Moto mám na blbnutí po lese občas Enduro trat občas nějáký amatérský závod....
Chci aby to rvalo ruky a umělo se poprat s pořádnám terénem a sneslo pořádnou nakládačku(brody výjezdy atd),ale chtěl bych to občas i prohnat po silnici ale jen nouzovky (na trat,na nákup atd. do 15km)=>TP podmínka, mám dílnu montovat umím akorát nemám prachy na to abych každou sezonu generálkoval (čím větší oběm tím líp nebude to tak vyhoněné)..... mám jen 60,000.... heh chlapi vím že je utopie myslet si že seženu moto která by to všecko splnovala to ani nejde ale spíš bych potřeboval poradit nějáký kompromis.....moje návrhy:Huska TE610(těžká a drahý servis) LC4 620(moc Civil nwm nikdy sem ji nejel) HusabergFE501(dokonalý, jen se bojím že se mi vysype a já nezaplatím opravu)
ja mam porad stejnou motorku.Pravdou ale je, ze uz je tak po treti predelana Ale kdyz me to bavi.
prackarr>Kde jsi na XR650R viděl 24l nádrž?
1000km je interval,když s tím jezdíš ostré enduro. Sračky les apod. Pokud s tím jezdíš po silnici,tak 3-4 tis. není problém na jeden olej.
http://www.tipmoto.c...137257-xr-650-r.html
1 reakcí na tento příspěvek Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
1 reakcí na tento příspěvek Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
Kovi>jo 2 vagóny
Je to vidět,jinak by jsi takovou cypovinu nenapsal.
A o dodací lhůtě na HSB ani nepiš,nebo ty vlaky zacpou celý nádraží...
2 reakcí na tento příspěvek Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
M6>Myslím, že pro 90% nezávodících hobíků je ostrý enduro zbytečný a jeho pořízením jen vyhazují peníze do vzduchu za olej po deseti hodinách etc. Dřív bych taky na nic jinýho nesednul, ale teď mám od května LC4/640/01 a nemá to chybu. Vyjedu s tím všechno co jsem kdysi jezdil s husqvarnaracingclubem a co neprojedu, nedal bych ani s husabergem. Náklady na servis zatím 0!
Naposledy editováno 07.09.2009 09:07:43
prackarr>Je to vidět,jinak by jsi takovou cypovinu nenapsal.
A o dodací lhůtě na HSB ani nepiš,nebo ty vlaky zacpou celý nádraží...
pokud se objednává u dovozce tak není problém. bavíme se o modelech 01-09, u 96etc je to horší
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
Richard>M6> ...no vidíš a u mě to trvá maximálně týden..........
To je u husara stejne precejenom ty dily jedou po stejne distribucni siti .-)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
Richard>Uvalak> ty woe, ty pro ní nepřijdeš stejně, páč si mluvka, tak nemachruj............
mas recht, ze si rozmyslim, jestli si ji koupim vod takovyho zida jako ses ty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
M6>Myslím, že pro 90% nezávodících hobíků je ostrý enduro zbytečný a jeho pořízením jen vyhazují peníze do vzduchu za olej po deseti hodinách etc. Dřív bych taky na nic jinýho nesednul, ale teď mám od května LC4/640/01 a nemá to chybu. Vyjedu s tím všechno co jsem kdysi jezdil s husqvarnaracingclubem a co neprojedu, nedal bych ani s husabergem. Náklady na servis zatím 0!
Tak já jsem asi těch 10% :)
Nijak neshazuju těžší endura, ale je bláhovost si myslet že na nich vyjedu stejně jak na ostrým.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
Naposledy editováno 07.09.2009 11:29:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
Richard>Joraell> ...to jsem si myslel taky, ale oba se pletem.........KTM a HSB je úplně jiná divize náhradních dílů.........
No kazdopadne dodaci lhuty jsou takove ze cokoliv obednam tak do 5ti prac dnu to je a nevim no ale vse chodi v krabickach KTM.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
JARDA-001>www.mobile.de najděte si tam zachovalou XR650R v originál stavu se servisní knížkou v ceně 90000Kč k průměrné ceně 5000€ přičti cestu+přihlášení... a teď buť chytrej.
Servisní knížka nic neznamená, kord v dnešní době... Co jsem zběžně kouknul do Rakouska nebo Itálie tak ceny začínají na 2500 respektive 2000 Euro... Je na čase se probrat ze snu...
Mam motorku s D papírama, muj ročník a muj model začíná na mobile.de na 3800 Euro (tj. cca 100 litrů)... já narozdíl od tebe uvažuju reálně a vim, že to v ČR prodam za 65 litrů a budu rád. Němec to odemně nekoupí, protože je línej jezdit 50km za hranice, i když to bude stát o 1000 éček míň (bojí se taky toho servisu v ČR-jsme pro ně něco jako pro nás poláci a od nich bych si mašinu fakt nekoupil).
Je třeba chápat rozdíl mezi cenou v inzerátu a cenou, za kterou to lze reálně prodat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
JARDA-001>Carlos.> ukaž celý konkrétní inzeráty,no ukaž - bavíme se o enduru
Např.: www.moto.it/usato/usato03.asp
Nebo ta za těch 69 litrů na motoinzerci s TP,kterou jsi jaksi přehlédl...
Na 1000ps.at je za 2500éček,ale ta má ovšem SM kola(na což jsi asi narážel tou poznámkou o enduru,která je stejně mimo,bo člověk prodá SM kola, koupí endurový a ještě je v plusu).
Nějak jsi přešel příklad s mojí motorkou - kolik stojí na mobile a jaká je její reálná cena?
Jinak nic to nemeni na tom,ze 110 000 KC za ojetou motorku je v podstate nesmysl.
Pokud by se me podarilo odecist DPH, tak za ty penize si pomalu muzu jit koupit NOVOU motorku zabalenou v krabici