Moto mám na blbnutí po lese občas Enduro trat občas nějáký amatérský závod....
Chci aby to rvalo ruky a umělo se poprat s pořádnám terénem a sneslo pořádnou nakládačku(brody výjezdy atd),ale chtěl bych to občas i prohnat po silnici ale jen nouzovky (na trat,na nákup atd. do 15km)=>TP podmínka, mám dílnu montovat umím akorát nemám prachy na to abych každou sezonu generálkoval (čím větší oběm tím líp nebude to tak vyhoněné)..... mám jen 60,000.... heh chlapi vím že je utopie myslet si že seženu moto která by to všecko splnovala to ani nejde ale spíš bych potřeboval poradit nějáký kompromis.....moje návrhy:Huska TE610(těžká a drahý servis) LC4 620(moc Civil nwm nikdy sem ji nejel) HusabergFE501(dokonalý, jen se bojím že se mi vysype a já nezaplatím opravu)
2 reakcí na tento příspěvek Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
prackarr>Max. spokojenost po 24 hodinách!
Jsi šťastný chlapec!
No zatím joo uvidíme jak dlouho mi to vydrží
Marfis>Zdar chlapi no je to 03 po repasi(doloženo skontrollováno) no zezačátku sem měl trochu problém s plynem ale to po 15min odeznělo na "hodnou" charakteristiku to jemně reaguje na plyn da se sní krokem projet lesem bez nutnosti spojkovat před výjezem se dá jemně přidat a bez jakéhokoli hrabání vyjet nahoru,a když vyjedu z lesa přepnu na "zlou" tak se staví i na 4 na prdel, podvozek upe jiná dimenze oproti Cagivě T4 ty vyjezdy které byly pro cagivou skoro na hranici možností vyjedu z bergem klidně v sedě je to jak jet na kole akorát +60hp s ovládáním nemám problém pokud nezapomenu přepnout na "hodnou" na "zlou" to okamžitě reaguje na plyn a vyráží nekommpromisně vpřed a moc se nedá jet technická trat.... akorát v oranici byla trochu lepší cagiva,těžší moto a měkčí tlumiče berg docela tancuje ale na druhou stranu má vyšší výkon tak zvládá v oranici i 5 a to nemusím mít ani plný(stačí 1/2 plynu) a furt jede ale je docela nestabilní strašně sebou mele(no možná to bylo taky tím že ta oranice byla upe vysušená a tvrdá jak šutr )... jo ale mám zatím docela problém se startováním chytá mi tak na po 4.té na po 5.té ale borcovi co mi to prodal chytla vždy na 1. šup myslím že to je ve mě musím se to naučit startovat
To zní jak popis mašiny z marsu Hodná a zlá charakteristika čéče, tys asi na moc motorkách eště nejel, krom tý mrdky gadživy co píšeš, já kupoval husara 03 novýho, sice jen čtyřkilo, ale rozdíl mezi charakteristikama nebyl prakticky žádnej... ta 501 je asi velká bestie
BTW startování: proč nepoužíváš startér?? 03 už jdou normálně startovat startérem jak pozdější modely.
Marfis>No zatím joo uvidíme jak dlouho mi to vydrží
Co se týče servisu,jak to prodávající udával v inzerátu,tak to je.Máš štěsní, nenarazil jsi na parchanta který prodává motorku před smrtí .Nicméně to jsem ti psal už minule.Takže přeju hodně mth bez problémů! A ten "hodný a zlý" režim tolik znát není,dávej na to bacha.
2 reakcí na tento příspěvek Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
M6>Jestlis teda koupil tu motorku z inzerátu co sem linkoval nick pepák, tak musím opakovat, že to vypadá jak 02 inzerovaná jako 03... což by i vysvětlovalo problémy se startováním... nuladvojky měly ještě startér jen na ozdobu
Pozor,píšeš něco co není pravda. Pepák sem nic nevkládal,pouze jsem komentoval již vložený odkaz! Desáté číslo ve VIN je rok výroby.Toto je jistější rozpoznávací znak než polepy .
Neblbni mu hlavu
1 reakcí na tento příspěvek Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
jinak prepinani map v zapalovani, cimz je asi opatren tvuj husar mam i ja na wrf, zezacatku - 1. tri ctyri projizdky sem to ani nezkousel prepnout, ale pak kdyz sem to zkusil tak sem poznal ze je to tam spis jen tak pro paradu stejnak to akorat meni predstih, takze takova klada jak to popisujes to urcite nebude
Naposledy editováno 15.09.2009 23:55:47
1 reakcí na tento příspěvek Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
1 reakcí na tento příspěvek Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
Wr2stroke>no a ještě aby to mělo v papirech do 25 kw
tak po dvacaté...v papírech ti 25 kw nepomuže,nesplníš limit váha/výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
M6> což by i vysvětlovalo problémy se startováním... nuladvojky měly ještě startér jen na ozdobu
Mužeš to trošku rozvést? ty starší co mají starter před motorem nejdou startovat? slaby vykon starteru?
1 reakcí na tento příspěvek Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
Kovi>Mužeš to trošku rozvést? ty starší co mají starter před motorem nejdou startovat? slaby vykon starteru?
tak tak... slabý výkon startéru, mluvím o modelech 01- 02, čili už "nový" motor a startér za motorem. Prý tam ten startér byl jen jako nouzovka nebo ozdoba. Měl jsem 01 a fakt to startérem nahodit prakticky nešlo. U 03, kterou jsem kupoval novou jsem naopak nikdy nepoužil nakopávačku:)
]
zaprasenej vzucháč vypovídá o přístupu předchozího majitele
1 reakcí na tento příspěvek Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
secho>vzducahc urcite nemusis menit po kazdy jizde, je dobry mit dva, jeden si vzdycky vyprat a namachat v oleji, a po urcity dobe, dejme tomu 5-10mth filtr vymenit a opet vyprat a schovat.. takle je to pak otazka pul minuty
Kolego,meleš trošku z cesty: jednak vyměnit filtr není otázka půl minuty,protože airbox je před tím třeba vymýt a jen přehození klece je otázka minuty,+další věci včetně správného nasazení. Dalším nesmyslem je "namachat filtr v oleji ",filtr se v oleji nemáchá,a navíc bych připomněl,že by se měl použít olej na filtry,ne vyjetý převo%ďák,nebo M2Téčko po dědovi,co jsi našel v garáži za starou škodárnou.
A posledně- filtr se nemění po MTHodinách,ale až "přijde jeho čas".
Když se práší,tak je to klidně i po jedné jízdě,když ne,tak klidně po 20MTH.
prackarr>Kolego,meleš trošku z cesty: jednak vyměnit filtr není otázka půl minuty,protože airbox je před tím třeba vymýt a jen přehození klece je otázka minuty,+další věci včetně správného nasazení. Dalším nesmyslem je "namachat filtr v oleji ",filtr se v oleji nemáchá,a navíc bych připomněl,že by se měl použít olej na filtry,ne vyjetý převo%ďák,nebo M2Téčko po dědovi,co jsi našel v garáži za starou škodárnou.
A posledně- filtr se nemění po MTHodinách,ale až "přijde jeho čas".
Když se práší,tak je to klidně i po jedné jízdě,když ne,tak klidně po 20MTH.
Nemusím nic vymejvat ale jinak máš pravdu soudruhu.