1 reakcí na tento příspěvek Vigor x Slr
1 reakcí na tento příspěvek Vigor x Slr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr
Mexican>Typický zvuk děravého výfuku
...když v tom origu je to zbytečně utažený,...asi tím, že je to motka koncipovaná do města. Vigor je taky tak utaženej?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr
C.J.>Matess727x> No já pořád čekal, kdy to konečně nastartuješ, až na konci videa mi došlo, že už to nastartované je Já bych to otevřel ještě více Jednoválec má krásný zvuk s otevřeným laufem
...to by bylo moc.Takto to stačí.Ona ta kamerka ten zvuk stejnak moc dobře nenatočila. Stačí laďák, jakej mám teď nově na Kawě. Ale jede to s ním jak svina.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr
Wiblyz>assassin>sorry, ze ti do ty konverzace s Matesem zasahuju, jen bych k tomu taky neco malo mel.
Pokud by cestovni enduro, ktery je vicemene 'nizkootackovy', melo problemy mezi 3 - 4 tisicema, tak je nekde neco spatne. Vezmu to podle moji Tenery je to sice 660 1 valec 5V, ale rozdily nejsou nejak markantni ani ve vykonu ani v kroutaku. Mne masina mezi tremi a ctyrmi tisici otacek zacina chytat ten 'spravnej dech', problemy jsou pri vyssim kvaltu mezi dvemi a tremi tisici. Masina je v seriovym stavu, neupravovana. Podle mne jde o spravne nastaveni a serizeni.
to se tezko odhaduje ty otacky, nema to otackomer.. proste sem mel tendenci na 3ku, 4ku brblat v otackach kde se to motoru uz nelibilo a to sem pritom zvyklej na V2 kde to pod 2tis na vyssi kvalty taky moc nefunguje.. ale kamos na to byl zvyklej a nemel k motoru vyhrady...
ono kdyz si nekdo zvyklej na gsxr1000 sedne na moje TL tak bude taky rikat ze to dole nefunguje a motor protestuje na "nizky" otacky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr
assassin>
ono kdyz si nekdo zvyklej na gsxr1000 sedne na moje TL tak bude taky rikat ze to dole nefunguje a motor protestuje na "nizky" otacky...
a když je někdo zvyklej na TL a sedne na jednoválec tak je taky v šoku že to pod 3 tis nefunguje. A tak to prostě je jedině 2T od spoda necukají (ale i netáhnou), a dají se podtáčet až skoro na volnoběh. Teda u Husky to šlo
1 reakcí na tento příspěvek Vigor x Slr
SLR ani nové FMX ho nemá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr
Mexican>Jo a jinak FX650 Vigor má otáčkoměr Viz foto v mém profilu.
SLR ani nové FMX ho nemá
...ten otáčkoměr bych fakt bral. :\ Šel ba nějakej implantovat a připojit?
Matess727x>...ten otáčkoměr bych fakt bral. :\ Šel ba nějakej implantovat a připojit?
jo sel by tam libovolnej "doplnkovej" otackomer.... ebay je jich plnej... bere to signal z kabelu ke svicce, motne se na nej par zavitu a pak uz jen nastavis kolik valcu ten stroj ma...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr
Laďa.s>a když je někdo zvyklej na TL a sedne na jednoválec tak je taky v šoku že to pod 3 tis nefunguje. A tak to prostě je jedině 2T od spoda necukají (ale i netáhnou), a dají se podtáčet až skoro na volnoběh. Teda u Husky to šlo
proto se mi libi husaberg, ten prej maka uz od volnobehu... huska te410 taky funguje docela nizko, ideal to neni ale docela to jde...
smr510 06(jeste karbec) taky chodila moc pekne uz od nizkejch otacek...
tele umi na nizsi kvalty od cca 1500.. treba sestka funguje az tak od 3-3.5kRPM....
gsxr1000 k1 mi fungovala od volnobehu v podstate.. to je zas jinde.. a tah stejnej jak tele a to mela delsi kvalty.. takze tam je to uplne nesrovnatelny...
1 reakcí na tento příspěvek Vigor x Slr
assassin>proto se mi libi husaberg, ten prej maka uz od volnobehu... huska te410 taky funguje docela nizko, ideal to neni ale docela to jde...
smr510 06(jeste karbec) taky chodila moc pekne uz od nizkejch otacek...
Ale zase nemůžeš srovnávat ostré točivé jednoválce se starým vzducháčem. Není jednovál jako jednovál. Ostré endura a motárdy jsou jinak naladěné, a hlavně se moc nehledí na životnost (třeba proti Dominátorovi)
To je jako bys srovnával motor z XJ 600 a motor z GSX-R 600, taky nemůžeš říct šestka jako šestka
Naposledy editováno 16.09.2009 17:22:43
2 reakcí na tento příspěvek Vigor x Slr
Zkus se Ládo někdy projet bezprostředně po sobě na sériovým Dominátorovi a sériovým Bigovi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr
Vespa>Je nesmysl to omlouvat vysokou životností, proč to teda třeba u Biga skoro od volnoběhu jde?
Zkus se Ládo někdy projet bezprostředně po sobě na sériovým Dominátorovi a sériovým Bigovi.
...čoveče,...co jsem se bavil s klukama s Bigoušema, tak mi říkali pravej opak,...nizký otáčky-podřazovat. Na Bigu jsem také sám jel, ale jak jel, či nejel od spodku si nepamatuju,...ale vím, že se mi Bigouš líbil.
1 reakcí na tento příspěvek Vigor x Slr
Předtím jsem měl Hondu XR600 a ta taky cukala vespod jak blázen, takže zatím tý Honďácký šesistovce moc nevěřím, ale třeba mě SLR přesvědčí že to jde.
Naposledy editováno 16.09.2009 22:53:00
Vespa>Je nesmysl to omlouvat vysokou životností, proč to teda třeba u Biga skoro od volnoběhu jde?
Zkus se Ládo někdy projet bezprostředně po sobě na sériovým Dominátorovi a sériovým Bigovi.
to bych rád zkusil pro porovnání Nevím teda jak jelo tvoje 750, ale mojí 800 se od trojky výše vůbec nelíbí pod cca 2700 otáček. Jako posbírá se to, ale jde cítit že to člověk "dře proti srsti". Na nižší kvalty to jde
Mexican>Vigor ale zvládá podtočení Na 5-ku 20km/h přidáš plyn trochu to zamlátí,ale rozjede se
...čoveče nepřeháníš to trochu?Nedávno jsem si s jedním klukem co má Vigora psal (oslovil mě),....hlavně o tom, ptal se, jak mi jde motor u EseLéra s o zub větším kolečkem a bavili jsme se o tom, v jaké rychlosti řadím jaký kvalty a jak on.Na Vigoru jsem sice nejel, ale motor je uplně stejnej jako u EseLéra-stjný výkon, stejný převod a stejná vačka,...že by se to sebralo z 20-ti km/H na pětku,...to jsi trochu přepísknul chlape.
1 reakcí na tento příspěvek Vigor x Slr
Honda SLR 650 Honda FX 650 Vigor
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr
Mexican>Matess727x> Ty jsi ale cíťa chytlavá,dělal jsem si prdel no,ale když budeš buran a nebude Ti vadit ten rachot,tak se dá slušně podtáčet
...já a cíťa? Jsem zaregistroval pokus o mistifikaci, tak jsem musel zasáhnout. O EseLéru vím skoro vše,...mám tu motorku moc rád,...prý je to na té mé poznat.Na mě si jen tak někdo neřijde. Ty jsi se jednou někde ptal na napojení navigace viď?....mám na EseLéru Garmina,...sice stršího, ale funguje skvěle.Mám to napojený přes vypínač, přímo na beterii,...jinak držák na řidítka byl k tomu Garminovi.Mám tam i jiný vychytávky,...jako přídavný světla,..přes relátko, s tím, že je můžu zapnout s tlumenýma, nebo s dálkovýma, nebo jsou vypnutá.Jezdím celkem dost v noci,...přídavný světla jsou paráda.Někdy je zapínám s klopenýma i přes den, když je velkej provoz,...jsem pak líp vidět. Ten chlapík, co se mě ptal ohledně těch kvaltů, si také stěžoval na měkké vidle,...to jsou i u EseLéra.Někdo to má rád,...mě to nesedělo, když to oklopíš do zatáčky a přibrzdíš, tak se moc potápí.Mám skvělej a jednoduchej fígl, jak ty šavle přitvrdit (stojí to asi 20,- na každou šavli a nemusíš nic brousit, či soustružit nějaký mezikus),...ale to už je hodně velký "nouhau", to už dávám jen dobrým kamarádům.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr
Matess727x>...ale to už je hodně velký "nouhau", to už dávám jen dobrým kamarádům.
jo takže my ostatní se dozvíme pěkné "hou-nou"
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TA 650 nejde dát na hlavni stojan Honda XL 650V Transalp | jincom | 19 | 11.8.2024 v 08:17 jincom |
Ukazatel stavu paliva Honda XL 650V Transalp | Jura | 7 | 25.7.2024 v 08:43 m_newtin |
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Hledám můj bývalý motocykl Honda NT... Honda NTV 650 Revere | Bert-Jawatesty | 8 | 3.3.2024 v 18:58 mad_zed |