyhle motory opravujou, tk teď babo raď. Protože je možný že u tý bráchový motorky za ty vadný kroužky muže chudá směs...?
Jestli jsou ty kroužky zapeklé, tak je to chudou směsí. Ale Grifine, jak sem říkal, je nutné zvětšit hlavní trysku. Každý dirt je nastavený moc na chudo. Tímhle směs došteluješ jen minimálně a zvětšení trysky poznáš nejen na těch kroužkách, ale i na zlepšení odezvy plynu a průběhu výkonu.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Grifindoor>Mládě.Fidži> Tk já tam mam trysku 94 na tý 140cc a na tý 150cc je tryska 97. Kolik by bylo teda potřeba? Máme standardní výfuky, obyč karbece ty čínský a molitanový filtry. Mě to reaguje na plyn v pohodě, bez děr ve výkonu. Hle a jak je to teda s tim šroubkem bohatosti?
To fakt nevím. Co se týče ladění karburátorů, tak do toho se nepouštím a dával sem to do servisu. Trysku jsem měl tuším 105 na molitanový filtr.