Tomas.>lepší se spojkou pomužeš hlavně baterce kerou nebudeš tolik šťavit a startéru kerej bude líp točit díky tomu že mu ulevíš od toho aby roztáčel zbytečně převodovku
Laicky řečeno, ale asi tak
V elektřině a podobných serepetičkách nejsem moc sběhlý, ale myslím že baterka bude méně proudově zatížená - pokud kecám kraviny, tak mě opravte
2 reakcí na tento příspěvek Startování se spojkou, nebo bez? a proč?
zde z manuálu honda CBF1000:
[img] odpovědi na otázku tématu:
1) bez spojky
2) protože to doporučuje výrobce v manuálu a ten asi ví proč (i když franta s vencou říkají něco jinýho páč oni to přeci musí vědít neljlíp protože oni vědí nejlíp všecko woe)
Naposledy editováno 29.09.2009 21:41:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?
marioV2> v autě startuju zásadně se spojkou a ani nezkoumám jestli je tam kvalt nebo ne. to je ale zvyk a je to bezpečnější - v autě taky nemáš kontrolku neutrálu
já startuju se spojkou (jednak to na Raptoru je ošetřený takže nejde jinak) a startuju tak i v autě. ulehčí to startéru a baterce, páč neroztáčí s motorem i půlku převodovky.
Některé motorky mají ty čidla propojeny tak že buď musíš mít zmáčklou spojku nebo neutrál, některé zřejmě pro případ poruchy čidla požadují obojí. Víme za co všechno tě američani zažalují. Stejně tak většina motorek má chcípák, když tam nemáš neutrál a máš vyklopený stojánek. Některé nepovedené motorky (nechci starší Dukárny jmenovat) to měli jenom na vyklopenej stojánek, což bylo dost nepraktické.
Na staré Hondě nemám žádné čidlo, takže motor běží a startuje za všech okolností, což může překvapit když tam zapomenu kvalt.
1 reakcí na tento příspěvek Startování se spojkou, nebo bez? a proč?
Za hodinu musím někam jet, a potřebuju startovat. Nechci si rozbít svou motorku špatným postupem.
1 reakcí na tento příspěvek Startování se spojkou, nebo bez? a proč?
1 reakcí na tento příspěvek Startování se spojkou, nebo bez? a proč?
assassin>u auta jem uz slysel ze startovani se zmacklou spojkou nedela dobre dvojhmotovejm setrvakum... ale nejak uz nebylo vysvetleno proc... nebadal uz nekdo nad timhle s vysledkem ze to potvrdil nebo vyvratil?
já když nastartuju auto bez spojky tak má kolikrát tendenci chcípnout, takže musím chvíli podržet. Ono to teda někdy chcípne i tak, ale se spojkou míň. Tak ty dvojhmotový setrváky asi překousnu, stejně pořádně nevím co to je
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?
Zdeny88>Se spojkou. Proč? Protože Suzuki
co máte furt s tou spojkou u Suzuki???? RaFan je starej 13let a zmáčklou spojku nepotřebuje
bora666>se spojkou nic neskazíš.. naopak... ulevíš nějak převodovce která se nemusí nějak točit nebo co.. vysvětloval mi to otec.. každopádně pokud tě to neobtěžuje, startuj se spojkou
A je to Vysvětlení se vždycky najde