http://jawamania.inf...spx?questionid=33909
*pro laiky, na manii se ctou prispevky od spodu, pac kazdy novy prispevek je nahore.
strucny vytazek diskuze:
Motor minarelli 660, 35KW, 58NM. maximalka okolo 190km/h
ram i kyvna vydlice je vylepsena oproti modelu 650 a ma 2 kotouce ve predu.
motor ma prime vstrikovani a vyvazovaci hridel
jedna se o prototip a mnoho doplnku se teprve diskutuje, ma prijit zasuvka, mozna i vyhrivane rukojete.
Naposledy editováno 04.10.2009 22:55:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Minarelli
http://jawamania.inf...03&nodeid=198559
moto: vezmes BMW, snizis mu zdvih,y pridas 15kg pak celou motorku zauzlujes aby neslo nic rozdelat a vsechno se motalo, otocis vidle aby co nejdriv chcali a provrtas karby aby co nejvic zrali a vznikne pegaso
[/quote
A jé Milánek ...i tu si vzpomínám, kterak mi Poustevník (skalní z jawamanie znají) sděloval, jak Milánkovi a ještě někomu dalšímu pro ty Pegasa jel. Prý elektronika jako na favoritu . Říkal, že mu to úplně stačilo - raději si koupil Suzuki 650 Freewinda.
No to se divím, že Milánek otočil a jak se prý kasal, že je to skvělá motorka ...Ale tak je mi po tom prd, osobně ho neznám...
** milanek tvrdi, ze jeho special jawa 350 jede mnohem svizneji a temperamentneji nez to pegaso, udajne testovali i v kopci a serpentinach, kdy pegaso ani nestihalo jawce asi proto na ni tak zanevrel..
Mr.Magor>
probehla i studie tohoto modelu, ale dle mne znamych informaci se vyrabet nebude, protoze takove retro by melo udajne minimalni zajem. jawa asi zaspala na jahodach. priznam se ze ja bych osobne bral stejne 660tku, ale mnoho starsich panu by jiste nevahalo nad timto kalifem, a verim ze by jich bylo vice, nez mladych usaku po 660tce, kteri stejne sahnou po yamaze..
Jak bylo psáno dál, ne že proběhjal studie, ale nějaký student si vzal an mušk ustarého Califa, protoež se mu líbil a založil na jeho zákaldě designovou studií, skutečně to není nijak spjato s Jawou, která něco podobného odmítá. Banda idiotů.
Já se nepovažuju ani za staršiho pána, nebo mladé ucho, ale kdyby byl takový Calif v prodeji, klidně i s minarelli nebo rotax nebo jiným motorem ,ale byl by to Calif, tak já bych si ho koupil raději než japonce, i kdyby něměl parametry japonce, bral bych ho už jen pro tu zvláštnost mít něco jiného - jawu
Ale to co jawa vytváří za modely dnes, to je fakt výsměch..
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Minarelli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Minarelli
p.tojejedno>ty jo kdyz si oporad pucuji motory od kde koho proc si nepujci nejaky jiny treba z cb 500 nebo neco litroveho ne porad ty jednovalce..
Pro vyrobce jako je Jawa bude asi pomerne obtizne ziskat smlouvu na dodavani motoru od vyrobce motorek. Mnohem levneji vyjde jednoduse kupovat motory od vyrobce motoru.
Ale problem bych videl spis v tom, ze postavit motorku s padesatikonovym jednobuchem jde v podstate na kolene, ale postavit motorku s litrovym veckem od Rotaxe uz bude chtit asi nejakej ten vyvoj. Dalsi otazkou pak je, kdo by to kupoval. Udelat krasnou a drahou motorku (neco jako Voxan) by mozna i zvladli, ale pak by nebyli schopni ji prodavat.
Vem si, ze i treba firma Blata, ktera ma velmi schopne lidi jak ve vedeni, tak v designu a konstrukci (Hanus) vyrabi seriove jen malorazky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Minarelli
Cobra357>No je vidět, že máš perfektní informace hned z první ruky.Nebyls náhodou v Jawě vrátnej?
Těsně vedle. Ty nevíš kdo je Drátík, viď? A co v jawě dělá, že ne? Nápověda - vrátnej to nebude
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Minarelli
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Minarelli
ale on to je ze základu nový stroj, čtu si pořádně zmíněnou diskuzi na JM s Drátíkem a tohle je velký skok dopředu oproti 650 Dakar.. I když pár věci se mi nelíbí, 650 dakar měl nové sedlo a nový plast za sedlem. Nechápu (no asi cena) proč se u 660 vrátili zpět k sedlu z 640 a použili i stejný zadní plast? To je jako pěst na oko..
edit: už vím, sedlo tam je z 640ky, protože motorka je kratší a sedlo z dakaru by se nevešlo
Naposledy editováno 06.10.2009 16:11:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Minarelli
C.J.>Jednoválec nemá moc význam, aby se to prodávalo, tak by to měl být dvouválec 500-750ccm.. Pak by to už stálo za to..
Dvouvalec vyrabeny v CR alespon s prumernou kvalitou komponentu se bude pohybovat s cenou kolem 250 tisic. Takze by ho cekal asi stejny prodejni "uspech" jako Sachs Roadster 800.
Nerikam, ze postavit nejakyho exota s odkazem na minulost pro par priznivcu znacky je blbej napad. Ale ten muze Jawa nabidnout, az si to bude moci dovolit. Cestka k penezum vede pres masovy prodej "malejch mrdek". Bohuzel tyhle transformers co ukazala ji nejaky velky penize neprinesou a pritom by nedalo moc prace z toho udelat normalni motorku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Minarelli
Mr.Magor>ty retezy stoji za hovno! ale treba JRM se chytla dobre..
Na litrovym V2 drzej dost slusne..
EDIT: na VFR800i taky, na B12 taky, ted jsem zvedav, kamos to dava na Blackbirda..
Naposledy editováno 05.10.2009 21:15:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Minarelli
TTrs>Dvouvalec vyrabeny v CR alespon s prumernou kvalitou komponentu se bude pohybovat s cenou kolem 250 tisic. Takze by ho cekal asi stejny prodejni "uspech" jako Sachs Roadster 800.
Nerikam, ze postavit nejakyho exota s odkazem na minulost pro par priznivcu znacky je blbej napad. Ale ten muze Jawa nabidnout, az si to bude moci dovolit. Cestka k penezum vede pres masovy prodej "malejch mrdek". Bohuzel tyhle transformers co ukazala ji nejaky velky penize neprinesou a pritom by nedalo moc prace z toho udelat normalni motorku.
No jasně že by nemusel být vyráběny v ČR, to je nerálné, ale získat někde nějaký levně.. N ojen sen.. Ale ona 660 Minarelli taký není v podstatě Minarelli ale je to licence od Yamahy.. Tak kdyby měli licenci na Twin 850 nebo 900 od Yamahy, tak to by byla paráda
C.J.>No jasně že by nemusel být vyráběny v ČR, to je nerálné, ale získat někde nějaký levně.. N ojen sen.. Ale ona 660 Minarelli taký není v podstatě Minarelli ale je to licence od Yamahy.. Tak kdyby měli licenci na Twin 850 nebo 900 od Yamahy, tak to by byla paráda
A co takhle Hyosung tvin 650. Jsou to tuším licenční SV 650.Když celá mašina stojí do 120.000 v naháči. Kolik by vyšel ten motor?
Naposledy editováno 06.10.2009 18:22:29
Cobra357>Synku, synku! Musíš pořádně číst kdo co komu! Já s Dratikem nejsem ve sporu, naopak. Ta hláška o vrátným byla určena někomu jinýmu. Zkus být příště pozornější a nevnášej se ještě větší binec než tu je
Taťko, taťko - už to vidím - pardon, opravdu sem v tý diskuzi lehce zabloudil... Omlouvám se
Jinak diskuse na jawamanii se pěkně rozběhla Nová Jawa 660
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Minarelli
PetrVTR_new>Na litrovym V2 drzej dost slusne..
EDIT: na VFR800i taky, na B12 taky, ted jsem zvedav, kamos to dava na Blackbirda..
kazdej kdo kupuje primar na jawu 350 634+ nadava, kdyz se mu po 2000km vytaha tak, ze mlati o kartry. proste na hovno. a neboj, koleckama to neni. vseobecny problem tehhle primaru, pac maji atipicky rozmer a od jine firmy se poridit nedaj.. najdi si to na jawamanii..
ČZ dokáže vyrobit kvalitní řetěz, mají ho v nabídce. Jen hold stojí peníze. Co se týče primárních řetězů do 634, 638 platí to samé. Pokud by si u ČZ někdo s majitelů nechal vyrobit ten samý řetěz z kvalitnějšího materiálu - určitě by měl po problémech. Vzhledem k tomu, že jsou 634 a 638 už poměrně zastaralé, vyrábí pro ně ČZ jen řetězy z málo kvalitního materiálu - hold poptávka a nabídka a ochota zákazníka zaplatit.
Teď mám odjetou devátou sezónu na 640-1, najeto 85tis km a primární řetěz jsem měnil jednou nebo dvakrát, ale preventivně, nikdy neklepal o víko. Takže podle mě jsou novější řetězy bez problémů.. Nedá se to srovnávat s těma co jsem dával do 634 a 632.. Nevím jestli mám kliku na kus, ale já si na primár stěžovat nemůžu..
Naposledy editováno 11.10.2009 19:03:18
memphis.unv>předpovídám jí dva problémy:
1) cena
2) nedůvěra ke značce- jsou věci co i když se vám líbí, o koupi neuvažujete, případně když jsou někomu pod úroveň i mašiny italský, americký, anglický, pochybuju že by si všimli jawy
na druhou stranu jí upřimně přeju aby je oba překonala
zapomněl jsem- před časem tady proběhla informace, že jawa za peníze z eu vyvijí vlastní velké motor- neví o tom někdo za tu dobu něco víc?
stačí pohledat-JAWA 1000
Naposledy editováno 11.10.2009 19:03:19
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Minarelli
Mr.Magor>kazdej kdo kupuje primar na jawu 350 634+ nadava, kdyz se mu po 2000km vytaha tak, ze mlati o kartry. proste na hovno. a neboj, koleckama to neni. vseobecny problem tehhle primaru, pac maji atipicky rozmer a od jine firmy se poridit nedaj.. najdi si to na jawamanii..
Primarni retez na 350 me prilis netrapi. Naopak jsem spokpojen s retezem CZ 530 SDZ, ktery na litru dostava obcas slusne na prdel a pritom jsem 8000 km nemusel napinat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Starý motor Jawa Nezařazené | Dajdo84 | 5 | 6.4.2021 v 10:48 Dolin |
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené | FiZzeR | 58 | 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR |
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené | Johny79 | 23 | 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak |
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené | Bert-Jawatesty | 12 | 1.6.2019 v 12:34 MartinED250 |
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené | chmatak1973 | 4 | 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i |