
2 reakcí na tento příspěvek Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?
4 reakcí na tento příspěvek Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

bora666>se spojkou nic neskazíš.. naopak... ulevíš nějak převodovce která se nemusí nějak točit nebo co.. vysvětloval mi to otec.. každopádně pokud tě to neobtěžuje, startuj se spojkou
na motorce stejně při startu aji se zmáčklou spojkou dochází k unášení lamel, takže si nepomůžeš.. a důkazem je když tam kopneš kvalt tak to trhne ,cukne atp..
bora666>se spojkou nic neskazíš.. naopak... ulevíš nějak převodovce která se nemusí nějak točit nebo co.. vysvětloval mi to otec.. každopádně pokud tě to neobtěžuje, startuj se spojkou
se spojkou ulehčíš i baterce, protože se nemusí točit převodovka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?
bora666>se spojkou nic neskazíš.. naopak... ulevíš nějak převodovce která se nemusí nějak točit nebo co.. vysvětloval mi to otec.. každopádně pokud tě to neobtěžuje, startuj se spojkou
spíš startéru, když nemusí točit s převodovkou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?
cccp>spíš startéru, když nemusí točit s převodovkou
hlavně ulehčíš baterii

2 reakcí na tento příspěvek Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

2 reakcí na tento příspěvek Startování se spojkou, nebo bez? a proč?




P.S. zkuste si nastartovat pionýra s vymáčklou spojkou, uvidíme jak vám to půjde


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

1 reakcí na tento příspěvek Startování se spojkou, nebo bez? a proč?
U motorky, kde máte spojky mokré, se Vám po stání lamely "slepí" a stejně budou unášeny, takže je to šumák a placebo efekt.
Já každopádně vymačkávám/vyšlapávám spojku na/ve všem, co má motor a právě to startuju. I když se přesvědčí že mám neutrál, prostě si tu spojku podržím - z čistě BEZEPČNOSTNÍCH důvodů.
Naposledy editováno 29.09.2009 21:42:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?
2stroke>asi zapomínáte na to, že Suzuki vyráběla i jiné motorky než jenom nevé fádní modely jako SV apod.
No proti tomu bych se s dovolením ohradil, SV rozhodně není fádní model
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?
toranaga>Sob> a na křižovatce taky stojíš s vymačklou spojkou? dyt je to jedno, ne?
to je něco jinýho..... mě to chytá hned tak na tu chvilku to fakt nemá cenu jestli to někdo startujete 5min tak bych to taky asi držel


1 reakcí na tento příspěvek Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

ono to má svoji logiku, přeci vjedu do garáže a než schcípnu tak dám neutrál. čili když pak startuju tak je tam neutrál a tudíž spojka je jaksi nadbytečná

toranaga>Raisidlo77> a co na to ložisko?
Ložisko musí vydržet tisíce těchto cyklů. Já spojku vymačkávám JEN když startuji.
TZN.: Statická únosnost toho ložiska je hoodně veliká, na to aby při stojícím motoru a jen vymáčklé spojce se něco opotřebovalo/otlačilo -> že tohle namáhání je zanedbatelné. Ložisko se "opotřebovává" v tomto případě (unašeč spojky) jen a pouze při dynamické zátěži, tj. točící motor a vymáčklá spojka...
... a nevím jak Vy, ale jak mi motor blafne, spojku ihned pouštím

BurgerKing>chápu že někdo má svůj rituál a při startování prostě musí něco držet tak drží spojku. já osobně v tom žádný kouzlo nevidim a startuju zásadně na neutrál - s jedinou výjmkou a tou je když mi to občas chcípne při rozjezdu anebo když to chcípne že zapomenu stojánek .
ono to má svoji logiku, přeci vjedu do garáže a než schcípnu tak dám neutrál. čili když pak startuju tak je tam neutrál a tudíž spojka je jaksi nadbytečná


