Prosím jen, aby Ti, co nemají podnětné příspěvky "k věci" aby si klidně četli, ale nevkládali žádné "moudra nebo doměnky", o to tu fakt nestojím. Rovněž příspěvky typu - je to stará vrána, gsxr je ve všem lepší jsem už četl 100x.
Opravdu Vás nikdo nenutí sem vkládat své názory a plevelit to tu nesmysly, jedna paní povídala, a pod. však to znáte. Naopak lidem, co mají co říci, měli tuto motorku, nebo jí mají a jezdí, závodí, mají pěkné zajímavé fota, klidně přispívejte, Vám je tento thread určen
Děkuji.
Aaron929>Poggy> Dík, už jsem měl strach, že to není kompatibilní Uffff.
Za málo. Dokonce by měla mít ZX7R stejnou vačkovou hřídelm jako ZXR 750 R typ M. Někde jsem to četl, ale nezaručuji. To by chtělo někoho znalejšího než jsem já.
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Wiseco piston kit je kolem 600USD, ale bacha, on se asi dělá i pro zvětšení objemu o pár ccm, takže abys pak nemusel ještě brousit válce. Antihop - asi nemusíš, zx7r má v serii spojku, která ho úspěšně simuluje, pokud to není opravdovej antihop - to mi řekl grassel, je pravda, že při podřazování jsem to ještě nepoznal, protože řadím s falešným meziplynem.
Každopádně SUTER dry clutch stojí jetá kolem 500-1000,-GBP, obložení je drahý a hrozně rychle mizí. U prvních modelů cca 1000km na závodě a šmitec. Od jiné firmy nevím že by pro zx7rr dělala suché spojky.
vačky - no jak jsem psal, k tomu ale potom potřebuješ jiný pružiny, hrníčky, CDI,...svíčky, ignition coils,...je to vše popsané v racing kit manuále-katalogu. Bohužel už tyto díly nelze objednat ikdyž na webu se dá najít jejich cenník.
v ČR jsem zjistil, že s RR jezdil jeden člověk, musím mu napsat, pokud získám ještě kontakt, přeci jenom to je let.
Nejlevněji vychází koupit jetou RR na papírech. Je to cca 100k+ CZK a doprava do ČR, ale jinak to vychází dost draho.
p.s. já jel včera do Polska pro poškozený RR motor. Je to motor z motorky polského šampiona Kedziora. Měl údajně 160koní. Je celý postaven znovu - motor nemá číslo, vše se prý objednávalo z racing kit katalogu, tzn. že i převodovka není RR, ale racing. Má i místo rozvoďáku ozubená kola. Jeden detail proč ho prodali levně - z bloku vylítla ojnice ven , ale jinak hodně dílů bude OK (převodovka, spojka, vačky, ozubená kola, spousta alu+ti šroubů. Až ho rozeberu, uvidíme co v něm ještě je OK a co ne. Nejvíc mne zajímá, co za paseku ta ojnice udělala s klikou a válcem-pístem-ventily. Zatím to vapadá že jen vylítla ven z motoru...
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
[url=
Pokud bych provedl tyhle úpravy
- Wiseco Piston Kit, 779ccm
- Úprava hlavy + komprese
- Karburatory FCR39
- Ignitech
jaký odhaduješ výkon?
Naposledy editováno 01.10.2009 00:02:40
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
já ty vědomosti čerpám z webu, z fora redmonkey, deutch forech a ebay.
můj odhad je, že bys po těch úpravách cos psal mohl dostat tak 140koní s laděným výfukem a svody. Myslím že klikovka to vydrží, ojnice taky.
nedávno se na ebay prodal jeden RR motor se zvětšeným obsahem s wiseco písty, upravenou hlavou za cca 12.000,-kč, což by tě vyšlo levně, byla to super cena, jenže jak to dostat rozumně z UK do ČR že? motor má tak 70kg.
ty rozvody s forky nejsou moje, to je jeden borec prodával nové za cca 750USD. Já je mám v tom motoru také,co jsem přivezl z polska. Od toho samého kluka mám i RR rám, RR kitové CDI+ igniter+ coils, chladiče (ikdyž jeden je poškozen). no pomalu to dávám na kupu, ale stále toho dost chybí. Pokud by jsi chtěl FCR 39, jedny ze zxr750r mám na prodej, jdou na zx7r po úpravě rozteče, což není nijak složité - delší rozpěrky a osa plynu. k FCR budeš potřebovat i racing airbox. Hlavně bych tu mašinu odlehčil - kola, výfuk+svody, kapoty - za lamináty,...to je důležitější než hnát výkon, resp. jedna z cest jak se výkonu v poměru k váze dobrat aby to mělo smysl.
Naposledy editováno 01.10.2009 23:32:50
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
dále - kitové vodní čerpadlo je prasklé (způsobil majitel ), ale to jsem věděl. vačky, ventily, celý vršek vypadá OK včetně rozvodů. Hlavu jsem ještě nesundal.
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Tak se dobrovolně hlásím jako mechanik. Mám ZXR750R r.v.92(ZX750K2), někteří tady už vědí Mám celou motorku po kompletní generálce, všechno sem si na tom dělal sám a je to paráda, takže pokud potřebuješ udělat něco na ZXRu nebo 7ce Ninji není vůbec problém
Jinak tě ale zklamu, ta hlava tam pasovat nejspíš nebude. Nehladě na to, že ZX7R používá rozvody se systémem hrníčkových zdvihátek, kdežto všechny motory ZXR750 91´-95´mají systém s vahadly. Dále jsou v hlavě ZXR750 91´-95´trošičku jinak řešeny kanálky pro rozvod chladící kapaliny než u ZX7R takže hlava ze ZXR750 na válce ZX7R nepude ani naopak. Stačí když porovnáš těsnění pod hlavu z obou motorů, tak vidíš, že je každé jinačí. Taky je u obou motorů trošičku jinak řešen vstup oleje do hlavy. Nevím proč to takto v Kawě udělali, protože na venek jsou motory ZXR750 91´-95´a ZX7R dá se říct naprosto stejné. Jsou zde jen minimální rozdíly, jenže kvůli těmto rozdílům nejde některé díly z motorů kombinovat Např. víko spojky nebo CPS je u ZX7R jen o nějaký mm větší než u ZXR750.
Jo a ZX7R má plnohodnotnou antihopingovou spojku už z výroby. Dokonce ji v Kawasaki montovali už do ZXR750 od r.v.91 nebo ZX9R r.v.94 - 97. Další model nevím.
jinak bych měl i otázku, spodek na vidli,co drží kolo,třmen, je stejnej na ZXR jako na ZX7R?? já kvuli 6.pístkovému třmenu chtěl bych ho tam dát, kvuli řezaným kotoučům, atd,,, Ď PATY
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
ten spodek vidlí je JINEJ, je tam jiná rozteč. na zxr750 je 4pístek Tokico, na zx7R 6ti pístek Tokico, na RR je 6ti p. Nissin - rozteče 90mm. Jaká je rozteč na zxr750 nevím, ale je menší.
to Aaron
pumpu bohužel neopravím ,je prasklá a už byla opravovaná tmelem na kov , jinak převodovka bude OK (jde řadit), na spojku přenýtuju koš a bude taky OK, vršek včetně karterů vypadá OK, jen ten válec bude asi KO. Ale za ty prachy to stálo určitě. V podobný náloži, funkční s Mg kryty stojí kolem 2500-3000Euro.
eště snad kdyby ste někdo měl kapoty 91-92 dejte vědět, protože to sehnat je boj,a ze zoufalství tam nech idávat lamináty,jak to bude vypadat ( i když s lakem atd, to není nejhorší,ale origo je origo.... taky jsem viděl zxr se světly ze zxsedmi,a super nad tím sem taky přemyšlel..ale toej zase lešení,světla,atd .... jinak kapoty davám jiný kvuli tomu,že sem si kokooo dřív zasedl z5 ,a narovnal bajka,a šup do škarpy, kdyby tam nebyla značka,je kočička jen odřená... takhle total celej předek,ale šlape, vše je nový,držáky,lešení,atd... eště přetesnit vidle, protože vychcaly. a pak už jen sehnat kapoty,lak, a je holka zase jako nováá...... a co semi nelibí,sou ty brutální KM,co tam na mě blikaj
1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
Jinak když budeš cololi potřebovat udělat nebo jen poradit, klidně se ozvy, rád pomůžu
to Aaron - on to není uplně factory motor, spíš kitovej motor, asi tam nejsou titanový ojnice, mg kryty a další špeky (více Ti šroubů),...tak z 75% bych mohl říct že je to factory.
[URL=
Naposledy editováno 23.10.2009 21:48:39
Jinak přes vánoce proběhl striptýz, teď kapoty brousím a tmelím drobné šrámy a počkejte jaký fotky sem pověsím na jaře
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R | sancho66 | 2 | 5.10.2022 v 15:21 Bigulin |
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R | Thunder | 35 | 28.6.2021 v 11:09 AlešT |
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 | Cuba_GSXR | 16 | 9.5.2020 v 15:30 Kave666 |
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R | sancho66 | 11 | 27.11.2019 v 09:43 mischa638 |
Kawasaki ZX7R - problém s pumpou Kawasaki ZX7R | TheBudhaaa | 5 | 13.9.2019 v 11:28 goodJoe44 |