Prosím jen, aby Ti, co nemají podnětné příspěvky "k věci" aby si klidně četli, ale nevkládali žádné "moudra nebo doměnky", o to tu fakt nestojím. Rovněž příspěvky typu - je to stará vrána, gsxr je ve všem lepší jsem už četl 100x.
Opravdu Vás nikdo nenutí sem vkládat své názory a plevelit to tu nesmysly, jedna paní povídala, a pod. však to znáte. Naopak lidem, co mají co říci, měli tuto motorku, nebo jí mají a jezdí, závodí, mají pěkné zajímavé fota, klidně přispívejte, Vám je tento thread určen
Děkuji.
A ja ho stale trapim na okruhu sak kam by som stym aj chodil.
Ved do vcera som sa v nej rypal vynechavala trhala mi od 11000_ a tak som nieco pomenil a vcera som bol na skusobnej jazde(vozik auto a tak..) za mestom na takej fajn rovinke a ide krasne .Zviezol sa aj kamos tak som si ju konecne pozrel v akcii a hlavne vypocul
Naposledy editováno 10.08.2009 00:14:54
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
psal jsem ti PM, tak se dyštak ozvi na mail.
jinak ty KIT katalogy Kawasaki vydala i na zx7rr jednotlivé ročníky, mám 96 i 98. Pokud máš Mitsubishi Igniter, tak pravděpodobně i Mitsubushi cívky. Vím, že na Zx7rr když se dal kit CDI, tak musely ty cívky být taky od Mitsubishi z kit katalogu. Ten airbox jsem už viděl s tou dírou nad chladičem, má to trochu větší průřez než ten boční, alespoň ten co jsem viděl.
Po instalaci kit zapalování-igniteru, se ale posune omezovač směrem nahoru a to o dost, cca 2-3000RPM. Kolik Ti to točí? Protože to zápalko je dělané na FULL KIT motor, tzn. vačky, pružiny,ojnice,...aby to vydržel a byl maximálně odlehčen. Pokud bys tohle zápalko provozoval na nekitovém motoru, motor by se rozletěl (viděl jsem RR motor když mu skrze karter vyběhly díly ven).
Myslím že brzdy dodávalo Brembo nebo nissin a kola marvic a marchesini. Máš na ní AL nádrž???
Pošli dyštak detailnější fotky i sem, rádi se podíváme
Ale na mojej moto neni omezovac vubec to viem iste lebo teraz ked bol problem s tym trhanim pri 11000-12000 otackami tak sme to riesili jednoducho tocis az kym sa nestretnu ventyli s piestom. Ale ja tocim do doporucenych otacok co mam nalepene na otackomeri 13500 ale ze mozes potocit aj14000 na sekundicku ked ide o zlato Nema ale zmisel ist nad 12500 lebo krutak je uz v hajzli to len ked ides z vyjazdu zatacky nech v naklone nekopem kvalt.
Naposledy editováno 10.08.2009 13:00:16
Na ebay je stále ke koupi přední vidlice WSBK WP RCMA 4800 za cca 2250,-GBP i s továrními brýlemi (yokes) ! PC kolem 8700,-Euro. Jezdí ji např. Ten Kate na Hondě. Myslím, že cena je slušná...nenajde se někdo ?
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
jo, a co říkáte na tuhle knihu, uvažuju, že jakmile bute trochu peněz, jdu do ní na Ebay, to je povinnost pro kawaře mít ji doma
kniha Kawasaki Racers
Muzzy zxr750 1994
[URL= zxr750 1995
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Ohledně antihoppingové spojky: Andy's ZXR750 R Site => Tech Tips => hned první poznámka.
2 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
díly jsou již vyprodané, jediné kde se dá občas něco sehnat jsou kawi fóra a ebay. K vačkám ale potřebuješ jiný pružiny, kitové CDI které zvýší rozsah rpm,...utopíš v tom balík. Viděl jsem racingový motor v úpravě wsbk, měl vše + titanové šrouby a byl za 2500,-GBP v UK. Po dílech to budeš lepit několik let...bohužel po těchhle dílech je sháňka furt.
s tou záměnou, nejsem si jist, ale tuším že 91´měla rozvoďák uprostřed motoru, 96´+ ho mají na boku, takže to vyměnit nepůjde. Myslím, že se dá zaměnit převodovka a pár dílů kolem motoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
WARP>to aaron:
s tou záměnou, nejsem si jist, ale tuším že 91´měla rozvoďák uprostřed motoru, 96´+ ho mají na boku, takže to vyměnit nepůjde. Myslím, že se dá zaměnit převodovka a pár dílů kolem motoru.
Tady myslím, že se mýlíš. Rozvoďák uprostřed měla jen první ZXR typ H. Měla objem 748 ccm. Motor upravenej původně z GPX 750. Modely od 91 (hadicáky) typy J, K, L, M měly úplně nový motor. Objem 749ccm a rozvoďák napravo. Více na http://www.kawasakizxr750.wz.cz/historie.html
Naposledy editováno 28.09.2009 19:43:03
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Aaron929>A ještě... nemáte někdo tip na dobrého mechanika - motoráře, který odvede dobrou práci a má rád Kawasaki?
Zrovinka v Hradci,máte Kawasaki..Měl jsem tam motorku a spokojenost.Bratr tam měl ZX9R a byl také spokojen.
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Nyní mi připadá rozumná volba:
- Wiseco Piston Kit, 779ccm
- Úprava hlavy + komprese
- Antihoping (obejdu se i bez)
- Karburatory FCR39
- Ignitech
Co si o tom myslíte?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Aaron929>WARP> Ani jsem nemyslel na nové díly. Spíš, jestli někdo nemá z Vás tip, že by někde ležely a nebo byly na aukcích. Je jasné, že to bude darda a ještě s rizikem v kvalitě a opotřebení dílů. Ale co vačky Yoshimura?
Nyní mi připadá rozumná volba:
- Wiseco Piston Kit, 779ccm
- Úprava hlavy + komprese
- Antihoping (obejdu se i bez)
- Karburatory FCR39
- Ignitech
Co si o tom myslíte?
Tohle Ti nabídl ešner?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R | sancho66 | 2 | 5.10.2022 v 15:21 Bigulin |
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R | Thunder | 35 | 28.6.2021 v 11:09 AlešT |
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 | Cuba_GSXR | 16 | 9.5.2020 v 15:30 Kave666 |
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R | sancho66 | 11 | 27.11.2019 v 09:43 mischa638 |
Kawasaki ZX7R - problém s pumpou Kawasaki ZX7R | TheBudhaaa | 5 | 13.9.2019 v 11:28 goodJoe44 |