2 reakcí na tento příspěvek Bandit versus er5 versus TDM 850
bandit je solidní držák, má supr motor, do něho bych šel já. Ventily se štelujou šroubky, takže si základní údržbu uděláš v pohodě sám.
er5 je taky fajn, kawy jsou obecně hodně levné, takže by se dala sehnat i nějaká hezčí.
Nicméně se 40 litry máš výběr hodně omezený a pravděpodobnost, že koupíš hezkou motorku v dobrém stavu není nijak zvlášť vysoká, takže si to ještě přeber. Pokud bych měl kupovat něco za 40, tak opravdu motorku typu bandit, popřípadě tu er5tku.
1 reakcí na tento příspěvek Bandit versus er5 versus TDM 850
P.S. a az budes mit papiry na neomezene muzes odskrtit bandita na full vykon a bude ti to chvili stacit kdezto ER-5ka ma max 36Kw coz ti pride stejne malo
1 reakcí na tento příspěvek Bandit versus er5 versus TDM 850
1 reakcí na tento příspěvek Bandit versus er5 versus TDM 850
Na nějaký větší terén zapoměň.
Bandit je taky klasika. Ale osobně neznám takže nemůžu soudit.
V týhle kategorii bych asi zauvažoval i nad Yamaha XJ600 ty se škrcený prodávají a jsou to držáky k pohledání. Navíc jsou celkem i dost levný, takže ti zbydou peníze na případný servis.
Rozhodně bych nešel do motorky aby ti pak nic nezbylo!!!!
1 reakcí na tento příspěvek Bandit versus er5 versus TDM 850
Bandit
Škrcené TDMo jsem nikdy neviděl a v Yamaze ti ho neseškrtí..
Za ty prachy tak leda XJ600
XJ 600
Ale pokud tě lákají i výlety mimo asfalt, tak proč ne přímo enduro? Stejně to jsou nejlepší motorky
XTZ 660 Tenere
XT 600 E
XT 600
moc pěkná SLR 650
DR 800 BIG
KLE 500
Jinak ER5, GS 500, GPZ 500, těch jsou mraky..
BEGY>TDM je hodně pohodlná motorka. Spotřeba oleje spíš podle toho jak s ní kdo zachází. Mě bere cca 0,3l/1000. Ale silně pochybuju že se dělala škrcená verze. Jinak je to držák co se nesere.
Na nějaký větší terén zapoměň.
Bandit je taky klasika. Ale osobně neznám takže nemůžu soudit.
V týhle kategorii bych asi zauvažoval i nad Yamaha XJ600 ty se škrcený prodávají a jsou to držáky k pohledání. Navíc jsou celkem i dost levný, takže ti zbydou peníze na případný servis.
Rozhodně bych nešel do motorky aby ti pak nic nezbylo!!!!
noo to xj600 vypada taky luxusne ma s tim nekdo skusenosti jako jak to jede nebo poruchovost ja sem prave chtel neco abych to mel aji na ty zatacky aji na polnacky aji na normalni jezdeni cos je asi nejidealnejsi to endurko jenze se my zadny neliby snad jen to tdm tak sem zacal uvazovati o tom banditovy a jak se divam tak cenove je pro me nejprijatelnejsi to xj cko.
Bandit vs XJ se už tady probíraly.
Zásadní rozdíl je jednodušší motor u XJ, 8mi ventil, takže jede lépe odspodu než bandit, bandit má zase lepší vrch. Je to spíše otázka vkusu. XJ bych volil novější se dvěma kotouči.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit versus er5 versus TDM 850
Lance>v pohode mas to bez chyb, na jednicku s hvezdickou
Doufám, že si děláš srandu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit versus er5 versus TDM 850
FILODENDRON>Doufám, že si děláš srandu?
no jasne no fakt sory skuste srat na pravopis ma nekdo naky skusenosti s tim xj600? protoze vypada vazne dobre a cenove prijatelne a jak tady kdosi psal ze je zivejsi odspodu cos se my taky liby
Motor jede odspod lépe než Bandit, ale celkově je slabší. Bandit má nejvyšší krouťák až v 9500 ot/min a výkon až v 10500, takže tě nutí pořád ten motor točit, ať jede.. XJéčko jede krásně už dole, některé provedení (podle roku) má nižší výkon, ale krouťák má citelně větší než bandit a maximum už v 7tis ot/min a to je obrovský rozdíl..
XJ má 65.70 Nm @ 7000 RPM
Bandit 54.00 Nm @ 9500 RPM
(papírových)
XJ starší byly silnější než nověší, ale každé XJ jde jednoduše otevřít na 72-75 koní, bandasky měly až 85 koní. Ale zase XJ má 72 koní už v 8500 rpm, kdežto Bandit má 85 koní až v 10500rpm.. XJ točí max 9tis ot/min, v 9.5 je myslím už omezovač, ale ono ho stejně nemá cenu přes těch 8tis točit. XJ jsou držáky, takže není nutné mít strach z najetých km..
k tem budikum > kazdy rad neco jineho ale treba mne ty u XJcka prijdou fakt desny Bandit ma proti tomu hezci
k prubehu vykonu > starsi bandit ma 78koni (mam 98cku polotucnou v eSku) ... u 6 000rpm zatahne poprve jako krawa a pak uz s otackama jen taha dal a zrychluje az do omezovace ale nejznatelnejsi zatah je u tech 6 000rpm a pak u 9 000rpm ...
par fotek te moji.
Naposledy editováno 16.09.2009 02:31:23
1 reakcí na tento příspěvek Bandit versus er5 versus TDM 850
Dvouválce od Kawy nemusím, to už raději to XJ. Bandit má hezčí modernější vzhled a krásné stříbrné budíky i v kapotované verzi. Nahé XJ má taky stříbrné klasické budíky.. Ale XJ bych já teda osobně bral jedině polokapotovane (Diversion) a Bandita nahého
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit versus er5 versus TDM 850
raci>no jasne no fakt sory skuste srat na pravopis ma nekdo naky skusenosti s tim xj600? protoze vypada vazne dobre a cenove prijatelne a jak tady kdosi psal ze je zivejsi odspodu cos se my taky liby
Srát na takhle hroznej pravopis bohužel nejde (tomu už se ani nedá říkat pravopis, ale zvracení písmen). Protože když je někdo blbej tak, že je schopnej psát po CH měkké i, tak fakt nevěřím tomu, že je schopnej pochopit předpisy a nebýt na silnici smrtka pro okolí...
1 reakcí na tento příspěvek Bandit versus er5 versus TDM 850
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit versus er5 versus TDM 850
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Teče benzín Yamaha TDM 850 | ladis321 | 7 | 21.9.2024 v 07:39 kokoška. |
motoservis Suzuki GSF 600 Bandit | miksenzo | 3 | 2.9.2024 v 16:54 nevo7 |
Suzuki Bandit GSF 600 má problém ve... Suzuki GSF 600 Bandit | Lonestar | 6 | 25.6.2024 v 22:17 Lonestar |
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 115 | 20.6.2024 v 16:48 SuperSic58 |
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 | torturus | 6 | 17.5.2024 v 19:17 crestik |