Te 410 (rv cca 98 - 00)- jaký je výkon, když je odškrcená, jaký jsou servisní intervaly
te 610 (cca stejný rok) - jak je to motor versus jedno/dvou výfuk
k oboum motorkám: jak odškrtit, jaká je jejich váha, kolik tak vydržej motory (v km)
Mám v plánu jezdit tak 60:40 ve prospěch silnice, hlavně v létě bych chtěl i na motárdovou trať nejspíš zatim s velkejma kolama, tak která to zvládne líp. Kdyžtak pište všeobecný zkušenosti s těmahle motorkama. Popřípadě navrhněte jinou motorku (požaduju do 50 - 55tis, čim novější tim lepší, trochu delší servisní intervali tzn. asi žádný husaberg)
1) strýček google
2)google
3)google + intervaly se počítaj na motohodiny ne na kilometry
4)jesli chceš víc na silnici tak musíš vzít něco s lepšim mazánim- třeba LT610 nebo Ktm lc4 protože jak by si vzal ostřejší mašinu na státovku nebo dálnici tak jí pak můžeš rovnou zahodit.
1 reakcí na tento příspěvek Enduro - výběr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro - výběr
spalovac>tvuj pozadavek je nesplnitelny....v podstate potrebujes minimalne dve motorky
já to ani nečetl.... Je to o HSQ 98-00... tohle se tu už probíralo milionkrát. Nemá smysl na to reagovat.... Slovy klasika českého filmu? je to marný, je to marný, je to marný....
1 reakcí na tento příspěvek Enduro - výběr
Volil bych TE410E, 610E, ale ještě radši něco japonskýho, KLX650 či klasický japonský vzducháče
váží se všim všudy asi 150kg, do terenu to moc není ale na silnici se to chová pěkně, až na to že chybí výkon pak už. Osobně bych do ní znovu nešel. DR 400 bych řekl je lepší volba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro - výběr
Naposledy editováno 23.09.2009 08:22:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro - výběr
1 reakcí na tento příspěvek Enduro - výběr
4 reakcí na tento příspěvek Enduro - výběr
LC4 jak nic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro - výběr
M6>kup si KTM LC4, podvozek o 100%(slovy sto procent)lepší, a servisní intervaly stejný, výkon též nesrovnatelnej, TE 610E natož 410E nejdou zvednout na zadní plynem(což o něčem vypovídá)
LC4 jak nic.
A k čemu je dobré zvedat motorku na zadní plynem?? Tím se ti prodlouží péro?
Myslíš, že bys na LC4 byl lepší jak na TE610E
http://megaupload.cz/Sru7001OaGkAAHa-fhMAAAAm/sl744085-avi.html
http://megaupload.cz/Sru88k1OaGkAAHhVre0AAABm/sl744115-avi.html
Naposledy editováno 24.09.2009 20:44:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro - výběr
Dingo>A k čemu je dobré zvedat motorku na zadní plynem?? Tím se ti prodlouží péro?
Myslíš, že bys na LC4 byl lepší jak na TE610E
http://megaupload.cz/Sru7001OaGkAAHa-fhMAAAAm/sl744085-avi.html
http://megaupload.cz/Sru88k1OaGkAAHhVre0AAABm/sl744115-avi.html
Péro?? Jaký péro, seš snad buzna?
Jinak pokud ti neni jasná výhoda možnosti zvednout v terénu přední kolo plynem, asi nemá cenu další diskuse, stejně tak jestli ti neni jasne rozdíl mezi LC4 a 410 E
1 reakcí na tento příspěvek Enduro - výběr
Neřikám že husqvarna je bůhvíjaký náčiní, ale za předpokladu že nebude na odpis to není špatná motorka..za 55 tisíc bych si koupil dr 350, protože jiný motorce v týhle cenový relaci bych asi už nevěřil.
Naposledy editováno 25.09.2009 11:01:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro - výběr
Urraco>test te vs lc4
Neřikám že husqvarna je bůhvíjaký náčiní, ale za předpokladu že nebude na odpis to není špatná motorka..za 55 tisíc bych si koupil dr 350, protože jiný motorce v týhle cenový relaci bych asi už nevěřil.
Já to píšu páč sem měl obě, a je to fakt nesrovnatelný
1 reakcí na tento příspěvek Enduro - výběr
Dostal jsem nabídku na Husqvarnu TE 410, rok 96. Prý po GO, má najeto 14tis km. Není to nějak brzo na kompletní GO? Prý nová klika, šálky, výbrus (dělá se tam výbrus nebo to má něco jako nicasil??)
Uvažoval jsem o XR 250 případně DR 350, XT 350.. Prostě nějaké lehké enduro do lesa,na pole, příapdně lehké tratě s malými skoky, ale musí mít papíry.. Husqvarny 410 a 610 se ale teď pohybují ve velice příjemných cenách, má to cenu? Jak je to se spolehlivostí při běžném, nezávodním, použití? Nebo se na to vykašlat a poohlídnout se po nějakém starším, vzduchem chlazeném japonci?
Ale všechno záleží na ceně a stavu, těžko radit takhle teoreticky. Když peníze nejsou a chce se jezdit...
Pokud jede a vypadá že aspoň chvilku ještě pojede a cena je hodně nízká (třeba dvacka?) tak by to nemuselo být špatný s tím že až se rozsype tak to rozprodáš na díly (např. za kola a výfuk dostaneš hodně)
Ale musí to být aspoň funkční stav
Samozřejmě to mělo technickou a papíry.
Pokud to bude v dobrém stavu ,tak bych se toho nebál, ale je pravdou čím novější tím lepší . Ale je to tak jak se píše universál to rozhodně není a samozřejmě nedá se to porovnávat s novýma modelama to jsme někde úplně jinde. Ale vše je o ceně
Naposledy editováno 07.01.2010 09:12:19
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husqvarna te 610 Husqvarna TE 610 | XT_600 | 6 | 26.5.2024 v 15:12 M6 |
Husqvarna 410 TE Výměna oleje Husqvarna TE 410 | Tomek1 | 15 | 14.4.2024 v 09:04 assassin |
Husqvarna 410 TE přerušovač blinkrů Husqvarna TE 410 | Tomek1 | 11 | 10.4.2024 v 12:18 Tomek1 |
Hledam odbornika na husqvarnu 610 Husqvarna TE 610 | brunob | 22 | 21.11.2023 v 16:29 assassin |
Obutí Husqvarny TE 610 Husqvarna TE 610 | vena96 | 8 | 9.8.2023 v 17:57 doktorM |