Moto mám na blbnutí po lese občas Enduro trat občas nějáký amatérský závod....
Chci aby to rvalo ruky a umělo se poprat s pořádnám terénem a sneslo pořádnou nakládačku(brody výjezdy atd),ale chtěl bych to občas i prohnat po silnici ale jen nouzovky (na trat,na nákup atd. do 15km)=>TP podmínka, mám dílnu montovat umím akorát nemám prachy na to abych každou sezonu generálkoval (čím větší oběm tím líp nebude to tak vyhoněné)..... mám jen 60,000.... heh chlapi vím že je utopie myslet si že seženu moto která by to všecko splnovala to ani nejde ale spíš bych potřeboval poradit nějáký kompromis.....moje návrhy:Huska TE610(těžká a drahý servis) LC4 620(moc Civil nwm nikdy sem ji nejel) HusabergFE501(dokonalý, jen se bojím že se mi vysype a já nezaplatím opravu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
Richard>Uvalak> ...že ti není hanba tady nabízet tu svojí opadanou a zmydlenou mrdku.......
hanba mi neni, protoze jestli ji neudam, tak si k tobe nepridu pro Adventuru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
mickey007>
KTM LC 640
Suzuki DR650
Yamaha XT od r.v. 96 vejs
Honda XR600
Yamaha XT modely 43f, 2kf
KTM SC 620
Yamaha TT600
Tohle bych trochu přehodnotil...
Yamaha XT od r.v. 96 vejs
Suzuki DR650
Yamaha XT modely 43f, 2kf
KTM LC 640
Honda XR600
Yamaha TT600R
KTM SC 620
Ale zas to je podle vhodnosti do terénu, ne podle výdrže.
A to XR 650R je trochu nářez. Váži to cca tolik co TT600R, ale TT-R má jenom 75% vykonu, zas by to teoreticky mělo naběhat vic, ale TT-R má taky svoje mouchy. XR 650R je jedna z mála motorek kterou bych vyměnil misto TT-R, za je ale škoda ta častá vyměna oleje, ikdyž sem často slyšel že to má naběhany strašně moc a měnil se olej každy 3000km. Jenom škoda té vysoké ceny (ale 120tis je dost přemrštěná cena, tak 90 se dá, lepši by byla levnějši, ale Hondy XR byly vždycky předraženy)
Naposledy editováno 06.09.2009 18:33:06
1 reakcí na tento příspěvek Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
1 reakcí na tento příspěvek Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
Navrc.TT-R>Myslim že jo
Tohle na těch fotkách je jako OFFROAD ?Já tam vidím pěkný skoky na pěkných fotkách na nějaké upravené tratiVím že kdybych vybíral rozumem tak se dívám na japonce ale mám tak trochu slabost pro evropany jsou originálnější no ještě sem pořát zmatený s toho přívalu informací skusím se tím trochu probrat a uvidím která mě chytne za srdce.... jo klidně mužete pokračovat v diskusi a radit dál rád si přečtu další názory.... jo a díííky moc za pomoc docela mi to rozšířilo rozhled
JARDA-001>Tohle na těch fotkách je jako OFFROAD ?Já tam vidím pěkný skoky na pěkných fotkách na nějaké upravené trati
Jr to na MX trati, když to zvládne MX trať, tak aji enduro. Litám s tim po lese, vyjezdy, a neni problém. A nesnaž se upozornit na to že XR 650R je nejlepši, já taky TT-R nevnucuju. A přiznej si to že máš tu cenu přemrštěnou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
Richard>mickey007> ...konečně nějakej odborník...
...jen by mne zajímalo kde bereš podobný informace, jako dodání dílů od KTM apod.....
...neblbni, lidi který o tom něco věděj Tě budou mít za troubu.......
Já čekám na plynový lanko k LC4(drží už jen na několika vláknech)čtvrt roku je teda pravda, že jsem to objednával u nás v hondě, ale prodavač přede mnou volal do vlašimi tak nevim
1 reakcí na tento příspěvek Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
M6>AD XR650: Pamatuju si, že to byla v ČR téměř neprodejná motorka- cena cca 300 litrů, nebyla na značkách a nemělo to startér.-) Šacuju, že jich u nás moc nejezdí
A proto že jich tady moc není, tak si někteři myslijou že mužou nasadit jakou cenu chcou, protože je to celkem raritka, a že to prodaj...
Jako řikám na rovinu že bych ju bral, ale ne za ty ceny za jaky se to tady prodává. Jinak v USA existuje kit na startér - s timhle už by to byl slušnej stroj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
Navrc.TT-R>A proto že jich tady moc není, tak si někteři myslijou že mužou nasadit jakou cenu chcou, protože je to celkem raritka, a že to prodaj...
Jako řikám na rovinu že bych ju bral, ale ne za ty ceny za jaky se to tady prodává. Jinak v USA existuje kit na startér - s timhle už by to byl slušnej stroj
se startérem-slušnej stroj?
Znovu odkazuji na www.mobile.de ukaž mi tam nějakou v přepočtu za 50t.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
A taky sem neřikal že by se dala sehnat za 50tis, to nevim kde pochytils...
Tady se mužeš inspirovat
EDIT: Má to XR hlinikovej rám nebo to tak jenom vypadá?
Naposledy editováno 06.09.2009 23:12:07
1 reakcí na tento příspěvek Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
Navrc.TT-R>A tady se taky mrkni. Funglovka za 140tis
fakt pěkná celá se leskne víš zkus tam zavolat,pobavíš se jako já.Přestaň otevírat hroby to už mám dávno projítýmickey007>takze bych ti to Marfis shrnul. zatim ti tady vsichni nabizeji stroje kterych se chcou sami nebo jejich znami zbavit. Husaberg, Husqvarna, KTM atd. jsou uz hodne ostra endura ktera nejsou konstruovana na dlouhou zivotnost. jejich majitele to vedi a proto se jich zbavuji a pritom pjeji ody jak skvele stroje to jsou. maji pradu ze jsou skvele na pojezdeni jenze taky je potreba videt druhou stranku veci a tou je servis. 5 roku jete ostre enduro je zrale na celkovou GO coz predstavuje asi 40.000Kc. potom je tu jeste hledisko dostupnosti ND. na Italske se ceka 1mesic i dele, s Rakouskyma je to jen o kousek lepsi. takze jestli hledas neco pro zacatek musi si udelat jasno co chces. za 60tis poridis hodne ostre enduro ovsem musis pocitat s tim ze pul sezony bude stat v garazi a cekat na servis. pokud chces opravdu neco ostreho a pritom rozumneho z hlediska zivotnosti/servisu divej se jen po Yamaha WR400, 450 nebo Suzuki DRZ 450. jsou to storje stejne, ne-li lepsi nez KTM, Husaberg, Husqwarna, TM, ale dily u Yamahy jsou do 3-5dnu po objednani, Suzuki ma zase 2x delsi servisni intervaly nez vsechny ostatni tady zatim uvadene. Husaberg je v podstate KTM a cena dilu zavratna a zivotnost miziva pro obe.
ted neco k zde zminovane honde XR650R. vykon 60koni jasne nejlepsi v jeji kategorii JENZE ve srovnani s ostryma endurama FE, EXC, WR, DRZ je to tezka krava, tak akorat na litani kolem komina a do obchodu pro rohliky a POZOR ma predepsanou vymenu oleje kazdych 1000km coz pro motorku patrici do kategorie DR 650, XR600, XT600, TT600 je hruza je to takove mamrd, hodne vykonej, do tezkyho terenu nevhodnej a na dlouhy enduro cesty kvuli tomu oleji nepouzitelnej.
pokud chces enduro do kteryho nechces jen rvat prachy ale zase s nim nejezdit nejaky hard-core ci zavody tak sezenes za 45 - 60tis. (odstupnovano od silnicnich po skutecny OFF)
KTM LC 640
Suzuki DR650
Yamaha XT od r.v. 96 vejs
Honda XR600
Yamaha XT modely 43f, 2kf
KTM SC 620
Yamaha TT600
konecne jeden pan, co vi co rika. neuveritelny kolik OT je mozny nasrat pri pomoci vyberu motorky! byla by potreba tady zavist trosku radikalnejsi moderovani fora, tohle je hnus!!
jinak ja ted kupoval presne to co chces ty, neco malo sem polital na XL 500, pak sem mel dve sezony r6, a ted sem poridil wr 450f 04 rocnik. pojezdil sem ji zatim tak 150km po loukach a lesich, mam ji tejden a maximalni spokojenost, abych rek pravdu tak mi jeste zadna nepadla do ruky tak rychle jako wero, navic sem zani daval manikovi 65 tis, a burka sem do ni hned narval /zad drapak, brzdsticky, retezka, lozisko pred kola, a byl tam tuklej zad. kotouc co mi znamej za cigara narovnal/ takze me vysla na sedum petek a slape uplne paradne, motor ma kompresi jako svine, takze jsem byl hned uklidnenej ze to bude ok, a rozvodak byl udajne menenej pred 2tkm, stejen ji necham prez zimu zkouknout.
moje doporuceni jednoznacne WR! za sedesat hodne peknou ctyrku, na ktery je go podstatne levnejsi nez 450 - to kuli ventilum, a neni az tak ostra, a kdyz bude klika myslim ze sezenes peknou i za 50, btw na motoinzerci je pekna dr-z 400e, typ za ni chce 55 papiru, a vypada hodne udrzovane, tak se na ni mrkni.
Naposledy editováno 07.09.2009 00:04:23
JARDA-001>Na tohle bych ti mohl odpovědět různejma způsobama,ale to není tématem,ale nedá mi to se nezeptat nepřítomnost startéru-špatná,předražená motorka?
se startérem-slušnej stroj?
Znovu odkazuji na www.mobile.de ukaž mi tam nějakou v přepočtu za 50t.
bude mít už asi své za sebou, ale neprodá se za víc jak 1500 liber (spíš tak za těch 1000 liber (30.000,- Kč)). Něco jinýho za kolik se ceny pohybujou v inzerátech a za kolik pak prodáš! Vím to z vlastní zkušenosti
Na druhou stranu jak říkáš - prodávat nemusíš a třeba to bude pro někoho zajímavý
Marfis> sorry že tě tu zasírám vlákno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
Richard>mickey007> ...konečně nějakej odborník...
...jen by mne zajímalo kde bereš podobný informace, jako dodání dílů od KTM apod.....
...neblbni, lidi který o tom něco věděj Tě budou mít za troubu.......
tak tedy priklad z osobni zkusenosti. v pondeli odpoledne objednam v Yamaze dil na 20roku starou vranu spolecne s nekolika dily na Yamahu z r.2001 a ve ctvrtek v 9:30hod to mam na prodejne k vyzvednuti. podotykam ze na prodejne z toho skladem nemeli nic.
ted sem hod neco ty ze zivota KTM
pro JARDA-001 nikdy jsem tady nepsal ze XR650R je spatna masina, jen jsem tu uvedl ze na cestovani se nehodi kvuli predepsanemu intervalu vymeny oleje. a ze do kategorie ostrych endur je uz tezka. sam jsi tu napsal ze rozdil je 20kg coz je pravda. nebyt toho intervalu pro olej je to super enduro pro cestovani i blbnuti(jako TTR). ale takhle ma z obou kategorii trochu ale nic poradne.
2 reakcí na tento příspěvek Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
Jde o to,jaké tělesné proporce má jezdec a co za terén s tím opravdu chce jezdit.
Pak totiž jmenované XR650R může být i ostrým endurem.
S TTčkem má stejná kila,tak nechápu,proč je XR těžký a TTRko ne? A pokud na tom jede borec,co má 195cm a 105kg,jako můj kamarád Roman,tak s tím i v těžkým terénu jede to,co průměrnej jezdec na WR250.
Lidi toho prostě chtějí moc. Chtějí motorku,co má 80kg,jako má CR85R,servisní interval 12.000km,jako má CBR,výdrž jako stará VFR,a aby s ní šlo zajetvše od plochý dráhy až po výlet do Kazachstánu! A cena pokud možno do 30.000,protože více mi naši nedají..
Taková motorka prostě neexistuje!!! Tak si kurva vyberte podle toho,na co to doopravdy chcete a neblbněte!
U nás jeden borec kupuje výhradně 250ccm motocrossové dvoutakty,bo to podle něj jede jak pyča,ale vozí se s tím po dědině a za barákem po cestě. DRZ400S co měl je podle něj těžký.. .
Naposledy editováno 07.09.2009 07:27:07
2 reakcí na tento příspěvek Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
Kovi>Muže mi někdo vysvětlit k čemu je na XR dobrá 24L nádrž,když se tam olej musí měnit po 1000km?
Kde jsi na XR650R viděl 24l nádrž?
1000km je interval,když s tím jezdíš ostré enduro. Sračky les apod. Pokud s tím jezdíš po silnici,tak 3-4 tis. není problém na jeden olej.
Naposledy editováno 07.09.2009 08:23:25