karf>ta struna musí mít průměr minimálně 0,4mm a ideální je, když je napnutá pružinou pod nějakou silou. teplem se totiž ohřeje a uvolní. ztratí pak svůj jedinečnej zvuk.
hlavně si dej pozor na umístění. když jí dáš moc blízko koncovky výfuku, tak zásadně ovlivňuje proudění a výfuk pak klade motoru větší odpor. krom podpálených ventilů se víc zanášejí svíčky a hlavně má motor míň síly v nízkejch otáčkách. ztratí 2-3 koně. na jednom anglickém webu jsem četl, že ta vzdálenost by měla být nejlépe 40-60mm za koncovkou. kdyžtak hodím odkaz, jestli to ještě najdu
zvuku zdar
To jako fakt, nebo si děláš pr.humor?
1 reakcí na tento příspěvek Struna do výfuku (nebo za výfuk)
karf>ta struna musí mít průměr minimálně 0,4mm a ideální je, když je napnutá pružinou pod nějakou silou. teplem se totiž ohřeje a uvolní. ztratí pak svůj jedinečnej zvuk.
hlavně si dej pozor na umístění. když jí dáš moc blízko koncovky výfuku, tak zásadně ovlivňuje proudění a výfuk pak klade motoru větší odpor. krom podpálených ventilů se víc zanášejí svíčky a hlavně má motor míň síly v nízkejch otáčkách. ztratí 2-3 koně. na jednom anglickém webu jsem četl, že ta vzdálenost by měla být nejlépe 40-60mm za koncovkou. kdyžtak hodím odkaz, jestli to ještě najdu
zvuku zdar
Hele kluci nedělejte si z něj prdel.On se vážně ptá. O to je to smutnější.
1 reakcí na tento příspěvek Struna do výfuku (nebo za výfuk)
1 reakcí na tento příspěvek Struna do výfuku (nebo za výfuk)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Struna do výfuku (nebo za výfuk)
- když jsem ho napl mezi koncovku a svody tak to mělo jiný zvuk, ale ve vzžších otáčkách to přehlučel motor. Jinak kdybych neznal zvuk své máši tak bych to na 80% neregystroval - ale na pionýra to dám určitě