Téma: GIpro a X11
30.8.2009 v 12:52
Zdravím,
v tématech sem nic nenašel a mám konkrétní dotaz, tak mě snad nebude zase někdo kamenovat
Nemůžu na X11 najít konektor od senzoru zařazené rychlosti, kam se má napojit GIpro. Teda pod sedlem jsou tři konektory (zelený,bílý a černý) ale ani na jednom mi to nic neukazuje .
Pod nádrží sem nenašel žádný.
Nemáte stím někdo zkušenost? Typ ukazatele je PGX-H01 objednaný samozřejmě na X11...

GIpro a X11

30.8.2009 v 14:06 | Nahoru | #1
Predpokladam, ze si to zapojoval podle navodu... Display ukazuje aspon neco? nebo je to mrtvy?
jestli to neco ukazuje, zkousel jsi ten rezim uceni?

GIpro a X11

30.8.2009 v 14:24 | Nahoru | #2
Jo, podle návodu, kde je ,ale napsané jen: najděte konektor, je někde tam a nebo tam... návod je na X typů motorek, takže konkrétní popis tam není.
Ten drát na připojení na kabel z tachometru, sem našel a zapojil bez problémů.
Jinak po napojení, mi to neukazuje vůbec nic, takže hádám, že sem úplně jinde, ale už nevím kde bych to ještě vyzkoušel...

1 reakcí na tento příspěvek GIpro a X11

30.8.2009 v 14:26 | Nahoru | #3
Ten konektor by mel byt na kabelazi mezi prevodovkou a ridici jednotkou motoru. Coz je ti teda asi jasny. Jinak nevim jak u X11, ale V-Stroma ma gipro ten mezikus konektor + cervenej kabl na plus na baterce - tak jestli to neni ten problem, kdyz pises, ze jsi neco pripojoval k tachometru...

Naposledy editováno 30.08.2009 14:26:45

GIpro a X11

30.8.2009 v 18:37 | Nahoru | #4
Právě, že to má jen konektory na konektor od rychlosti a drátek, který se připojuje na drát od tachometru, ten mám snad připojenej dobře, nic dalšího na kostru nebo baterku... Počítám, že to energii bere přímo z toho konektoru

[img]

GIpro a X11

30.8.2009 v 21:43 | Nahoru | #5
pravda, Honda to muze mit jinak nez Suzuki... ale podle me se to Gipro pro V-Strom a X11 diametralne lisit nebude. Podle me to fakt nepotrebuje nic k tachometru. Informaci o zarazenym kvaltu to bere z cidla v prevodovce, tak tomu signal od tachecu k nicemu nemuze byt. Fakt ten drat nema jit k "+" na baterce? Zkus jeste mrknout do toho manualu.

Pripadne posli zpravu uzivateli "Kokin" - ten by ti mohl pomoci

GIpro a X11

31.8.2009 v 07:26 | Nahoru | #6
Dík teď jedu pryč, takže to vyřeším později :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GIpro a X11

31.8.2009 v 08:53 | Nahoru | #7

Felotron>Ten konektor by mel byt na kabelazi mezi prevodovkou a ridici jednotkou motoru. Coz je ti teda asi jasny. Jinak nevim jak u X11, ale V-Stroma ma gipro ten mezikus konektor + cervenej kabl na plus na baterce - tak jestli to neni ten problem, kdyz pises, ze jsi neco pripojoval k tachometru...



tak sem na to koukal... ten konektor prijde zapojit k cidlu rychlosti... tzn najdi na motorce cidlo rychlosti - bejva na kolecku u retezovky - a jdi po dratech.. az na razis na konektor tak rozpojit a mezi dva konce zapojit GIPRO... a ten volnej drat neni k senzoru rychlosti, ale k otackomeru... tzn musis najit signal od otackomeru - anglicky "TACH SIGNAL" je dost mozny ze to nekdo popletl v prekladu....

Naposledy editováno 31.08.2009 09:03:33

(reakce na) GIpro a X11

31.8.2009 v 09:48 | Nahoru | #8

assassin>tak sem na to koukal... ten konektor prijde zapojit k cidlu rychlosti... tzn najdi na motorce cidlo rychlosti - bejva na kolecku u retezovky - a jdi po dratech.. az na razis na konektor tak rozpojit a mezi dva konce zapojit GIPRO... a ten volnej drat neni k senzoru rychlosti, ale k otackomeru... tzn musis najit signal od otackomeru - anglicky "TACH SIGNAL" je dost mozny ze to nekdo popletl v prekladu....



Má pravdu, předsedo .

Sem měl za to, že všechny Hujdy jedou na DSka a chyba lavky. K

GIpro a X11

31.8.2009 v 11:59 | Nahoru | #9
Cidlo rychlosti (poz. 9) je spis na strane spojky nez retezovyho kolecka, ale signal ma i na palubce, takze nemusis tahat drat pres pul motorky to same i otackomer. Cidlo zarazene rychlosti bys na X-11 hledal marne

GIpro a X11

31.8.2009 v 12:27 | Nahoru | #10
V budikach najdes signal od snimace rychlosti v cernym konektoru a kablik je ruzovo/zelenej
a signal pro otackomer ten samy konektor a kablik zluto/zelenej. Jinak el schema bych mel mit nekde v profilu - hledej v manualech (jeste neni schvaleny).

Jinak si myslim ze mas spatny indikator. Sice jsem nenasel presne model ktery popisujes, ale co jsem nasel tak vsechny (GIpro) byly pro motocykly co maji cidlo zarazene rychlosti. A to na X-11 fakt neni.

tak jsem nasel: ten konektor co mas na foto volny bude asi opravdu ke snimaci rychlosti co je na prevodovce - a vedou do nej kabliky v barvach cerna, zelena, ruzova a v konektoru se meni na cerno/hnedej, zeleno/cernej a zeleno/ruzovej. Najdes ho v takovym cernym futralu nad prevodovkou spolecne s dalsimy konektory. Futral se da po hlavnim kabelovym svazku posunout - pak je docela dobry pristup ke vsem konektorum. Chce to ale povolit a nadzvednout nadrz (nezapomen odpojit kabel k cerpadlu - ten je pod sedlem blizko baterky na leve strane(cerny tripolovy konektor - zeleno/cerny, hnedo/cerny a hnedy kabel)

PS kam vede ten kabel co na foto neni videt konec?

Naposledy editováno 31.08.2009 12:43:15

GIpro a X11

31.8.2009 v 23:18 | Nahoru | #11
Tak vzhledem k me totalni neznalosti X11 se omlouvam... kluci ti ted asi urcite poradili lepe.

Tak hodne zdaru se zapojenim!

1 reakcí na tento příspěvek GIpro a X11

3.9.2009 v 22:03 | Nahoru | #12
Uf, to asi bude složitější, než sliboval výrobce Ten kabel co tam není vidět, tak se napojuje do CML (centrální mozek lidstva) na drát z tachometru. Mělo by to snímat otáčky, je to ten žlutozelenej kabel... Příští týden jedu do hondy, tak se tam zeptám.
Jinak díky za rady

(reakce na) GIpro a X11

3.9.2009 v 22:33 | Nahoru | #13

Jimmy00>Uf, to asi bude složitější, než sliboval výrobce Ten kabel co tam není vidět, tak se napojuje do CML (centrální mozek lidstva) na drát z tachometru. Mělo by to snímat otáčky, je to ten žlutozelenej kabel... Příští týden jedu do hondy, tak se tam zeptám.
Jinak díky za rady



Pokud dojedes na srazek do Vezek, muzem se tam na to podivat. Minimalne jeden den se tam ukazu.

GIpro a X11

12.9.2009 v 14:37 | Nahoru | #14
Už je to uděláno, už je to hotovo Deník

GIpro a X11

3.7.2010 v 08:22 | Nahoru | #15
Pěkné, jako doplněk. Ale kdyby se ti to povedlo zaimplantovat do budíku ... to by byla káva! Ty jsem rozebrané tak dalece ještě neměl, abych si byl jist, že se to tam vejde. Ty ano? S zařazenýma rychlostma problém nemám. Jen někdy si nejsem jist, zda je tam pětka a tu mi ukáží budíky - při pětce jdou současně ručičky rychloměru a otáček. Ale pokud by v budíkách bylo místo ... v zimě by to tam šlo. A do druhého hodiny. S časem mám právě problém. Už mi dvakrát vzali hodinky z mopeda koupené u Louis. Pokud už místo v budíkách znáš, dej avízo. Díky MajklS.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Appka Honda X 11 Bekr13 9 11.10.2024 v 07:48 1100Virago
Stator Varadero 1000 rv 2000 Honda XL 1000V Varadero Patton 8 30.8.2024 v 14:05 Gahan37
Slovensko nebo Polsko 26-31/8 Honda XL 1000V Varadero Epidem 3 17.8.2024 v 20:31 Rubini
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko


TOPlist